aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

lynch1979

Citaat van: maz op maart  2, 2016, 14:22:11
Niet te geloven weer. Word ik vroeg uit bed gebeld ivm inbraak op de zaak en bij aankomst tref je dit!

Triest voor woorden....

JEZUS Maz  :( :( :(

Joris1971

Wat een #&#*)((##@*#*&## zooi!
Stelletje tyfus gasten die dit gedaan hebben!

Sterkte ermee!!!

felix01

VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Maikel_audionerd

Shiiiiiit, wat een honden zeg!! Altijd met de tengels aan andermans spullen. Iets met een hoge boom en zo...
Succes Maz!
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

patsijb

Mr.M

Tnx voor de reacties heren..

Ik vind dit nog niet eens het ergste dit is alleen matriaal.

ERGSTE IS DAT ME MOEDER VANDAAG 65 JAAR IS GEWORDEN EN OP HAAR VERJAARDAG VERDRIETIG MOET ZIJN HIEROM. :(

Dat zit me meer dwars.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

YamahaRXV

Zwaar kl#te dit soort situaties; het verlies van voorraad, de rotzooi en de ergernis die je er van hebt, en dan nog eens de rompslomp van aangifte en het verzekeringstechnische, kortom doffe ellende  :-X

Sterkte met de situatie Maz, en ondanks deze ellende nog wel gefeliciteerd met ma  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

michel69

Godver de godver dit soort dingen.......echt ik zal maar mijn vingers inhouden >:( je neemt al als ondernemer de nodige risico's waar de maatschappij beter van wordt en dan flikken een stel ****** dit omdat ze te lui zijn om op een fatsoenlijke manier hun centen te verdienen.

Hoop dat de schade meevalt en dat je snel weer op een fatsoenlijke manier open kan gaan.

Edit van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder en maak er juist vanwege wat gebeurt is een hele mooie dag van met je familie/vrienden ;)
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz  NA 11S1 - Bassocontinuo-Norstone-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord - Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 - Kharma- OLS-Audioquest pearl 4x

Sailor Jan

Wat een kolere streek! Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven.

Gefeliciteerd met je moeder!
Wees lief voor jezelf

Roksan

Dit is echt balen zeg. Succes met de verdere afhandeling. Hopelijk werkt je verzekering een beetje mee en kan je winkel weer snel opn.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Bas Akkerman

Dat is goed klote Maz. Wat verdrietig van je moeder ook. Heeft ze ook geïnvesteerd in de zaak of is ze erg betrokken bij haar kinderen?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

sultankat

Ik zie het nu pas. Wat een ellende. Zet je er overheen! Je kunt het. Zoals je ziet leven we allemaal met je mee. Nu maar hopen dat ze in ieder geval deze ellendelingen vinden.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

LABO

Balen Maz, geeft weer een hoop gedoe. Laat de verjaardag van je moeder niet vergallen door die klojo's. Maak er een mooie avond van voor haar.
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Xander32

Sterkte met de afwikkeling en hopelijk heb je samen met jouw moeder toch nog even haar verjaardag kunnen genieten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op maart  2, 2016, 16:32:56
Zwaar kl#te dit soort situaties; het verlies van voorraad, de rotzooi en de ergernis die je er van hebt, en dan nog eens de rompslomp van aangifte en het verzekeringstechnische, kortom doffe ellende  :-X

Sterkte met de situatie Maz, en ondanks deze ellende nog wel gefeliciteerd met ma  ;)
Tnx jan. Voor de dief was dit nog geen 10 min en voor mij weken werk en ellende om alles weer als oud te krijgen .

Voor Een paar waardeloze zonnebrillen op tweedehands markt moet de matschappij voor tig duizend euro aan schade lijden.

Citaat van: michel69 op maart  2, 2016, 16:46:33
Godver de godver dit soort dingen.......echt ik zal maar mijn vingers inhouden >:( je neemt al als ondernemer de nodige risico's waar de maatschappij beter van wordt en dan flikken een stel ****** dit omdat ze te lui zijn om op een fatsoenlijke manier hun centen te verdienen.

Hoop dat de schade meevalt en dat je snel weer op een fatsoenlijke manier open kan gaan.

Edit van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder en maak er juist vanwege wat gebeurt is een hele mooie dag van met je familie/vrienden ;)

Tnx michel.

De schade is +- 160 top merk zonnebrillen , rekken kapot , vloer naar klote door glas en geloop eroverheen, glas stuk.... Pffff.

Dit allemaal voor paar zonnebrillen die niets waard zijn tweedehands en beschadigd, want zonnebrillen zaten op slot in rekken.

Denk dat hij hiervoor als die geluk heeft 2500 euro kan krijgen ....

Daarvoor heeft die voor ruim 50-75 duizend aan schade aangericht aan winkel en de  maatschappij (verzekeringen, politie , onderzoekteam van politie , belastingdienst die niets krijgt in de dagen dat ik dicht ben enz enz.)

Onbegrijpelijk....

Citaat van: Sailor Jan op maart  2, 2016, 16:53:38
Wat een kolere streek! Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven.

Gefeliciteerd met je moeder!
Tnx sailor
Citaat van: Roksan op maart  2, 2016, 17:41:20
Dit is echt balen zeg. Succes met de verdere afhandeling. Hopelijk werkt je verzekering een beetje mee en kan je winkel weer snel opn.
Hoop het ook.  Tnx :)
Citaat van: Bas Akkerman op maart  2, 2016, 17:55:31
Dat is goed klote Maz. Wat verdrietig van je moeder ook. Heeft ze ook geïnvesteerd in de zaak of is ze erg betrokken bij haar kinderen?
Hoi bas.

Nee mama is gewoon heel erg bezorgd en  betrokken met alles wat wij doen.Ze kan helaas  all tijdje niet meer werken (na de chemo aantal jaren terug.,
Ze is gewoon heel erg actief en betrokken met de hele amilie.

Citaat van: Xander32 op maart  2, 2016, 19:47:10
Sterkte met de afwikkeling en hopelijk heb je samen met jouw moeder toch nog even haar verjaardag kunnen genieten.
Tnx xander
Ja dat doen we ook nu. Heerlijk aan eten bij mama thuis.
Het is klote om je moeder verdrietig te zien om iets wat een ander doet.
Maargoed we gaan er een mooie dag van maken.
Alle negatieve heeft een positieve kant. ;).
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

sultankat

Goed zo Maz, hou je moeder in ere! We leven allemaal met je mee. Mijn volgende bril koop ik bij jou. Niet dat het helpt, maar het voelt wel beter.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

DofN

Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, en veel sterkte met die jammerlijke bedoening :(
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Valkyrie

Wow echt ongelooflijk dit!  >:( Sterkte met de afhandeling van alle schade!! :(
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Mr.M

Citaat van: sultankat op maart  2, 2016, 19:03:48
Ik zie het nu pas. Wat een ellende. Zet je er overheen! Je kunt het. Zoals je ziet leven we allemaal met je mee. Nu maar hopen dat ze in ieder geval deze ellendelingen vinden.

Tnx Rogier ,

Zoals je weet ben Ik een zeer positief persoon en laat dingen makkelijk los, het was wel even schrikken toen ik wakker gebeld werd.
Ik ging van het ergste uit dus bij aankomst viel het mee.
Ik heb nog grotendeel van mijn voorraad aan brillen. Me zonnebrillen zijn foetsie.

Dus het had erger gekund. (Positief gekeken dan).

Ook heeft die sukkel mijn kassa niet opengetrokken.

Ik was de dag ervoor vergeten de kasgeld mee te nemen dus die lag gewoon in de kassa lade met de sleutel erin. Haha.

Citaat van: LABO op maart  2, 2016, 19:15:11
Balen Maz, geeft weer een hoop gedoe. Laat de verjaardag van je moeder niet vergallen door die klojo's. Maak er een mooie avond van voor haar.
Hoi lex.

Ik laat me moeders verjaardag voor geen goud vergallen.

We hebben veel ellende meegemaakt toen ze aan de chemo zat dus geen geld is haar verdriet waard.

En om haar op te vrolijke (als grap bedoelt zodat we hierom  toch te kunnen lachen in de toekomst en nu ) heb ik de kasgeld welke de dief niet heeft meegenomen in een grote bos bloemen gestopte  met een kaartje : cadeautje  van  "de dief" .

Met de mededeling : Kijk MA , Omdat je jarig bent heeft de dief  dit in de kassa lade  laten liggen voor je. Lol

Mr.M

Citaat van: sultankat op maart  2, 2016, 20:39:28
Goed zo Maz, hou je moeder in ere! We leven allemaal met je mee. Mijn volgende bril koop ik bij jou. Niet dat het helpt, maar het voelt wel beter.
Moeders is "GOD" in mijn ogen sultan. Dus niets is haar verdriet waard.
Bedankt voor het gebaar , dat helpt het meest. Geld koopt geen geluk. Geloof me ik zit met een glimlach dit te tikken nu lekker met een warm theetje  in de hand.
Citaat van: doorofnight op maart  2, 2016, 20:44:13
Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, en veel sterkte met die jammerlijke bedoening :(
Tnx abel.
Citaat van: Valkyrie op maart  2, 2016, 20:46:46
Wow echt ongelooflijk dit!  >:( Sterkte met de afhandeling van alle schade!! :(
Tnx valk....

Dit Hoort er ook bij de ondernemerschap  (blijkbaar).

BEDANKT AAN ALLEN VOOR DE MOOIE WOORDEN EN MEDELEVEN.

LABO

Citaat van: maz op maart  2, 2016, 20:57:06

Hoi lex.

Ik laat me moeders verjaardag voor geen goud vergallen.

We hebben veel ellende meegemaakt toen ze aan de chemo zat dus geen geld is haar verdriet waard.

En om haar op te vrolijke (als grap bedoelt zodat we hierom  toch te kunnen lachen in de toekomst en nu ) heb ik de kasgeld welke de dief niet heeft meegenomen in een grote bos bloemen gestopte  met een kaartje : cadeautje  van  "de dief" .

Met de mededeling : Kijk MA , Omdat je jarig bent heeft de dief  dit in de kassa lade  laten liggen voor je. Lol

Lekkere humor heb jij  :clapping:  en goed besteed die kassa la inhoud  :wub:   alleen in het vervolg die lade niet vergeten de ledigen want voor een paar tientjes brengen die sujetten al graag voor duizenden schade aan. Fijne avond nog  :headbanging:
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Sirius666

Vervelende smet op zo'n mooie dag. Relativeren a la maz: wie van jouw klanten heeft momenteel nou zonnebrillen nodig ;) Wat is er vandaag met de ingang gebeurd? Heb je al zicht of je deze week weer open kan?

Leuk om jouw liefde voor je moeder te lezen. Nederlanders zijn zo nuchter op dat vlak. Van harte!!!

Mr.M

Citaat van: LABO op maart  2, 2016, 22:04:25
Lekkere humor heb jij  :clapping:  en goed besteed die kassa la inhoud  :wub:   alleen in het vervolg die lade niet vergeten de ledigen want voor een paar tientjes brengen die sujetten al graag voor duizenden schade aan. Fijne avond nog  :headbanging:
Me pa zegt altijd : ,huilend of lachend , de TIJD TIKT DOOR.

Wat gebuert is gebeurt , Als je er niets aan kan doen , LACH ER DAN OM. Verdrietig en negatief zijn verandert niets aan de situatie

Citaat van: Sirius666 op maart  2, 2016, 22:13:53
Vervelende smet op zo'n mooie dag. Relativeren a la maz: wie van jouw klanten heeft momenteel nou zonnebrillen nodig ;) Wat is er vandaag met de ingang gebeurd? Heb je al zicht of je deze week weer open kan?

Leuk om jouw liefde voor je moeder te lezen. Nederlanders zijn zo nuchter op dat vlak. Van harte!!!

Hahahaha.  Lol zo is het ook.

Gelukkig is het nog geen zomer dus als ik op snel handel dan heb ik op tijd aanvulling voor de zomer.

Wat opening betreft , morgen ben ik weer gewoon op volle gang. Vandaag een nooddeur ingebouwd en de nieuwe glazen deur besteld.
Morgen komt ook de verzekering expert om de schade op te nemen.
Dus ben druk bezig deze dagen.
  Ook voor thuis komt een alarm installatie  dus ben weer goed bezig.

Wat de liefde voor me familie betreft ,wat ik voor ze voel is nog geen kwart van wat zij  voor mij voelen dus heb veel om in te halen. ;)

AudioEnZo

Beetje laat maar toch veel sterkte Maz, ik hoop dat ze de hufters kunnen  pakken!!

Alarm thuis is een lekker idee. Als ze naar binnen willen doen ze dat wel maar als er meteen een stel sirenes af gaan, nemen ze hopelijk meteen de luierlatten! Goeie sloten erop met kerntrek- (is zichtbaar) en klopsleutel beveiliging zorgt er ook al vaak voor dat ze  maar liever een paar huizen verderop naar binnen gaan.
Gr. René
► Vinshine x Kinki Studio Taihang
    ► Vinshine x LYH SW-10pro
    ► Rockna Wavedream Reference Signature
    ► Vinshine  x Kinki Studio Dazzle
► Xanadu HRS22YH-MG

Marco66

Woonkamer: Rega Brio MK7, John Eekels Monitoren
Ht: Onkyo TX-RZ70, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Zidoo Z30 Pro 8K, Lumene Movie Palace 92 inch