Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Martijn76

The Soprano's S1D2 (heb dus nog even te gaan ;))

Dennistattoo

Citaat van: Vampire op januari  4, 2008, 14:01:45
Lekker geluid ook, bij Lord of War... In DTS tenminste...

Helaas nog geen DTS of Dolby voor mij :'( In het nieuwe huisje wel ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Onne

LOTR Return off the King Extended DTS 6.1

TheSpeedSkater

Citaat van: Martijn76 op januari  4, 2008, 14:13:14
The Soprano's S1D2 (heb dus nog even te gaan ;))
Geweldige serie! Ben ook nog lang niet klaar, ergens halverwege seizoen 2.
De eerste paar afleveringen zijn even doorkomen, maar daarna, geniaal! ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

jowi

Gisteravond en de avond ervoor de rest van Californication seizoen 1 (720p) gekeken... erg gaaf, heb me kapot gelachen, David Duchovny zet zo'n onwijs cool karakter neer, echt geweldig. Had ik niet gedacht. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik kan niet wachten tot seizoen 2 ;D

Martijn76

Citaat van: TheSpeedSkater op januari  4, 2008, 15:30:20
Geweldige serie! Ben ook nog lang niet klaar, ergens halverwege seizoen 2.
De eerste paar afleveringen zijn even doorkomen, maar daarna, geniaal! ;D

We zijn nu bij Aflevering 6 ofzo en ik maak me nu al zorgen over het 'gat' waar we in zullen vallen over 26 DVDs ;)

Aangezien de gebrandde DVDs 't niet deden in m'n standalone-player heb ik m'n PC maar naar beneden gehaald, denk dat 'ie wel even blijft staan (speciaal voor Tony & friends).. Wel een goede reden om toch stiekem een dedicated htpc maken  :P

Panic

Superbad Blu-Ray

High school/college comedies doen het altijd goed hier, zo ook deze. Erg leuke film.
Thuis: [HTPC > M-Audio SuperDAC > Denon PMA-535R > Monitor Audio BR5 / Sennheiser HD-595]

Portable: [Cowon D2 > Grado SR-80 / MylarOne X3 / Head-Direct RE2]
Nadia Ali - Crash and Burn (Sultan and Ned Shepard remix)

reza

net gezien in HD Eastern promises.
ik vond het niet zo,n goeie film. Hij krijgt van mij een 5.0/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Grample

Citaat van: TheSpeedSkater op december 28, 2007, 22:45:19
Net I am Legend.. Leuke opbouw en mooi naar het eind toe en opeens, afgelopen... humzz.. Tja..

Dat is precies wat ik ook dacht...tja, wat moet je er van vinden ? WS speelt wel geod maar verhaal slaat totaal nergens op.

LittleNinja

Citaat van: Roeland op januari  2, 2008, 20:14:07

Was gisteravond dus op TV. Maar meteen laten aan staan. Coole film nog steeds.

De onderbrekingen voor reclame e.d. maar voor lief genomen.   :-\
Wel tussendoor een behoorlijk irritant wijf dat aankondigd dat "4 in het land" er aan zat te komen... Volgens mij was ze ontsnapt uit het jeugdjournaal!  ;D

Gister was er ook nog Double Jeopardy. Helaas niet afgekeken, maar ik blijf het toch een erg mooie vrouw vinden!!

Dennistattoo

We hebben gisteren ''The Game Plan'' gekeken, de nieuwe film van The Rock. Was wel leuk maar weer net zoals al die andere film's zo voorspelbaar.

Grt Dennis
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Dennistattoo

john2910

We gaan nu fracture kijken in ons bioscoopje ;D
Ben wel benieuwd naar de film ;)

Martin_M

Citaat van: H B op januari  2, 2008, 12:32:14
Ik vond Sunshine ook een verademing om te kijken zeer de moeite waard, maar even iets anders een tijdje voor dat ik Sunshine had gekeken had ik The Fountain gezien ook een heel fraaie film met veel fraaie plaatjes.
Ik vond beide films heel veel van elkaar weghebben qua opbouw en sfeervolle plaatjes neem maar eens de moeite om beide films na elkaar te kijken en je zult het met me eens zijn.

Gisteravond The Fountain gekeken.
Ik snap je vergelijking met Sunshine wel. Hoewel het verder totaal verschillende films zijn.

The Fountain was voor mijn smaak een beetje teveel drama. Ik moet wel zeggen dat Hugh Jackman erg goed speelde. Eerlijk gezegd had ik zo'n rol niet bij hem verwacht.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

bmateijsen

Gisteravond Ghost Rider gekeken.... ik vond de strip vroeger voor mij al 1 van de mindere marvels. Film was in het gehalte ok, niets aan de hand...

R

Heerlijke serie. Samen met mijn vriendin in een rits gekeken. Lekker onverwachte en droge humor. Zomer 2008 komt seizoen 2.

Citaat van: jowi op januari  4, 2008, 15:45:24
Gisteravond en de avond ervoor de rest van Californication seizoen 1 (720p) gekeken... erg gaaf, heb me kapot gelachen, David Duchovny zet zo'n onwijs cool karakter neer, echt geweldig. Had ik niet gedacht. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik kan niet wachten tot seizoen 2 ;D

R

En gister naar The golden compass geweest in pathe eindhoven. Prima film, erg van genoten.

S60t

I am a legend...ben wel beniewd na het lezen van wat reviews
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

eduard

Meat Loaf - Live With The Melbourne Symphony Orchestra

robbiedobbie

zojuist

2001 space odessey gezien

slaap verwekkend, maar wel knappe special effect, nu nog steeds na 40(!) jaar
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Raimond

Citaat van: robbiedobbie op januari  9, 2008, 00:35:28
zojuist

2001 space odessey gezien

slaap verwekkend, maar wel knappe special effect, nu nog steeds na 40(!) jaar
ik kon deze film ook niet zo waarderen,ging mij te traag

Ik heb vandaag Die Hard er maar eens weer gekeken,blijft een goede film ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

francois

Gisteren Babel gezien.

Vond het een aparte maar erg mooie film.

reza

resident Evil in HD extinsion ofzo? Keek wel aardig weg.
5.9/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"