Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

El Penumbra

Vanavond laatste twee afleveringen van Lost S1
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Panic

Stardust in HD gezien. Bepaald niet het genre waar ik van houd, maar was toch beniewd na alle goede verhalen. Wel aardig, daar is alles mee gezegd.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

reza

Citaat van: Panic op januari 10, 2008, 19:21:06
Stardust in HD gezien. Bepaald niet het genre waar ik van houd, maar was toch beniewd na alle goede verhalen. Wel aardig, daar is alles mee gezegd.

waar gaat de film over? ik heb hem ook al weken liggen ( HD ) maar eigenlijk verwacht ik er niet zo heel veel van, terwijl het wel goed referentie materiaal is qua beeld.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Raimond

ga die zien,die is echt mooi hoor,althans dat vind ik ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Panic

Citaat van: reza op januari 10, 2008, 20:30:38
waar gaat de film over? ik heb hem ook al weken liggen ( HD ) maar eigenlijk verwacht ik er niet zo heel veel van, terwijl het wel goed referentie materiaal is qua beeld.

Echt een avonturen/fantasie film. In het kort:

Een muur scheidt de echte wereld van de fantasiewereld. De hoofdpersoon gaat voor zijn grote liefde op zoek naar de vallende ster die in de fantasiewereld is gevallen. Hij is alleen niet de enige die ernaar op zoek is.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

bart_nl

net the invisible gezien, vind het een erg sterke film. Blijkbaar een hollywood remake van een zweeds orgineel en volgens mij is dat dit keer goed gedaan (ken het orgineel niet).

wasbeer2006

Gisteren transformers voor de derde keer. Echt een aanrader voor het geluid en beeld. De best opgenomen DVD die ik ken echt geen foutje in de hele film! ook mooie special effect en ja jeugdcentiment natuurlijk!!
TV              - LG C2 2022 65 inch
Game          -playstation 5
Reciever      -Denon AVR x6700
B&W 702 S3         -premium 22 Center.  Sub             -Peerless 13" Sub Rear            -Vifa premium 11 rear

Dennistattoo

Ga zometeen Jackass 2.5 kijken, zijn de weggelaten stukjes uit Jackass 2. Dus moet weer lachen worden  ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Driven2Shine

Heb zojuist voor de tigste keer Reservoir Dogs gekeken op Blu Ray ;D

Dennistattoo

vanavond Deja vu kijken (hoe je dat ook schrijft). Komt op Film1 HD

Grt
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

TheSpeedSkater

Net Die Hard 4 gezien. Haha. Lekker domme actie. Heerlijk om te kijken! ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

VlisChris

Zonet Die Hard 4 gekeken.
Blijft een vermakelijke film 8)

Onne

Gisteren Borat , en daarna Shooter !

Borat is wel erg flauw, soms niet eens grappig.

Shooter vond ik wel erg wijs! Goed geluid ook met de nodige explosies!

Darkman

Citaat van: Onne op januari 14, 2008, 11:34:19
Gisteren Borat , en daarna Shooter !

Borat is wel erg flauw, soms niet eens grappig.

Shooter vond ik wel erg wijs! Goed geluid ook met de nodige explosies!

Idd , zaterdag bij vrienden tijdens filmavondje Shooter gekeken, was mijn 2e keer... blijft een klassefilm, met idd prachtige effecten en lekker verhaal. Daarna wilden we the Kingdom gaan kijken maar daarbij kwamen we al snel de nadelen tegen van gedownloade films... na een paar keer horten en stoten besloten we maar niet verder meer te kijken. Desondanks gezellig avondje geworden  ;D
Knowledge is not power, knowledge applied is power.

joostpolletje

Click - Een film met een boodschap.
De eerste keer dat ik deze film zag keek ik hem vooral door als Humor.

Nu ik hem nog een keer gezien heb, zie ik een film met een boodschap.
Dat familie/vrienden belangrijker zijn dan een carriere/geld. En dat je dat niet moet vergeten,omdat die dingen een gelukzalig leven maken. Dat momenten die vervelend zijn als ruzie's, aan tafel met zijn alle eten, dagelijkse dingen ook momenten zijn die je moet koesteren.

Tuurlijk zit hier dan ook weer een humoristisch wending in, maar al met al een goede film, films met een boodschap, vind ik altijd speciale films en deze komt daar ook zeker bij.
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Ghosty J

vanaaf heb ik Let's kill Bobby Z gekeken!

super leuke film!

Olivia Wilde is een lust voor je oog ;)

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

LittleNinja

Citaat van: Ghosty J op januari 17, 2008, 02:00:41
vanaaf heb ik Let's kill Bobby Z gekeken!

super leuke film!

Olivia Wilde is een lust voor je oog ;)

Uitgaande van deze foto's doet ze me bar weinig.....
Ik zal de film eens kijken. Misschien heb je gelijk.

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Onne

Gisteren Zodiac, goede film !!!  :)

Panic

Gisteren The Kingdom in HD gezien. Vermakelijk, maar het verhaal is wel erg typisch Amerikaans.
Met de uitvoering is echter weinig mis en enkele "Black Hawk Down" scenes maken het tot een ruime voldoende.

TheSpeedSkater

Heb de Sopranos weer eens opgestart. Ben ergens in seizoen 2.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Gijs82

Vanavond Bobby Z kijken.
Eens kijken of Olivia Wilde echt een lust voor het oog is ;)
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com