Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Roland

Eerst BASEketball gekeken. Blijft toch wel een redelijk briljante komedie, prachtig  8)
Daarna Commando ... popcornfilm-deluxe  ;D

Point7

Citaat van: Grindtegel op mei  5, 2004, 18:32:33
Vanvond naar Van Helsing in de bios

Die ga ik dit weekend waarschijnlijk ook zien in de bios. Lijkt me een leuke popcorn film. (echter geen popcorn voor mij....ben op dieet)  ;)
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

B.J.

Citaat van: Roland op mei  6, 2004, 00:31:21

Daarna Commando ... popcornfilm-deluxe  ;D

Lol die is net zo oud als ik ben. (ongeveer dan)

Roland

Net die enorme blooper uit 1999 gekeken, Wild Wild West. Ondanks dat de film behoorlijk slecht is, is hij toch wel erg vermakelijk. Daarnaast is het geen standaard actie-film en zijn de sfx best grappig  ;D

MarcoV

Zojuist Black Hawk Down, maar dan in de R3 superbit uitvoering. Die DTS track is echt mega  O0

Marco

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

MrPink

The Quick and the Dead (SB). Blijft leuk. :)

Groetjes,
Oscar

VlisChris

Vanavond gaat Master & Commander erin, en misschien nog Grave of the Fireflies :)

Harry HT

Vanavond kijk ik naar: I am DINA

EDIT: mooie muziek en vrouwen vinden deze film ook leuk  :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

KHunt-er

Net Independence Day weer eens gekeken.
Leuke SFX  8)

.........Had alleen de indruk een ouderwets staaltje Amerikaans chauvinisme te bespeuren..... :P

Gr.
KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Marcel_T.

Schindler's List.

Maar het liefst zou ik 'm in folie laten (van de R1 gift-set).

Mvg Marcel
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Grindtegel

je kunt hem toch gaan huren? of is ie niet in de verhuur  :-[ ??
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Marcel_T.

Eeeehhhhhh, te laat!

Maar zo is de verpakking ook veel mooier om te zien.

Mvg Marcel
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Robbo

Gisteren Big Fish gezien:   fantastisch !!!

Vandaag op het programma:  Abril Despedacado

Grindtegel

@Rob, wat vond jij van het beeld?

Deze meeste online recensies zijn zo lovend maar ik vond het eigenlijk nogal tegenvallen

Robbo

Veel EE en een beetje soft,  diverse mpeg foutjes (bijv. geel tussen de letters op wit papier)  maar da's redelijk standaard.    Geen bijzondere transfer dus.

Grindtegel

Dan lag het dus toch niet aan mij(n Barco). Ik begon al te twijfelen  :)

Harry HT

Vanavond kijk ik naar: Before the STORM
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

tomvbugg

Gisteren Anyway the Wind Blows gezien.
Ik vind het toch een hele leuke film.  ::)

Mvg,

Tom

Kerstmanno

Anyway the wind blowwws... it blows right back to meeeeee... wat was dat voor film dan? Met Nick Slaughter uit Tropical Heat ofzo? ;)

B.J.

gisteren U571 gezien.

Mijn tannoy mx10 laat ze goed ontploffen  ;D

Grindtegel

Gijs82

Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Roland

Net nog even een keer Narc gekeken, voordat ik hem op de post deed. Zeker geen onaardige film  :D

tomvbugg

Citaat van: Menno op mei 13, 2004, 11:17:21
Anyway the wind blowwws... it blows right back to meeeeee... wat was dat voor film dan? Met Nick Slaughter uit Tropical Heat ofzo? ;)

Hey Menno,

Hier een review van de film.
http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=1296
Hiermee weet je wel genoeg.  ;)

Mvg,

Tom