Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

dvd-fan

Net ook underworld gekeken. Wel OK maar geen superfilm. Beetje ripoff van blade
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

PaulB.

Net "behind enemy lines" gekeken(van Raymen geleend).
Was wel aardig, alleen beeeeeeetje ongeloofwaardig ;D

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

PauluZzzZzz

Vanavond de laatste vier afleveringen van 24 gekeken. Geweldige serie! Het is maar goed dat het alternative ending inderdaad het alternative ending is geworden want het normale einde is veel sterker.
Voor iedereen die deze serie nog niet gezien heeft, dit is een echte MUST SEE.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

Bjorn

zojuist once upon a time in mexico gezien.
Hoewel het verhaal zwak was, toch een leuk 'vervolg' op desperado.
Alleen even vreemd om acteurs die in desperado het loodje hadden gelegd in ouatim weer doodleuk te zien meespelen...

Point7

Rage Against The Machine Live DVD  ;D
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Gaeje

laatste week:
- X-men 2 (goed) (ondertussen gekocht)
- Tomb Raider 2 (zeer suck, gelukkig ziet Angelina er verukkelijk uit)
- The Magdalene Sisters (heel erg goed, je leeft erg mee met de personages, vind ik)
- Bruce Allmighty (zaten enkele hele goeie grappen in, best vermakelijk)

- Vanavond: vidocq...

Rogier1988

Citeerlaatste week:
- X-men 2 (goed) (ondertussen gekocht)
- Tomb Raider 2 (zeer suck, gelukkig ziet Angelina er verukkelijk uit)
- The Magdalene Sisters (heel erg goed, je leeft erg mee met de personages, vind ik)
- Bruce Allmighty (zaten enkele hele goeie grappen in, best vermakelijk)

- Vanavond: vidocq...

Idd

Vanavond een leuke kerstfilm gekeken.. alleen beetje saai Santa Clause II... leuk voor de kids maar neejj

Morgen avond LOTR TROTK

Mvg
Rogier

VlisChris

Vanavond ga ik naar Cleopatra kijken.
Gister in de bios Scary Movie 3 en daarna thuis Spirited Away

Point7

Beneath The Planet Of The Apes
en
Slayer: War At The WarFields (live muziek DVD)
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Gaeje

Raymen

Underworld.......lekker

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

R

phone booth is leuk.
Heb net drumline gezien. Leuke film over amerikaanse college marching bands. Veel drums en vette sound.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

PaulB.

Citaat van: Ruben op januari  4, 2004, 19:05:33
Heb net drumline gezien. Leuke film over amerikaanse college marching bands. Veel drums en vette sound.
Deze heb ik net in de speler gestopt voor vanavond, of morgen.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

eduard

heb vandaag en gisteren, american wedding en league of extraordinay gentlemen gekeken

Bjorn

Martin_M

Citaat van: Ruben op januari  4, 2004, 19:05:33
phone booth is leuk.

Je had gelijk Ruben, Phone Booth is idd leuk. Heb me wel vermaakt.
Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Harry HT

NARC, relaxed filmpje voor de zondag  :D
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

patrick_vdb

Hi,

Vandaag genoten in Yves's Theater van diverse heerlijke muziek-cd's (in stereo ;D ) en een aantal korte filmfragmenten en muziek-dvd's.

Even waande ik mij weer terug in de tijd, een jaar of 10-15, toen ik verschillende lugubere tentjes bezocht als de Sheltur, Azijnfabriek, Fenix ea om obscure bandjes als Gorefest, Bolt Thrower, Cradle of Filth, Canibal Corpse, Achrosticon, Satyricon ed te bekijken.....aanleiding hiertoe was de fantastische dvd van Opeth 8)

Mvrgr

Patrick

thommy

Citaat van: patrick_vdb op januari  4, 2004, 23:13:28
Hi,

Vandaag genoten in Yves's Theater van diverse heerlijke muziek-cd's (in stereo ;D ) en een aantal korte filmfragmenten en muziek-dvd's.

Even waande ik mij weer terug in de tijd, een jaar of 10-15, toen ik verschillende lugubere tentjes bezocht als de Sheltur, Azijnfabriek, Fenix ea om obscure bandjes als Gorefest, Bolt Thrower, Cradle of Filth, Canibal Corpse, Achrosticon, Satyricon ed te bekijken.....aanleiding hiertoe was de fantastische dvd van Opeth 8)

Mvrgr

Patrick

Hi Patrick,

het was me ook een genoegen om weer eens wat bij te praten en tevens te genieten van een heerlijk stukje muziek in zowel stereo als concert dvd in 5.1 8)

Het uitstapje naar Paradiso was toch ook geweldig hé.

er zijn inderdaad zeer mooie concert dvd's die je bij wijze van spreken de sfeer in de zaal laten proeven terwijl je lekker lui in een zetel zit ;)

Mvgr
Yves.

patrick_vdb

Hi Yves,

Zeker weten, het uitstapje Paradiso was zeker ook geweldig met z'n goede drum-impact ;)

Hoe heet die ene gitarist eigenlijk ook alweer.....Nils Lofgre??????

Mvrgr

Patrick

thommy

Citaat van: patrick_vdb op januari  5, 2004, 07:36:09
Hi Yves,

Zeker weten, het uitstapje Paradiso was zeker ook geweldig met z'n goede drum-impact ;)

Hoe heet die ene gitarist eigenlijk ook alweer.....Nils Lofgre??????

Mvrgr

Patrick

Komt ie:

Acoustic Live [IMPORT]

Mvgr
Yves.

patrick_vdb

Hi Yves,

Hey thanks 8) Geweldige stem en een bovennatuurlijk gitaarspel, 'n echte must-have ;)

Mvrgr

Patrick

Grindtegel

Gisteren mijn tijd verdaan met de slechtse film die ik de afgelopen 12 maanden heb gezien: Bruce Almighty, wat een waanzinning slechte k*tfilm ongelofelijk, ik wil mijn geld terug!!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon