Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Spacebass

Pirates of the Caribbean.

Orlando in een andere rol (ff wennen), maar wel weer "GAAN!"
Johnny had ik zo nog niet gezien  ;D
Keira een echte schoonheid ;)

Toch wel een aanrader voor als je hem nog niet gezien had!

Pal heeft wel een redelijke korreligheid, heeft iemand de R1 versie al gezien en is dit hier ook bij?

Geluid was mooi homogeen, geen overdreven gedoe (bij mij thuis met DD dan)

BOUBOU

Ik heb gisteren en eergisteren AMEN gehuurd over de vergassing van Joden in WWII, City of God, over jeugd bendes in RIO, en Gods and Generals, over de burgeroorlog in de states.

City of God vindt ik een aanrader, een zeer sterk verhaal, op het eind vallen alle stukjes op zijn plaats.  :P

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

VlisChris

vanavond naar The Last Samurai als het goed is :).
Eens kijken of het wat is.

Point7

Band Of Brothers  (was weer een tijdje geleden)
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Grindtegel

Over een uur The Texas Chainsaw Massacre, jippie!!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VlisChris

Citaat van: christiaan sauer op januari 16, 2004, 19:55:39
vanavond naar The Last Samurai als het goed is :).
Eens kijken of het wat is.

Goeie film gebleken :). Had hem toch wel minder verwacht eigenlijk. Zeker toen opeens bleek dat die 2 uur en 45 minuten duurde :o.
Vanavond een dvd'tje kijken :). Nog geen idee welke, maar dat zie ik vanavond wel.

Rogier1988

Zojuist klaar Dumb and Dumberér..when harry meetttt**GAAPPP** srry was een beetje saaie film...

Greets
Rogier

VlisChris

En het is Forest Gump geworden :). Blijft een ijzersterke film met hele mooie droge humor en toch een erg goed verhaal.
Dikke aanrader :D

MarcoV

Gaeje

Raymen

Net klaar met jeepers creepers 2.

Als  je van 1 kon genieten dan vindt je deze ook wel goed...

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Raymen

En heb net het regie van denzel washington gekeken.

Wow wat een goede film,dee kan ik iedereen aanraden.

ANTWON FISHER is een goed begin van denzel als regiseur,ik hoop dat hij door blijft gaan,want dit is echt toppie.

MVRg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Spikebyt

Gisteren gekeken naar "Snow falling on cedars"
Met o.a. Ethan Hawke

Spannende whodunnit rond WOII in een vissersdorpje
Een Amerikaan verdrinkt en een Japanner is de verdachte

Onverwacht plot; dikke voldoende ;D
Grtnx,    Frans V.

Raymen

Vanmiddag het 2de deel can santa claus gekeken.

Leuke film,jammer dat ik hem niet met kerst heb gekeken.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mvrg,
Raymen

VlisChris

Met een groep vrienden naar Gone in 60 seconds zitten kijken. Die is en blijft toch ook gaaf hoor. Alleen erg jammer dat de laatste hoofdstukken bleven hangen omdat ze de dvd eens uitgeleend hadden de laatste tijd :(. Sprong constant terug van hoofstuk 28 naar 1. Moest je naar hoofdstuk 29 oid, en dan terugspoelen, en hopen dat die het deed. In totaal 5 minuten bezig geweest om de film verder te laten gaan :P.

Grindtegel

Gisteren Bad Boys 2. Ondanks de vele slechte dingen die ik erover heb gelezen vond ik hem best leuk.

Beeld was fantastisch met hele mooie kleuren.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Yanmik

Zonet gekeken naar We were soldiers met alweer een glansrol van Mel Gibson.
Blijft toch 1 van mijn lievelingsacteurs.
Sonos

Jinsu

Hoi,

Die was gisteren aan de beurt: Okhota za "Krasnym Oktyabrem", het blijft een van de beste films ;) .

Vandaag is Patriot Games aan de beurt.

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Raymen

Vanavond is seabiscuit aan de beurt.

Weet niet of ik hier van houd ,maar we kunnen het toch proberen.

Mvrg,
Raymen

Scarp

Heb zonet de dvd van Opeth genaamd "Lamentations" gekeken. Erg mooi :)
De docu erop van een uur was ook erg interessant.

Grindtegel

Wrong Turn. Matig beeld, goed geluid.

p0pster

Zojuist gekeken naar Legends of the Fall.
Aardig verhaal, maar schitterend gefilmd.

Morgen, A Bugs Life!

VlisChris

Terminator 3 gekeken. Morgen waarschijnlijk 1 van de Indiana Jones films :).

Grindtegel

MarcoV

Vanavond Gattaca in de superbit versie.

Marco