Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Point7

Ik ben bezig Disc 3 van LOTR: TTT EE te bekijken.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Gaeje

CiteerGisteren mijn tijd verdaan met de slechtse film die ik de afgelopen 12 maanden heb gezien: Bruce Almighty, wat een waanzinning slechte k*tfilm ongelofelijk, ik wil mijn geld terug!!

ik heb wel al slechtere gezien hoor... en je geld, dat krijg je nooit terug! ;)

behalve bij vanilla sky heb ik dat eens gehad ;D maar dat was omdat er een misprint rondcirculeerde. Heb gewoon 1 hoofdstukje moeten overslaan, vond ik wel irritant, maar toen ik hem achteraf voor niets kreeg hoorde je me niet meer klagen

Grindtegel

Net genoten van David Gilmour Live in Concert (goed) en Rogers Waters Live In the Flesh (geweldig)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Hehe, gisteravond ook de halve Gilmour gezien.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raymen

Gisteren de laatst 4 afleveringen van The Shield gekeken.
Wauw,wat een goede serie.

Kan niet wachten tot seizoen 2 uit is.
.

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Kerstmanno

Gisteren Falling Down gezien met Michael Douglas. Dat wil zeggen, alleen de stukjes met hem. Ik blijf het echt een geweldige film vinden!!!
Allereerst de scene met de Korean: I'm rolling back prices to 1965!
Dan op het heuveltje met die straatbende: Maybe if you wrote it in fucking English, I could fucking understand!
Vervolgens de whammyburger: You know the phrase the customer is always right? Well hey, here I am, the customer!
Can anybody tell me what's wrong with this picture? Anybody. Anybody at all?
En dan natuurlijk de superscene in de dumpstore. Maar da's wat te grof om hier neer te zetten ;)

Superfilm!!!

MrPink

Woensdag weer eens de klassieker Once Upon a Time in the West gezien. :)

Groetjes,
Oscar

Point7

Als ik niet naar de bios ga (The Last Samurai) dan zal het Terminator 3 en Dreamcatcher worden thuis.
CU
Jurgen

Martin_M

Terminator 3 gezien.
Had er veel 'slechts' over gehoord dus heb nog wel genoten van hetgeen wel goed was ;D

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raymen

Heb a man apart gehuurd.

Vin diesel is toch wel goed voor wat actie(hoop ik).

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Point7

Ik heb gisteren "The Last Samurai" gezien in de bios. Is best meegevallen.
CU
Jurgen

Harry HT

Citaat van: Point7 op januari 10, 2004, 09:15:12
Ik heb gisteren "The Last Samurai" gezien in de bios. Is best meegevallen.
Ik ga deze vanavond kijken, ik hoop dat je gelijk hebt.
Ik heb wisselende verhalen over deze film gehoord. Ben ook geen fan van Tom Kroes, hopelijk zie ik niet de hele avond een lachend gebit van een klein mannetje. :D
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Rogier1988

hahahha
CiteerIk heb wisselende verhalen over deze film gehoord. Ben ook geen fan van Tom Kroes, hopelijk zie ik niet de hele avond een lachend gebit van een klein mannetje.

Ik denk dat ik die achter me laat liggen die film.. vanavond wordt het DreamCatcher

Mvg
Roger

VlisChris

vanavond gaat The Fast and the Furious erin. Eens kijken hoe de DTS track zich weet te gedragen tov de gewone DD versie :)

Point7

Citaat van: Harry HT op januari 10, 2004, 09:36:29
Ik ga deze vanavond kijken, ik hoop dat je gelijk hebt.
Ik heb wisselende verhalen over deze film gehoord. Ben ook geen fan van Tom Kroes, hopelijk zie ik niet de hele avond een lachend gebit van een klein mannetje. :D

Tom Cruise valt best mee in deze film. Ik ben zeker geen fan van Cruise.
Je moet niet naar de film gaan met het idee om een grootse spectakelfilm te zien. Er zit wel genoeg actie in en verveelt geen enkel moment vind ik.
Het deed me ook wel deugd om nog eens een film te zien waarin geen overdreven wired martial arts in te zien was. Niet dat ik er niet van houd, maar het werd de laatste tijd een beetje teveel in diverse actiefilms.
Deze film bevat het ouderwetse ruwe zwaardvechten.
CU
Jurgen

VlisChris

Biite

Gisteravond Gone in 60 seconds in de DVD-speler.
De start van de '67 Shelby GT500 blijft echt bruut.

Vanmiddag naar LOTR:ROTK....jaja...ik heb de film nog NIET gezien  :o
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

Mark Beerens

Hi,

vanavond staat er een klassieker op het programma: Casablanca!! Deze fantastische klassieker heb ik laatst als SE gekocht. Meteen gekeken en ik vond hem erg goed (ik heb iets met klassiekers) dus vanavond verdwijnt hij nog een keer in mijn DVD speler. Natuurlijk geen traktatie op HT gebied, maar ach, de film zelf maakt alles goed.

Mark.
:: Mission 753 :: Arcam Diva A85 + P85 :: Marantz CD-16 :: Eichmann Six :: Nordost Flatline Gold MKII ::

Gaeje

ja, casablanca staat ook op mij wishlist... zo'n mooie film!

DrBoom

Vandaag Indiana Jones & The Raiders of the lost Ark gezien, de eerste uit de Indiana Jones Boxset en de enige die ik nog nooit gezien had :)
Blijven toch leuke films, mag niet ontbreken in de collectie volgens mij.
Een van deze dagen kijk ik de andere 2 ook nog wel ;)

patrick_vdb

Hi,

Toevallig, vandaag verdween Indiana Jones and the Temple of Doom bij mij in de speler, blijven idd zeer leuke films :D

Mvrgr

Patrick

VlisChris

Wellicht een aflevering van Sex & the City season 4 R1.
Gister nog The Taming of Smeagol gekeken (de extra's op TTT Disc 3)

Jinsu

Net klaar met Jeepers Creepers 2, turn brain off and watch ;D .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

JG_Smit

Mysteries of Egypte   Presented in Imax..

GR Jan..

Grindtegel

Old School, hilarisch!!

Will Ferrel is mijn held!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon