aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

morca

Citaat van: Xander32 op augustus 22, 2015, 11:46:51
... en minimaal één nieuw component per pagina... Dat helpt ;).
Ik wilde net posten,je koopt elke dag bijna wat,en dan meestal geen instappertje  ;D

twani

Citaat van: Xander32 op augustus 22, 2015, 11:46:51
... en minimaal één nieuw component per pagina... Dat helpt ;).

En allemaal met de stille trom vertrokken........  Allemaal geweldig en dé top in de eerste luistersessie, en evenzo snel ingehaald door weer zogenaamd een betere.

Yeah Right...

chansig

Het zit je allemaal niet heel erg lekker heb ik het idee.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

CZ79

Dat idee wordt gedeeld :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Mr.M

Citaat van: twani op augustus 22, 2015, 12:39:04
En allemaal met de stille trom vertrokken........  Allemaal geweldig en dé top in de eerste luistersessie, en evenzo snel ingehaald door weer zogenaamd een betere.

Yeah Right...
Allemaal geweldig was het niet twani. Zaten combies tussen waar ik totaal niet blij van werd. Helemaal niet als je naar de prijzen keek.
Maargoed ben velen ervaringen rijker en lekker aan hobbyen geweest.
Wat een ander van denk en vind laten we even terzij.

Heb er lol in en schuif graag met spullen.ieder Ijn Lol.

Als je naar de markt sectie kijk of Marktplaats zie je geen enkel aangeboden product van mij.

Meestal schuif ik ze net onder de inkoopsprijs door naar audio handelaren  of ik ruil ze weer voor wat anders.

En geloof me die betalen echt geen hoofdprijs.

Vroeger had ik nog tijd om mensen over de vloer te krijgen om iets zelf  te verkopen.

Tegenwoordig ben ik blij dat ik een vrij avondje heb. Een vrije dag opofferen omdat iemand iets wil komen ophalen of bekijken kost me meer dan de 100/150  euro wat je erop zou verdienen als je het zelf verkoop.
Ik lever al veel vrije tijd in voor hobby en ophalen van all deze spullen.

Alss je de tijd welke ik insteek en benzine geld doorberekend, kost ieder artikel mij 300 euro aan verlies.(dit is de bedrag die ik had bespaard als ik gewoon had gewerkt ipv vrij nemen om te hobbyen en spullen kopen.)
Had ik die dag gewerkt ipv door ned zwerven om spullen te kopen had ik per dag 250 euro bespaard.;)
Een vrije dag voor mij kost me 250 euro aan gediplomeerd inval personeel dus mijn vrije tijd is goud waard  . ;)

Lever liever paar honderd euro in dan dat ik nogeens naast kopen en ophalen  3 dagen /dagdelen moet insteken om 3 audio spullen te verkopen.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Hans47

Diarree vloeit ook snel en gaat ook maar door tot er Norit wordt geslikt .... das ongeveer de kwaliteit en inhoud van het beschrevene maar gaat rustig door zal mij een biet zijn, zoals er ooit eens gezegd is:

"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes", denk alleen dat we in die toekomst nog niet zijn gezien de diarree (ook van mijzelf) die op het internet op diverse plekken (Twitter, Facebook, Bloggers, Fora etc wordt gespuid, maar ga lekker door; de bedrijfstak waar ik in werk verdient er veel geld mee (dus ik ook) maar serieus nemen?
nee echt niet, overigens neem ik mijzelf ook totaal niet serieus heheheh koekoek; Why so serious?

Als je die 250 paginas niet had geschreven had niemand ze gemist en had je je tijd met muziek maken of luisteren kunnen vullen, maar wie ben ik?
ga lekker door met waar je gebleven bent, vloeit zo lekker weg......

Mitch--

Citaat van: Hans47 op augustus 22, 2015, 15:19:06
Diarree vloeit ook snel en gaat ook maar door tot er Norit wordt geslikt .... das ongeveer de kwaliteit en inhoud van het beschrevene maar gaat rustig door zal mij een biet zijn, zoals er ooit eens gezegd is:

"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes", denk alleen dat we in die toekomst nog niet zijn gezien de diarree (ook van mijzelf) die op het internet op diverse plekken (Twitter, Facebook, Bloggers, Fora etc wordt gespuid, maar ga lekker door; de bedrijfstak waar ik in werk verdient er veel geld mee (dus ik ook) maar serieus nemen?
nee echt niet, overigens neem ik mijzelf ook totaal niet serieus heheheh koekoek; Why so serious?

Als je die 250 paginas niet had geschreven had niemand ze gemist en had je je tijd met muziek maken of luisteren kunnen vullen, maar wie ben ik?

Poeh poeh het zit je wel echt dwars he  :sly:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

chansig

Men is gewoon jaloers....zitten huilie, huilie te doen als ze voor hun eigen setje zitten.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Mr.M

... achja Hans 47 ... ieder zijn ding. Als je maar lol hebt. En ik heb zeker lol. Ieder dag weer.

Met 250 pagina's " tijdverdrijf"  (waar ik overigens veel lol aan heb gehad met wat forum vrienden) heb ik mijn 15 minuten of fame  al meerdere keren gehad.
[emoji41]

Ik vermaak me prima in het leven. Hopelijk u ook .
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Ps de 250 pagina's hebben mij veel leuke vrienden (audio vrienden )rijker gemaakt. Is voor mij heel wat waard om al die aardig en leuke mensen te kennen.

CZ79

Citaat van: Hans47 op augustus 22, 2015, 15:19:06

Wat een azijnzeikerij, dit had dus ook niemand gemist. Beter lekker naar muziek luisteren en zo je tijd vullen

Mr.M

Chris ,hou je in ,Tis zaterdag en heerlijk weer. De gelukkigen zitten buiten in de zon  en de "ongelukkige" als ik die 6 dagen werken moeten op de zaak achter de computer tijd verdrijven en kijken hoe buiten de zo'n schijnt.lol

Ik besef me dat ik voor vandaag nog geen nieuwe artikel heb gepost op ht forum.

Nou hierbij dan. Ik hou mezelf wel bezig..

MARTEN DUKE ELLINGTON OP BEZOEK IN  HUIZE MAZ.

Hopelijk krijgt hier niemand diarree van. ;) lol

CZ79

Is idd ook zonde om te reageren op dat soort onzinnige en inhooudsloze posts, je hebt gelijk.

Ooh oh als dat maar goed kmt met die Martens, of beter gezegd met je Kharma's :D

Mr.M

Ben zeer nmbenieuwd Hoe een dubbele sub en een goede mo itor zich verhoud tot de kharmas.

2 zwaargewichten naast elkaar in huize maz

CZ79

Dus je kharma's staan morgen (of vanavond) in de verkoop? :colgate:

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary - Gold Note DS-10 EVO PSU-10 EVO PA-10 PA-10 - Trivium Audio Cables

Mr.M

Citaat van: cz79 op augustus 22, 2015, 15:56:30
Is idd ook zonde om te reageren op dat soort onzinnige en inhooudsloze posts, je hebt gelijk.

Ooh oh als dat maar goed kmt met die Martens, of beter gezegd met je Kharma's :D
Beide zijn waanzinnige speakers.  Heb de Dukes Ellingtons bij die audio kennis van mij gehoord en weet wat ze kunnen.
Hoe het bij mij thuis gaat weet ik nog niet maar ben zeer benieuwd.
Ik heb in ieder geval weer spul om te hobbyen na werk.

Mr.M

Citaat van: cz79 op augustus 22, 2015, 15:59:21
Dus je kharma's staan morgen (of vanavond) in de verkoop? :colgate:
Neeee dat zeker niet. Heb gister de definitieve kleur doorgegeven (DIAMANT ZWART) dus de witte welke hier staan zijn niet eens van mij. Lol

Die is een demo set tot ik mijn kharmas heb.

Die van mij komt over 6/8 weken.

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Pjotr27

Je had ze niet eens gekocht? Nu snap ik waarom ze gewoon terug kunnen nar Kharma.. :confused:
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

larsonator

Zodiac

Citaat van: Pjotr27 op augustus 22, 2015, 17:11:35
Je had ze niet eens gekocht? Nu snap ik waarom ze gewoon terug kunnen nar Kharma.. :confused:
Idem. Was me ook niet duidelijk. Mooi!
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Mr.M

De diamant zwart duurde heel lang met levering gezien de kleur niet voorradig was.
Mijn vriendin vond parel  wit het mooiste en gezien die wel op voorraad lag en meteen leverbaar heb ik afgesproken om die te eerst neer te zetten. Bevalt de kleur dan blijven ze staan en staat het niet dan bestellen ze alsnog de gewenste kleur.
Ik heb me best gedaan om aan wit te wennen maar lukt me niet echt.
Dus alsnog de diamant zwarte besteld.
Nu wachten tot ze geleverd worden. Intussen ven ik de parel  witte set gratis en voor niets aan inspelen voor ze zodat ze demo klaar (ingespeeld)zijn voor de volgende liefhebber die de s7s wil proberen.

twani

Citaat van: chansig op augustus 22, 2015, 15:25:36
Men is gewoon jaloers....zitten huilie, huilie te doen als ze voor hun eigen setje zitten.

Gr Hans

Nou Hansie toch, dat denk je toch niet écht?  :nowink:

Jaloers is echt niet de juiste omschrijving van mijn gemoedstoestand.  Verbaasd is een betere veel omschrijving.

Verder zal het mij oprecht een rotzorg wezen hoeveel steekwagens met zooi er voorbij komen :D

chansig

Coax AQ Carbon