Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymen

Hollywood homicide gehuurd.

Mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

VlisChris

Gister naar American Pie III American Wedding gekeken nadat we naar Analyze This gekeken hadden. Vooral AP III AW is ernstig grappig ;D. En dat terwijl ik de eerste 2 erg flauw vond. Wellicht had de forse hoeveelheid Jupiler ook debet aan de lol? :D

Rogier1988

papaleo

"Half Past Dead" met Steven Seagal,ben ik geen fan van maar deze film was/is geen slechte van hem.
Beeld kwaliteit heel goed

Leo
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

VlisChris

Zometeen maar eens Pirates of the Caribbean kijken. Weer genieten :D.
Eens kijken hoe de soundtrack is van de dvd.

diceman

Boat trip en Jason X gekeken,beide zeer amusant.

Point7

Citaat van: christiaan sauer op januari 31, 2004, 22:06:50
Zometeen maar eens Pirates of the Caribbean kijken. Weer genieten :D.
Eens kijken hoe de soundtrack is van de dvd.

Ik heb POTC gisteren ook gezien op DVD (had hem al in de bios gezien) en het geluid vond ik zeer goed.

Verder heb ik nog CYPHER gezien. Middelmatige sci-fi thriller.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Spikebyt

Citaat van: christiaan sauer op januari 16, 2004, 19:55:39
vanavond naar The Last Samurai als het goed is :).
Eens kijken of het wat is.

En, was het wat ? ?? ???
Ik heb hem inmiddels twee keer in de bios gezien
Blijft een geweldige film

En om on-topic te blijven:
Gisteren voor de vierde keer naar ROTK geweest (in de bios  8) )
Grtnx,    Frans V.

Spacebass

Basic ....
Ga hem straks nog maar een keer bekijken  :)

patrick_vdb

Hi,

Vandaag eindelijk de Indiana Jones trilogie kunnen beeindigen met The Last Crusade, erg komisch ;D

Mvrgr

Patrick

Scarp

The Hulk gekeken. Viel me reuze mee. Wel erg serieus in het comic book genre. Wat minder leuk voor de kids die x-men kicken vonden :)

Raymen

Hey net klaar met battle Royal.

Wel een aparte film ,maar leuk om een keer te zien.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

MarcoV

Vanavond wordt het Pirates of the Carribean..kan ik gelijk die Parasound HCA-806 eens uitproberen die ik vandaag heb kunnen lenen  ;)

Marco

Rogier1988

Once Upon a time in Mexico... (nieuwe divx-player testen)

Mvg
Rogier

Harry HT

Focus

p.s. Patrick wat was de engelse titel van die rare belgische film ook al weer?
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

patrick_vdb

Hi Harry,

De internationale titel(s) van C'est arrivé près de chez vous zijn "Man bites Dog" en/of "It happened in your neighberhood" ;)

Mvrgr

Patrick

Oracle

Citaat van: raymen op februari  2, 2004, 00:49:41
Hey net klaar met battle Royal.

Wel een aparte film ,maar leuk om een keer te zien.

Mvrg,
Raymen

Vond hem erg cool! Bogbrother, maar dan echt! Voor een japanse film: een 8+!

Wij hebben de afgelopen dagen gekeken naar Dreamcatcher (best goed; beter dan de review op imdb.com doen geloven), en Amelie nog maar een keertje (super!!)  Verder eens begonnen aan de extra's van LOTR:FOTR EE.Nu nog TT:EE....  Nog maar een paar uur te gaan!  8)

Groet,
Mark

Grindtegel

Gisteren Swimming Pool, was wel aardig, beetje traag verhaal.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Equilibrium. Wel aardig.

De film wordt wel eens vergeleken met de Matrix. De enige vergelijking met de Matrix zouden wat mij betreft de vechtscenes kunnen zijn. Cool gedaan, met name het gevecht op het einde (zwaardgevecht, maar dan met pistolen  8) ).

Groet,
Mark

Raymen

Hoi, Net klaar met 4 afleveringen van 24.

Geweldige serie...

MVrg,
raymen

Oracle

bmateijsen

Citaat van: Mark Lemmens op februari  9, 2004, 00:41:39
Wij hebben de afgelopen dagen gekeken naar Dreamcatcher (best goed; beter dan de review op imdb.com doen geloven), en Amelie nog maar een keertje (super!!)  Verder eens begonnen aan de extra's van LOTR:FOTR EE.Nu nog TT:EE....  Nog maar een paar uur te gaan!  8)

Groet,
Mark

Had toch wel wat moeite met Dreamcatcher.. vooral vanwege de verschillende losse eindjes.. en nog wat spoilers: [spoilers]het alien-aspect[/spoilers] had van mij niet gehoeven...

Groet Bjorn

VlisChris

Persoonlijk vond ik Dreamcatcher toch duidelijk 1 van de mindere films in de tijd dat ik hem in de bios gezien heb. Ga hem ook zeker niet op dvd kopen :)

patrick_vdb