Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymen

Voor vanavond legally blond 2 gehuurd.

Vondt 1 wel om te lachen,hoop dat 2 ook wat is.

Zondag House off the dead zitten kijken,maar deed me niet veel.

Vondt het maar een beetje een goedkope film(tenminste zo kwam hij over),tussen door kreeg je shots van het spel te zien.
Dit haalde me steeds uit de film.

Mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Kerstmanno

Citaat van: Harry HT op februari 17, 2004, 12:33:05
Hoi Menno,Zonder sub  :-[ of met sub  :) ?

Gegroet,

Harry
;D Genoeg subs aanwezig hoor hahahahaha.

Maar mocht je ook nog serieus bedoelen of ik zelf een subje had staan... neej, ik doe het helaas nog zonder. Nou ja, helaas?? Ik vond dit al beHOORlijk heftig! Schrok me rot toen de eerste dieptebom ontplofte! Er kwam echt lawaai genoeg uit voor mijn kleine kamertje!
Neemt niet weg dat ik eens wil testen hoe dit met een subje gaat..... als ik ooit nog eens een tweedehands Rel Q100 voorbij zie komen...  8)

Kerstmanno

Vanavond ga ik proberen Forrest Gump te kijken. Prachtige film, hoop dat ik er tijd voor heb.

patrick_vdb

Citaat van: Menno op februari 17, 2004, 18:54:45
hoop dat ik er tijd voor heb.

Life is like a box of chocolats, you'll never know what you gonna get ;)

Mvrgr

Patrick

Kerstmanno

;)

En het is geen Forrest Gump geworden. Wonderboys was op Cinenova, dus heb ik die maar gekeken. Ook best aardig hoor...

blue-eyes

Maar even T3 gekeken met een half oog. Ik heb besloten dat ik deze DVD wel wil kopen. In de bios was het al een leuke film, maar thuis klinkt het lekkerder ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

VlisChris

Romeo & Juliet
En erna hebben we nog The Simpsons Seizoen 1 afleveringen 4/5/6 gekeken 8).

Yanmik

Vanavond de laatste 2 delen bekeken van Band of Brothers.
Afgelopen week alle dagen 1 of 2 delen gezien.
Mooie reeks.
Sonos

Harry HT

Hallo,
Citaat van: Grindtegel op februari 16, 2004, 22:15:52
Nou, Lost in Translation net gezien en hij is echt heel erg goed.
Heb je thuis :o of in de bios gekeken?
Lijkt me ook wel wat deze film.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Grindtegel

@Harry,

Thuis gekeken, op R1 is ie inmiddels uit op dvd.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jinsu

Hoi,

Vanavond is Armageddon aan de beurt :D .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jinsu

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

MarcoV

Point7

Gisteren LXG gezien. Viel mee, soms overdreven. Een 8,5/10
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Raymen

De laatste week bezig met 24...
Wauw wat een goede serie.

Mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

R

Ja ik heb ook net season 2 gekeken in 2 dagen. Erg goed...

VlisChris

of naar de bioscoop (als dat uberhaupt gaat lukken vanavond) en anders denk ik dat ik voor het eerst in bijna een jaar weer naar The Mummy ga kijken. Al heel lang niet meer gezien.

Kerstmanno

Ik heb net Dreamcatcher gezien. OMFG, wat een ongelooflijk slechte film!
Slecht, slap, waardeloos verhaal, slechte acteurs, slechte regie... ga zo maar door.
Twee uur van mijn leven verspild, meer kan ik er niet van maken.
Cijfer: 2/10
Eigenlijk een 1, maar die wil ik bewaren voor het geval dat ik ooit nog eens een film zie die NOG slechter is. Kleine kans overigens...

Yanmik

Daarnet gekeken naar
Two weeks notice
Sonos

Oracle

Citaat van: Ruben op februari 19, 2004, 08:50:37
Ja ik heb ook net season 2 gekeken in 2 dagen. Erg goed...

:o

Over seizoen 1 deden we ongeveer 9 dagen, en we zijn nu bezig aan seizoen 2.

Wel af en toe wat continuiteits foutjes, en soms wat vergezocht, maar oer het algemeen: TOP!   :D

Bauer =  8)

Groet,
Mark

Jinsu

Hoi,

Net klaar met Armageddon ;D , damn wat een goede transfer "redelijk oude film" ;) .

Morgenavond zijn de volgende films aan de beurt:

- Snatch "superbit" en Resident Evil "superbit" ;) .

MvGr,

Whistler

Kerstmanno

Gisteren Love and a Bullet gezien op tv. Beetje... rare film... maar best heel aardig! Was weer eens wat anders dan normaal. Iemand die deze film kent?

Roland

MarcoV