Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Gizz

Citaat van: Antoine op januari 23, 2008, 15:18:03
Vanavond Prison Break S03E10 :D

Is het nog een leuke serie om te kijken?

Onne

Vanavond voor mij de film "Aliens"!

-Freek-

Citaat van: Onne op januari 23, 2008, 10:35:41
Gisteren "The Rock" weer gekeken,

Nicolas Cage + Sean Connery = Masterpiece

Helemaal mee eens. Deze film heb ik misschien al wel 5 keer gezien, maar nog steeds blijft ie geweldig.

Jeroentjuh

Raphie

JBL PRX Power!

ApacheNL

Ruim 20 jaar na dato de meest geweldige serie uit de jaren '80 aangeschaft (seizoen 1, 8 DVD's) en ben nu heerlijk aan het genieten van......

Deleted member

Citaat van: Gizz op januari 23, 2008, 16:02:46
Is het nog een leuke serie om te kijken?

Niet meer zo goed als seizoen 1, maar beter dan seizoen 2 tot nog toe!  :)

EdoE

Top Gear!

Een herhaling van de aflevering met de race naar Verbier en bobslee vs. EVO VIII.

Wimpie007

The lives of others / Das Leben der Anderen.
Zie het specifieke topic voor meer info :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

LittleNinja

Citaat van: EdoE op januari 25, 2008, 23:00:02
Top Gear!

Een herhaling van de aflevering met de race naar Verbier en bobslee vs. EVO VIII.

Ik word echt moe van nederlandse tv.... Die aflevering heb inmiddels 6 keer gezien. Het zou leuk zijn als ze eens een nieuwe reeks Top Gear aankopen. Het blijft een auto(nieuws) programma ipv een entertainment programma wat ze maar kunnen blijven herhalen ( het begint zo langzamerhand op Allo Allo of Friends te lijken... Even doorschakelen naar 2008 Veronica!!!! Jullie maken het je te gemakkelijk. Logisch dat ze tegenwoordig dalen in populairiteit.

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

J.H

Arcam • JBL • Eminence • Audio Technica • Apple • Furman • Sony

Dennistattoo

vanavond Wordtrade Center op Film1 dus die ga ik eens kijken, hopelijk komt hij ook op HD ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Raphie

Gisteren "The Sarah Conner Chronicles III gekeken"  zit nog steeds in dubio, aan de ene kant wel goede effecten e.d. maar aan de andere kant toch ook weer een beetje datzelfde gevoel als dat ik bij Bionic Woman had...... ik geeft ze nog een episode of 2 de tijd en anders haak ik toch echt af.....
JBL PRX Power!

Marsh

Citaat van: Denniskoi op januari 26, 2008, 13:32:19
vanavond Wordtrade Center op Film1 dus die ga ik eens kijken, hopelijk komt hij ook op HD ;D

Hmm... die moet je op groot scherm zien eigenlijk met goed geuid.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

chulin

ik ook  ;)

Citaat van: Marsh op januari 26, 2008, 13:44:03

Hmm... die moet je op groot scherm zien eigenlijk met goed geuid.

is een 50" Pioneer goed genoeg  ???  ?
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

El Penumbra

Gizz

gister saving private ryan - rattatoulie en een gedeelte van ice age 2.

Toch wel geinig om met iemand film te kijken die nog nooit echt 5.1 gehoord heeft  :-\
hehe ze zat steeds om zich heen te kijken vanwege die special effects  >:D

En tjonge tjonge wat zat er in ratta. geweldige sounds effects. Vooral die buks geluiden van dat oude dametje mogen er wezen. En dat subtiele geluid van die aankomende trippelpootjes van remy in die tunnel bij dat water. Heerlijk

jowi

Heb hem tijden geleden al op a.b.hdtv voorbij zien komen.

Ik heb hem gister gewoon in HD gekeken op Film1 ;D en ja 50" is niet groot genoeg ;D 100" komt meer in de buurt hehe >:D

Indrukwekkend, jammer alleen dat het geluid zoals altijd bij Film1 gewoon stereo is. En dat niet alleen, het geluid was uitermate storend. Veel compressie effecten en jittereffecten, erg plat en ondynamisch, het leek wel of ze ac3filter er overheen hadden gepleurd. Echt waardeloos, erg storend.

Helaas heb ik de a.b.hdtv versie nooit bekeken en gehoord, maar de geluidseffecten als de gebouwen instorten, het gekraak en gekreun van de constructie daarvoor, en (beetje morbide wellicht) de inslagen van de mensen die naar beneden vallen als de politiemensen in de hal zijn... dat schijnt erg indrukwekkend te zijn qua geluid...

blue-eyes

Eergisteren en gisteren respectievelijk Underworld en Underworld Revolution gekeken. Met Kate Beckinsale natuurlijk ;D

Grappig is dat in het voorstukje van deel 2 je iets ziet wat zich ongeveer 1300/1400 na christus afspeelt, weet even niet meer het exacte jaartal meer.
Er worden lijken in brand gestoken om te voorkomen dat ze zich veranderen in weerwolfen.

Wordt er geroepen dat ze BENZINE moeten gebruiken ;D. Want dan brand het beter! Overigens wordt dat `geroepen` in de ondertiteling, in woord praat met over fuell ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

spijtebijt

Vrijdag The Squid and the Whale gezien. Erg aardig, wrang-komisch drama/komedie over een schrijver die van zijn vrouw gaat scheiden en de invloed daarvan op de twee zoons. Goed geacteerd en psychologisch sterk. Aanrader dus.
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

El Penumbra

chulin

Gisteravond The fountain gezien.
Mooie beelden  :o, sterke acteurs, voor de rest een beetje saai. 6,5/10

Zaterdagavond Wordtrade center gezien op mijn schermpje  :P. Typisch Amerikaanse waargebeurde drama verhaal. Niet verkeerd maar ook niet bijzonders. 7/10 .
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Martijn76

Zaterdag LOTR 1 en 2 gekeken (extended editions), deel 3 ging ivm de tijd niet meer lukken... :(

Maartje

Citaat van: Martijn76 op januari 28, 2008, 10:45:57
Zaterdag LOTR 1 en 2 gekeken (extended editions), deel 3 ging ivm de tijd niet meer lukken... :(

Ja dan moet je echt om 10 uur `s ochtends beginnen  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .