aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Gamut electronica
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Gamut in griekenland.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Bas Akkerman

Nou, weet ik in ieder geval waar mijn belastinggeld naar toe gaat. :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

@HANS.....

Jeetje man ,wat zit jouw die brok zwaar in de keel zeg. Gun een ander zijn lol.  doe het gelukkig  niet met jouw geld anders was je de fik in gegaan denk ik. Lol.

Maargoed ,je hebt een heel laag gevoeligheids  drempel zie ik als je dit als penis velengend spul zie. Als je een 750euro pp. Vakantie p.nis verlengend vindt dan heb je iets verkeerd gedaan in je leven denk ik.

Mensen met kleine p.nissen,grote huizen en autos zijn wel vaak werkgevers die de salarissen betalen van een grote deel van werkend ned....

zo denk ik tenminste.. Als je er hard voor werk en de nodige risicos durf te nemen dan mag je van mij je pen.s met een 100 meter jacht verlengen... ik gun het je van harte als je het kan.

Grootste bewondering voor die mensen. . . . Maar daar denk je vast anders over hans.

Die hebben gewoon kleine p.nissen en willen graag met wat anders showen...

Gelukkig heb jij een grote hans en je hoeft niet te showen met 10jaar oude mercedessen en 750 euro vakantie.wat jouw dwars zit is het feit dat  je geen foto mag plaatsen van je pen.s.  je wilt blijkbaar graag Op een ander manier bekend maken dat jij wel een grote hebt. Ik denk dat  we beide uit een hout gesneden hans.... we zoeken beide aandacht hans.

Ik met plaatsen van fotos van me 750 euro vakantie en jij door aan te geven dat je dat niets vindt en mensen met grote pen.ssen zoals jij dat niet doen in ons maatschappij.

Mensen ,, hans heeft een grote p.nis ..alleen post geen fotos... nu weet iedereen het hans..volgende keer hoef je het niet meer te roepen.

Gelukkig kunnen velen lachen om de gtst hier . Haha. Lol

morca

Citaat van: maz op juni  3, 2015, 18:59:32
@HANS.....

Jeetje man ,wat zit jouw die brok zwaar in de keel zeg. Gun een ander zijn lol.  doe het gelukkig  niet met jouw geld anders was je de fik in gegaan denk ik. Lol.

Maargoed ,je hebt een heel laag gevoeligheids  drempel zie ik als je dit als penis velengend spul zie. Als je een 750euro pp. Vakantie p.nis verlengend vindt dan heb je iets verkeerd gedaan in je leven denk ik.

Mensen met kleine p.nissen,grote huizen en autos zijn wel vaak werkgevers die de salarissen betalen van een grote deel van werkend ned....

zo denk ik tenminste.. Als je er hard voor werk en de nodige risicos durf te nemen dan mag je van mij je pen.s met een 100 meter jacht verlengen... ik gun het je van harte als je het kan.

Grootste bewondering voor die mensen. . . . Maar daar denk je vast anders over hans.

Die hebben gewoon kleine p.nissen en willen graag met wat anders showen...

Gelukkig heb jij een grote en dat laat je graag weten aan ons. Op een bepaald manier zijn we beide uit een hout gesneden hans.... we zoeken aandacht denk ik.

Ik met plaatsen van fotos van me 750 euro vakantie en jij door aan te geven dat je dat niets vindt en mensen met grote pen.ssen zoals jij dat niet doen in ons maatschappij.

Mensen ,, hans heeft een grote p.nis ..alleen post geen fotos... nu weet iedereen het hans..volgende keer hoef je het niet meer te roepen.

Gelukkig kunnen velen lachen om de gtst hier . Haha. Lol
Boel loze woorden ......Edit

PS jij rijd ook een dikke bak dus zeg dat nou niet te hard van die kleine Pnsen.....hihi
Het is je van harte gegund hoor als je er hard voor werkt  ;)

Mr.M

@morca.

Gelukkig zijn er ook genoeg goede bazen ...

En ja ik heb ook een "dikke"bak  als je een 10+jaar auto van nog geen 10k dik mag noemen. Is het in ned de economie echt zo erg achteruit gegaan en de niveau van samenleving  zo gedaald dat een nog geen 10k auto als dik wordt gezien????
Zal wel aan mij liggen dat iedereen hegatief kritiek heef op mij. mijn" dikke bak" kost minder dan de  toyota i go van me 18 jarige buurmeisie.

Mensen zien alleen wat ze willen zien.... en dat is een reflectie van hun eigen onwetendheid en beperkt  denkwijze.
@dit was niet persoonlijk naar jouw bedoelt morca... was meer een algemeen opvatting.

Zodiac

Over penissen gesproken...wat een gelul dit man.
Fijne vakantie in audiominnend Griekenland. Zou t zelf nooit zodanig op t web pleuren, maar lach me er krom om !
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Mr.M

Citaat van: Zodiac op juni  3, 2015, 19:42:11
Over penissen gesproken...wat een gelul dit man.
Fijne vakantie in audiominnend Griekenland. Zou t zelf nooit zodanig op t web pleuren, maar lach me er krom om !

Achja, gelukkig verschillen we allemaal in karakter en doen...

Zolang je er om kan lachen vind ik het best. Heb me ook dood gelachen net. Tis iederkeer wel wat...

En ik ga me niet anders voordoen of gedragen omdat  bepaalde mensen bepaalde ideeen hebben over wat wel of niet NORMAAL is.

Jumping Jack

Vallen daar geen koopjes te doen nu ze de eurootjes heel hard nodig hebben? Mijn huidige platenspeler is zo via een Griekse dealer in nood tot hier geraakt...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op juni  3, 2015, 20:01:55
Vallen daar geen koopjes te doen nu ze de eurootjes heel hard nodig hebben? Mijn huidige platenspeler is zo via een Griekse dealer in nood tot hier geraakt...
Daar ben ik dus mee bezig.
Een gamut eindtrap welke hij nog heeft staan in voorraad.

De d200..
Had niet veel tijd om alles te bekijken wat hij had maar zal even teruggaan om te kijken of er een leuke tweedehandsje /demotje daar ligt voor weinig.

Bas Akkerman

Citaat van: maz op juni  3, 2015, 20:47:31

De d200..
Had niet veel tijd om alles te bekijken wat hij had maar zal even teruggaan om te kijken of er een leuke tweedehandsje ligt voor weinig.
Je bent onnavolgbaar... ;D

Overigens rijd ik hier dan in:

Zullen we de penisnijdige opmerkingen vanaf nu maar weer in de broek houden?

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

morca

Citaat van: maz op juni  3, 2015, 19:35:12
@morca.

Gelukkig zijn er ook genoeg goede bazen ...

En ja ik heb ook een "dikke"bak  als je een 10+jaar auto van nog geen 10k dik mag noemen. Is het in ned de economie echt zo erg achteruit gegaan en de niveau van samenleving  zo gedaald dat een nog geen 10k auto als dik wordt gezien????
Zal wel aan mij liggen dat iedereen hegatief kritiek heef op mij. mijn" dikke bak" kost minder dan de  toyota i go van me 18 jarige buurmeisie.

Mensen zien alleen wat ze willen zien.... en dat is een reflectie van hun eigen onwetendheid en beperkt  denkwijze.
@dit was niet persoonlijk naar jouw bedoelt morca... was meer een algemeen opvatting.
Van die dikke bak was een grapje  ;)
Dat buurmeisje reed voor mij vandaag denk ik,wel strak autootje ik had ze nog niet gezien.

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op juni  3, 2015, 20:49:59

Je moet niet bij mij zijn bas,  mensen met kleine .... hoor je niet over ......praten.
Die kopen grote autos en dure audio spullen en praten daar over. :clapping: :clapping:

morca

Ik heb een Peugeot 106 van 17 jaar oud,....daar durf ik niet eens over te praten :clapping:

take5

Citaat van: maz op juni  3, 2015, 20:47:31

De d200..
Had niet veel tijd om alles te bekijken wat hij had maar zal even teruggaan om te kijken of er een leuke tweedehandsje /demotje daar ligt voor weinig.

HAHA! BRING IT ON!

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juni  3, 2015, 20:49:59

Whahuh?  Jij reed toch in een "Fietstas" Bas?

John Aries

Die Hans heeft vet gelijk, jullie zijn allemaal materialisten en dat op een forum rondom spullen. Toch fijn zo'n Hans die ons allemaal eens het juiste perspectief laat zien, ik bedoel penis.
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

Bas Akkerman

Citaat van: twani op juni  3, 2015, 23:18:38
Whahuh?  Jij reed toch in een "Fietstas" Bas?
Ja, nog steeds. Maar die is te groot om mijn vergelijk te maken. :tongue2:

FDLARRY

Citaat van: John Aries op juni  4, 2015, 01:36:13
Die Hans heeft vet gelijk, jullie zijn allemaal materialisten en dat op een forum rondom spullen. Toch fijn zo'n Hans die ons allemaal eens het juiste perspectief laat zien, ik bedoel penis.
We zijn (helaas) een materialistische wereld, waarbij natuur en mens ondergeschikt is aan het economische belang, dit forum is daar slechts een afspiegeling van.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Bas Akkerman

Citaat van: FDLARRY op juni  4, 2015, 10:06:41
We zijn (helaas) een materialistische wereld, waarbij natuur en mens ondergeschikt is aan het economische belang, dit forum is daar slechts een afspiegeling van.
Wat muziek en film, kunst in het algemeen bij mij teweeg brengen en hebben gebracht is voor mij simpelweg onbetaalbaar. Natuurlijk betaal ik voor het middel, maar het doel verdient wat mij betreft wel heel wat meer dan jouw nauwe beschrijving.

advr

Citaat van: FDLARRY op juni  4, 2015, 10:06:41
Beetje , onzinnige, nietszeggende conclusie omdat je helemaal niet weet hoe mensen denken die op dit forum zitten.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

John Aries

Citaat van: advr op juni  4, 2015, 14:33:52
Beetje , onzinnige, nietszeggende conclusie omdat je helemaal niet weet hoe mensen denken die op dit forum zitten.

Het is sowieso een beetje makkelijk/onzinnig om op een forum voor liefhebbers van spullen stampij te maken over materialisme. \

ON TOPIC: Die luidsprekers/versterkers zien er tof uit, Maz. Geniet van je vakantie!
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

larsonator

J.S.

Citaat van: John Aries op juni  4, 2015, 01:36:13

Heb 'm vandaag een paar keer gelezen en hij blijft leuk  ;D ;D

Raphie

Laat Hans z'n penis zien?!? toch niet hier hoop ik, is verkeerde forum hoor.  :o
JBL PRX Power!