Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Point7

Citaat van: Grindtegel op mei 13, 2004, 15:21:22
vanvond naar Troy in de bios

en ik vertrek zo dadelijk naar Van Helsing.  8)
Ik zal waarschijnlijk volgende week naar Troy gaan zien.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Roland

riwi

En hoe was Troy?

Mega spectacel maar een beetje teveel van het goede? Of was ie echt wel goed?

Richard

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Roland

Net even Starsky & Hutch gekeken. Behoorlijk tegenvallend, maar ehh ..

DO IT!  ;D ;D

Raymen

Gisteren mystic river gezien( geweldige film) goede rol van sean penn.

Vanavond 3000 miles from graceland en foreigner(steven seagal).

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

patrick_vdb

Hi,

M'n sadistische honger maar weer eens gestilt met Final Destination en Final Destination 2 vandaag ;D

Mvrg

Patrick

MarcoV

Hier vanavond The Bourne Identity.

Marco

eduard

ik ga zo dadelijk the last samurai kijken

Spacebass

Op aanraden van Patrick K-PAX...prachtige film, echt een juweeltje en zeker ter uitbreiding van mijn magere collectie  ;)

KHunt-er

Citaat van: patrick_vdb op mei 15, 2004, 20:33:06

M'n sadistische honger maar weer eens gestilt met Final Destination en Final Destination 2 vandaag ;D

1e deel vond ik beter dan 2e, maar allebei zeer zeker vermakelijk.  8)
Vind dat genre meestal niet heel interessant maar deze 2 zijn top!!

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Kerstmanno

patrick_vdb

Hi,

Ben blij dat je 'm goed vond Space, blijft toch altijd lastig om andere mensen een tip te geven voor een leuke of goede film.

Aangezien ik nog helemaal in de sadistische modus zat maar weer eens Scream opgezet. Als je 'm een hele lange tijd niet meer gezien hebt is 'ie opeens best weer uiterst vermakelijk ;D

Mvrg

Patrick

Gijs82

nog een keertje naar de matrix kijken  ;D
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

VlisChris

Vorige week voor ik naar Duitsland ging naar Grave of the fireflies gekeken. Goeie film.
Daarna nog uurtje van Master & Commander gezien.
Daarnet eerste deel van Bob gekeken. Straks deel II

Grindtegel

Gisteren eindelijk de legendarische House of the Dead gezien, en hij is inderdaad waanzinnig slecht  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Spacebass

Dark Blue r2 rental version...

Zeer slecht afgewerkte film, met "over the top" surround geluid, beeld met onbedoelde kleurverschillen, Filmcamera soms niet scherpgesteld,
Zeer afleidend, terwijl het verhaal anzich veel meer verdient...
heb enigzins , ondanks irritaties, toch genoten van het verhaal...jammer van de slechte afwerking  :(

VlisChris

Gisteravond aflevering 2/3/4/5 van BoB gekeken. Geweldige serie. Jammer dat ik die niet eerder gezien heb :)
Maar ik heb hem nu, en nu ben ik aan het kijken. De aflevering Replacements (3?) is ook erg goed. Als ze dat jochie een stuk chocolade geven, en die blik in de ogen van dat ventje? :D

Roland

KHunt-er

Net Gothika gekeken...
...best spannend....

Enne... Halle Berry  8)

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

bmateijsen

En nu allemaal niet lachen  ;D Gisteravond Liever Verliefd gekeken, wat eigenlijk totaal geen film voor mij is... (ik hou simpelweg niet van romantische komedies) en hoewel ik me ontzettend moest verbijten op onmogelijke dialogen (echt een natuurtalent is Chris Zegers niet), heb ik me toch wel vermaakt met het verhaal... Natuurlijk het is zeer voorspellend, maar de verschillende soms klunzige situaties zijn best humoristisch en zorgen voor wat vermaak.

Wel was de kwaliteit heel wisselend.., soms overmatig contrastgebruik en grain maken het plaatje niet vreselijk aantrekkelijk. Verder wat EE maar dat mocht eigenlijk geen naam hebben.

Groet Bjorn

Harry HT

Citaat van: bmateijsen op mei 19, 2004, 08:12:06
En nu allemaal niet lachen  ;D Gisteravond Liever Verliefd gekeken, wat eigenlijk totaal geen film voor mij is...
"Daarom ben jij de ideale schoonzoon, je hebt zoveel over voor m'n dochter"  :)

Citeer(echt een natuurtalent is Chris Zegers niet),
Jij bent de enige die het is opgevallen, alle meisjes letten ergens anders op  ;)

Citeerheb ik me toch wel vermaakt met het verhaal... Natuurlijk het is zeer voorspellend, maar de verschillende soms klunzige situaties zijn best humoristisch en zorgen voor wat vermaak.
Wel was de kwaliteit heel wisselend.., soms overmatig contrastgebruik en grain maken het plaatje niet vreselijk aantrekkelijk. Verder wat EE maar dat mocht eigenlijk geen naam hebben.
Tijd voor een uitgebreid review voor in de Tina  :)

Ik vind het knap van je dat je nog met een kritisch oog naar deze film heb gekeken, wanneer ik zo'n film heb gezien weet ik de volgende dag vaak niet meer waarover de film ging.

Vanmiddag  :D kijk ik naar Nowhere in Africa, het is weer wat anders...
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

VlisChris

Je moet toch ergens opletten tijdens zo'n film he ;)
Zelf gister BoB 6 en 7 gekeken.

bmateijsen

Citaat van: Harry HT op mei 19, 2004, 09:27:28
Tijd voor een uitgebreid review voor in de Tina  :)

Ik vind het knap van je dat je nog met een kritisch oog naar deze film heb gekeken, wanneer ik zo'n film heb gezien weet ik de volgende dag vaak niet meer waarover de film ging.

Vanmiddag  :D kijk ik naar Nowhere in Africa, het is weer wat anders...

Als de Tina een uitgebreide recensie wil kunnen ze die best krijgen..,   8) (ik kan voor ieder publiek schrijven) En over dat kritisch oog.. tja.. als de film mij maar deels vermaakt, let ik altijd op andere dingen.. En Chris Zegers hoort daar niet bij..

Overigens wel lachen.. mijn vriendin had niet eens zin om deze film te zien..... En heeft dus ook niet meegekeken. Overigens is er op filmgebied veel talent aanwezig in Nederland, zowel voor als achter de camera, echter in de meest commerciele films zie je dat nooit terug en dat vind ik wel jammer...

Groet Bjorn