Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Harry HT

Citaat van: patrick_vdb op februari 10, 2004, 21:39:53
Freddy vs Jason >:D

Alweer een triller :o, you are evil mr. Horror

Forum gekeken, saaie film
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Oracle

From Hell.

Hele mooie film. Prachtige set-dressing en art-direction. Johnny Depp heb ik wel al beter gezien. Verder best goed; had alleen meer thriller verwacht. Was toch meer een kostuum-drama.. Al met al: zeker niet slecht.

En de eerste 2 afleveringen van 24 (seizoen 1). Nooit gezien toen het uitgezonden werd. Nu op dvd. Erg goed! Ben benieuwd naar het vervolg!

Groet,
Mark

VlisChris

Citaat van: Mark Lemmens op februari 10, 2004, 16:43:37
Goodbye Lenin.

Erg goed!

Groet,
Mark

Ik vond hem zelf duidelijk minder :). Tenminste, ten opzichte van wat ik verwacht had. Persoonlijk ging ik er een beetje vanuit dat je kon zien hoe het leven in het Duitsland van toen was. Dat viel me toch een partij vies tegen. Je volgt een familie met hun specifieke probleem. Niet wat ik verwacht had. Jammer :).
Ben zelf trouwens net terug van Once upon a Time in Mexico. Best een aardige film, maar wel heel erg veel plotwendingen etc :). Was aan het einde slecht te volgende de film. Maar wel hele leuke dingen. Kleine 7 van me.

Grindtegel

Alien en Once upon a time in the West.

Golden oldie avond  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Citaat van: christiaan sauer op februari 10, 2004, 23:53:07
Ik vond hem zelf duidelijk minder :). Tenminste, ten opzichte van wat ik verwacht had. Persoonlijk ging ik er een beetje vanuit dat je kon zien hoe het leven in het Duitsland van toen was. Dat viel me toch een partij vies tegen. Je volgt een familie met hun specifieke probleem. Niet wat ik verwacht had. Jammer :).

Ik wist gelukkig wel wat ik te verwachten had. Wel ben ik het met je eens dat de werkingssfeer van het in stand houden van de DDR een beetje te klein was. Het beperkte zich echt tot alleen die slaapkamer, en ik had gehoopt dat het ook wat verder naar buiten zou uitstrekken... Dessalniettemin... :)

Vandaag: 2Fast 2Furious (je moet wat, hé! ;) ) en waarschijnlijk nog wat afleveringen 24.

Groet,
Mark

MarcoV

Voor vanavond Apocalypse Now: Redux.

Marco

Grindtegel

Net gezien: Intacto, Spaanse "thriller" apart verhaal, heb me prima vermaakt.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Dracoplasm

Heb net uit verveling Bruce Almighty en Johny English gekenen,
gisteren Avalon (is echt een heleeeeee fijne film  :D ).
En hoop vanavond Equilerium te kijken, ook een film die ik zelf erg fijn vind.  >:D

Michiel.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

VlisChris

Waarschijnlijk ga ik vanavond wel een aflevering van The Simpsons seizoen 1 kijken. Nu net ontvangen (gister gekocht via dvd.nl/forum en vandaag al binnen :o).
Dus dat zal wel een afleveringtje worden denk ik :)

patrick_vdb

Onlangs genoten van Freddy en Jason dus vandaag was het tijd om Mr. Pure Evil maar weer eens te eren.....Halloween.

Mvrgr

Patrick

VlisChris

Gister aflevering 1 van The Simpsons gekeken. Vandaag aflevering 2. Nu net The Italian Job gekeken. In de tussentijd schijn ik nog even op school geweest te zijn ;D ;D.
Was wel een beetje jammer om die film zo te kijken. Met alleen mijn tvgeluid :-\. Het wordt hoe langer hoe erger. The Simpsons is nog erg goed te doen zonder surround en goed geluid. Een film als TIJ is al jammerder :D.

Grindtegel

patrick_vdb

Tim Burton is  8)

Vandaag gekeken naar "À la folie... pas du tout" met Audrey Tautou, intrigerende film.

Mvrgr

Patrick

VlisChris

Ik ga nog wat extra's bekijken van The Italian Job. Geen flauw benul of er wat boeiends op staat :)

PaulB.

Net de laatste 3 afleveringen van CSI-seizoen 2 zitten kijken.
Vooral afl. 22 is geweldig (combinatie CSI-Las Vegas<--->CSI-Miami).

MvrGr. paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Grindtegel

Voor vanavond staat Lost in Translation op het programma

Oracle

Citaat van: Grindtegel op februari 16, 2004, 09:19:46
Voor vanavond staat Lost in Translation op het programma

Dat lijkt me een heel leuke film! Laat je even weten wat je ervan vond?

Wij hebben de afgelopen dagen gekeken naar 24 seizoen 1. Moeten nog 2 afleveringen, die we vanavond kijken. Daarna staat seizoen 2 op ons te wachten!  ;D

Verder ook nog de extra's afgekeken van LOTR:FotR EE. Was ik nog niet eerder aan toegekomen (en met een kleine 6,5 uur aan extra's moet je daar toch wel even tijd voor hebben...  ;D ). Zeer boeiend, en bijzonder informatief!

Groet,
Mark

AppleMies

BLADE II.  Vanaf HD uit mijn nieuwe HUMAX PVR-8000............ 8) :P

gr.

Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Harry HT

Citaat van: patrick_vdb op februari 15, 2004, 21:18:09
"À la folie... pas du tout" met Audrey Tautou, intrigerende film.
Toppie deze film, alleen 5.1 spoor ontbrak op de huur dvd ???

Vanavond kijk ik Mulholland drive  ::) ::) ??? ::) ::) :D
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

VlisChris

sterkte. Ik kwam er niet doorheen. Heb hem ook weer verkocht of geruild oid. Geloof geruild.

patrick_vdb

Citaat van: Harry HT op februari 16, 2004, 20:12:52
Vanavond kijk ik Mulholland drive  ::) ::) ??? ::) ::) :D

Toppie deze film ;D 8)

De R2 World Wide Cinema versie had gewoon DD 5.1 ondanks dat er DD 2.0 op de cover vermeldt stond. Weet niet of dit dezelfde is als de huurversie?

Mvrgr

Patrick

VlisChris

De versie die ik had (A-Film geloof ik) had zelfs DTS 5.1 :)

Grindtegel

Nou, Lost in Translation net gezien en hij is echt heel erg goed. Af en toe zeer komisch (maar wel op een heel subtiele manier) en af en toe ook vrij dramatisch. De hoofdrolspelers hebben terecht BAFTA's gekregen voor de rol die zij speelden, echt fantastische prestaties. Mijn vriendin zit nu op de bank te janken, dus ga ik haar zo maar even troosten

De film is wel behoorlijk traag, daar moet je wel wat van houden.

Ik vind het de beste tot nu toe van 2004.

De kwaliteit van de dvd is middelmatig. Beeld is vrij soft en het geluid is ook standaard (maar dat was wel te verwachten bij deze film).

Kerstmanno

Vanavond U-571 gezien, erg gave film met lekker geluid van ontploffende dieptebommen!  8)

Harry HT

Hoi Menno,
Citaat van: Menno op februari 17, 2004, 01:47:38
Vanavond U-571 gezien, erg gave film met lekker geluid van ontploffende dieptebommen!  8)
Zonder sub  :-[ of met sub  :) ?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld