Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

JG_Smit

Mijn neefje van 10 op  bezoek rondje Jimmy Neutron op het scherm en daar voor en na  Nintendo Gamecube.Je houd ze wel bezig met een eigen HT ;D..

GR Jan..

Roland

Passenger 57 @ sbs gekeken met een (toen nog) zeer smakelijke Elizabeth Hurley

Oracle

Citaat van: MrPink op december 27, 2003, 02:06:51
Meaning of Life :smiley:

Groetjes,
Oscar

Je hebt smaak! Complimenten! :)

Wij hebben Ghost Ship gekeken. Beetje (nou ja, een beetje...) een tegenvaller. Het begin is goed, lekker heftig, maar daarna is het niet veel meer...  :-\

Groet,
Mark

JG_Smit

Citaat van: Mark Lemmens op december 28, 2003, 23:32:29

Wij hebben Ghost Ship gekeken. Beetje (nou ja, een beetje...) een tegenvaller. Het begin is goed, lekker heftig, maar daarna is het niet veel meer...  :-\

Groet,
Mark

Ai ook pas gekregen leek me wel iets..

GR Jan

VlisChris

zometeen ga ik lekker de extra's bekijken van LOTR TTT EE 8). Disc 4 al wel gezien, maar disc 3 nog vrijwel niets van :).
Dus eerst tot een uurtje of 0200 vannacht extra's kijken, en dan morgen weer heeeeeeeeerlijk verder lezen in het boek 8).

patrick_vdb

Hi,

Legally Blonde stond op het programma, werken aan de WAF ;D Maar zelf ook wel af en toe een glimlach op het gezicht weten te toveren.

Mvrgr

Patrick

PauluZzzZzz

Aflevering 1-8 van 24 season 1 gekeken. Wow na aflevering 4 wordt het echt verslavend.

Morgen gelijk verder kijken.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

MarcoV

Voor het eerst LOTR: TTT EE...ik vond de extra/verlengde scenes over het algemeen erg geslaagd.

Marco

Rogier1988

VlisChris

straks even een stukje opzetten van Cleopatra

Martin_M

Vanavond; the sweetest thing.
We hadden wel zin in een melige film maar wat viel die tegen zeg. Alle leuke momenten hadden we in de trailer al gezien.

Van de week nog gezien;
Apocalypse now (we wisten van te voren niet dat 'ie zo lang duurde dus maar verdeeld over twee avonden).

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Point7

CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

PauluZzzZzz

24 season 1 afl. 8 t/m 16. Geweldige serie, al superveel gebeurd en dat pas op 2/3 van het totaal. Ben benieuwd naar de rest.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

MrPink

Rogier1988

Bioscoop (master and commander)

Mvg
Roger

Roland

De commentaartrack van There's Something About Mary gekeken.

PauluZzzZzz

Vanavond aflevering 17-20 gekeken van 24

MrPink

Point7

Ik heb gisterenavond gekeken naar The Enemy Below (oorlogsfilm uit 1957)
Ik had em nog nooit gezien, maar is hard meegevallen. Ik had em gekocht puur afgaande op reviews op imdb.

CU
Jurgen

MrPink

In de bioscoop: LOTR:ROTK! :D

Groetjes,
Oscar

VlisChris

Vandaag ga ik maar eens Cleopatra bekijken denk ik :).
Paar dagen geleden gekocht, en nog niets van gezien. Wellicht nog een aflevering Sex & the City ook. Heb ik al weeeeeeeken in huis, en heb nog niet eens disc 1 van de 3 in het geheel bekeken ;)

Point7

Ben nu aan't kijken/luisteren naar de DVD van de Beastie Boys: Video Anthology  8)
CU
Jurgen

Rogier1988

Tomb Raider 2 zojuist gezien.. zometeen Kill Bill.1 Screener

''Tomb Raider 2'' leuk vermaak

Mvg
Rogier

J.A.F._Doorhof

Voor het eerst in ruim een week 2 films gezien :D.
Underworld, acuired taste maar wij vonden hem goed.
American Wedding, zeker niet een slecht vervolg, iets minder dan deel 1 & 2 maar toch weer vol met FANTASTISCHE grappen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Raymen

Ben al een week met SHIELD bezig.

Geweldige serie...

En voor vanvond S.W.A.T op het programma.

En mischien nog wat afleveringen van shield.

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld