aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

patsijb

Citaat van: Joris1971 op april 12, 2016, 13:03:11
vind je het zelf nou eigenlijk niet erg hebberig/verwend overkomen...dat je je nieuwe Kharma's nog geen week hebt en nu al met het volgende bezig bent?  :dozingoff:

iemand moet de 2ehands markt in gang houden met leuk spul..

Roksan

Citaat van: Joris1971 op april 12, 2016, 13:03:11
vind je het zelf nou eigenlijk niet erg hebberig/verwend overkomen...dat je je nieuwe Kharma's nog geen week hebt en nu al met het volgende bezig bent?  :dozingoff:

Als het, waarom niet. Lekker weer veroordelend hoor....
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Joris1971

Citaat van: Roksan op april 12, 2016, 13:39:01
Als het, waarom niet. Lekker weer veroordelend hoor....

komt mij nogal stront verwend over.... luidsprekers die net een paar dagen oud zijn en niet eens ingespeeld en dan al iets anders willen.
En we hebben het hier over luidsprekers van een top segment.

Maar goed sorry dat ik niet bij de Hosanna fanclub behoor....

twani

Citaat van: Joris1971 op april 12, 2016, 13:45:27
komt mij nogal stront verwend over.... luidsprekers die net een paar dagen oud zijn en niet eens ingespeeld en dan al iets anders willen.
En we hebben het hier over luidsprekers van een top segment.

Maar goed sorry dat ik niet bij de Hosanna fanclub behoor....

Ik denk dat jij opschrijft wat veel mensen denken Joris. .

En ach Maz doet er niemand kwaad mee, zo is het ook nog.  Kan me overigens wel voorstellen dat deze gedachte bij sommige mensen post vat op deze manier.

Richi

Is ook wel lullig als je een jaar op je speakers hebt zitten wachten en er komt ineens zo'n aanbod voorbij. Kan me voorstellen dat je dan even twijfelt.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Kenwood KT-7020 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Joris1971

Natuurlijk doet maz er niemand kwaad mee en maz zal best een geschikte kerel zijn.

Alleen dat altijd beter willen komt bij mij nogal over als ontevredenheid.

chansig

Of gewoon de neiging om beter te willen ? Hoeft niet altijd een negatieve emotie aan ten grondslag te liggen toch ?

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Joris1971

Niet lullig bedoeld maar snap niet goed hoe je als pas startend ondernemer dan zulke uitgaven kunt doen mbt de hobby..... ik quote Maz even: Heb dit jaar toch al ruim een half ton  afgeschreven

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Kjelt

Roksan

Citaat van: Joris1971 op april 12, 2016, 14:16:31
Niet lullig bedoeld maar snap niet goed hoe je als pas startend ondernemer dan zulke uitgaven kunt doen mbt de hobby..... ik quote Maz even: Heb dit jaar toch al ruim een half ton  afgeschreven

Niet lullig bedoeld, maar MAZ is jouw geen verantwoording verschuldigd, dus bemoei je lekker met je eigen zaken irritante vent dat je bent.

Directe aanval van een user is tegen de regels. Dit levert je een ban op Roksan.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Joris1971

Citaat van: Roksan op april 12, 2016, 15:02:16
Niet lullig bedoeld, maar MAZ is jouw geen verantwoording verschuldigd, dus bemoei je lekker met je eigen zaken irritante vent dat je bent.

bedankt.... lekker stoer hoor!
Schijnbaar kun je niet normaal reageren op een vraag.

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Veroordeel jij nu dat Roksan veroordeelt dat Joris veroodeelt ? :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

lynch1979

Citaat van: chansig op april 12, 2016, 15:38:11

Gr Hans

Zo komt het op mij ook over  :D

Maar waarom is het een probleem wat Maz allemaal doet?
Kost het je persoonlijk geld als hij van alles koopt om het uit te proberen?

Mocht er toch een probleem mee hebben kijk dan niet meer in dit topic, hoef je je ook niet meer druk te maken is slecht voor je hart of voor je darmen.

Leef en laat leven.

LeonArdusS

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

eddy135

Citaat van: chansig op april 12, 2016, 15:38:11

Gr Hans
Veroordeel jij mij nu dat ik Roksan veroordeel, die Joris veroordeelt, die...?   :D  :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

patsijb

ach ja..hij gooit de andere speakers niet weg..
geen verspilling in mijn optiek..

een ieder doet t op zijn manier en een ieder heeft daar weer zijn mening over
ik vind t best..

gerzom

Citaat van: patsijb op april 12, 2016, 08:24:41
wrom kijk je ni gelijk naar DSC of esoteric maz?
die zijn duur zat haha :P
een Esoteric X-03se kan ik zeer aanraden qua "fatsoenlijke" cd speler  ;)

Past ook qua looks wel in je set, denk ik  :)
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.

chansig

Citaat van: eddy135 op april 12, 2016, 15:57:21
Veroordeel jij mij nu dat ik Roksan veroordeel, die Joris veroordeelt, die...?   :D  :D

Nee ik stel een vraag.  :D :D :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Maro

Citaat van: maz op april 12, 2016, 11:38:30
Dit ziet er goed uit. Niets mis met de uiterlijk.
Dat is ook nog een optie. Goede dac heb ik inderdaad al.

Als je een goede streamer met dac (idd Linn ed.)koopt kun je die dac weer verkopen. Ik neem aan dat je de huidige dac alleen gebruikt om audio D/A te verrichten?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

holco

Het geeft je wel te denken wat een bril inkoop en verkoop doet  ;)

Specsavers is ook zwaar aan het uitbreiden geheel tegen de malaise in  :dry:
My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

LeonArdusS

Citaat van: Jumping Jack op april 12, 2016, 13:05:05
Gewoon een auralic mini aan die top-dac van je hangen. Dan kun je nog een mooie voeding bij zoeken ook...
Collega van mij heeft de grotere broer, ben even de naam kwijt. Klinkt echt waanzinnig dat ding!
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire