aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Mr.M

Citaat van: LABO op oktober  6, 2014, 19:05:20
Haha jij bent onnavolgbaar Maz. Pas op het virus ... dat gaat je nog meer geld kosten :-)

Ik ben in blijde verwachting van de Nagra BPS van Newday ter vervanging van mijn Lehmann  :headbanging:
Nice!!!!
Lucky bastard.  Lol...transrotor en NAGRA..... de nagra is een zeldzaam stuk audio app...

Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: sultankat op oktober  6, 2014, 19:08:13
Ik heb in 1977 mijn Dual 701 direct drive met Shure V15III nieuw gekocht bij Raf in A'dam. Kostte me toen maar liefst 1000 gulden.
Doet hier nog steeds trouwe dienst in mijn tweede set. Echt Duitse kwaliteit met een super loopwerk.
Ik moet zeggen dat de arm heel gelikt uitziet.. met een druk op de knop gaat arm omhoog en omlaag en aan eind van lp zet hij de arm weer terug op rustplek..de snelheid is ook aan te passen van 33 naar 45...
Beetje semi automaat full option...vintage lp speler.  Ik heb de DUAL cs617 q..
Je kan nog van alles stellen en er zit een ortofon element in...

Ik denk dat ik hen binnen kort op de markt zet met de phoni voor een klein prijsje....
Misschien een goed begin voor bas??

:clapping:
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

newday

Citaat van: technative op oktober  6, 2014, 19:05:55
Woehahaha... Jij bent echt uniek, Maz!

Je weet gewoon niet meer wat je in huis hebt... Hoe vaak ik jou wel niet heb zien schrijven "heb ik onder de bank vandaan gehaald..."Ongelofelijk!  ;D

Hoi maz, is die bank van jou misschien ook te koop  :pompom:

Inclusief alles wat er onder staat  :devil:

lynch1979

Citaat van: LABO op oktober  6, 2014, 19:05:20
Haha jij bent onnavolgbaar Maz. Pas op het virus ... dat gaat je nog meer geld kosten :-)

Ik ben in blijde verwachting van de Nagra BPS van Newday ter vervanging van mijn Lehmann  :headbanging:

Ik ben benieuwd wat je van de Nagra vind, kunnen we dat hier lezen....mag ook per pm.

Cyreg

Citaat van: maz op oktober  6, 2014, 19:30:50
Ik moet zeggen dat de arm heel gelikt uitziet.. met een druk op de knop gaat arm omhoog en omlaag en aan eind van lp zet hij de arm weer terug op rustplek..de snelheid is ook aan te passen van 33 naar 45...
Beetje semi automaat full option...vintage lp speler.  Ik heb de DUAL cs617 q..
Je kan nog van alles stellen en er zit een ortofon element in...

Ik denk dat ik hen binnen kort op de markt zet met de phoni voor een klein prijsje....
Misschien een goed begin voor bas??

:clapping:

http://www.dual-reference.com/tables/cs617q.htm
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

Deleted Member 2

Citaat van: maz op oktober  6, 2014, 00:05:47
Meteen de voorschrift van docter lp ,henk uitgevoert...

heb je iets zoals sorbothane cones onder de voeten van de tecnodec gedaan?  :o ;D

LABO

Citaat van: lynch1979 op oktober  6, 2014, 19:49:24
Ik ben benieuwd wat je van de Nagra vind, kunnen we dat hier lezen....mag ook per pm.
Zal t.z.t. wel wat laten weten :-) Kreeg net van Newday bericht dat ik hem morgen al mag verwachten dus dat wordt spannend :-)
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | DIW7022
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Robiwan

Dit topic heeft een hoog Peppie en kokkie gehalte :(
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

lynch1979

Citaat van: LPlover op oktober  6, 2014, 21:53:45
Dit topic heeft een hoog Peppie en kokkie gehalte :(

Als Peppie of Kokkie maar tevreden is en er plezier aan beleeft  :D

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

sultankat

Citaat van: lynch1979 op oktober  6, 2014, 21:58:40
Als Peppie of Kokkie maar tevreden is en er plezier aan beleeft  :D

Zelfs buiten werktijd:

Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Robiwan

Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Mr.M

Citaat van: Onder013 op oktober  6, 2014, 20:18:37
heb je iets zoals sorbothane cones onder de voeten van de tecnodec gedaan?  :o ;D

Yep.. :pompom:  nu zijn ze extra wibbel vrij... Haha

Mr.M

Deleted Member 2

Citaat van: maz op oktober  6, 2014, 22:56:21
Yep.. :pompom:  nu zijn ze extra wibbel vrij... Haha

Je bent onverbeterlijk Maz.  ;D
Weet je nog over het opstellen van een subwoofer op een subdude? :unsure:

Mr.M

Citaat van: newday op oktober  6, 2014, 19:38:03
Hoi maz, is die bank van jou misschien ook te koop  :pompom:

Inclusief alles wat er onder staat  :devil:
Voor de juiste prijs is haast alles tekoop...lol

@henk..

Ja dat weet ik nog heel goed , maar kon het niet laten om even te testen....hahaha...

Ik weet het , ben een verloren zak, ehhh bedoel zaak..

Ps .. Mij vriendin kwam vandaag thuis met 2 platen!!!! Welke zij zelf wilde hebben, eentje van micheal jackson en nogeen , ze weet precies hoe alles werkt..

Ze vroeg me vandaag nog wat ik voor verjaardag wil over weekje en ik zei en mooie element....
Dus er gaat een mooie element komen.. :pompom: :pompom:

Alleen weet nog niet welke , de 2m blue of de bronz??? Moet even googlen ..

Of een mc? Moet even kijken en de dokter (henk)spreken erover....

Voorlopig hebben peppi en kokkie het heel druk met hobby....

Mr.M

Citaat van: Jumping Jack op oktober  6, 2014, 19:36:59
Heb jij nu een kip in de woonkamer?  :o

Hahaha,,,dat is mijn nieuwsgierige pappegaai (mina).. Ze loopt altijd rond te neuzen als ik aan de audio spullen zit..haha

Ruud-

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 00:44:48

Ze vroeg me vandaag nog wat ik voor verjaardag wil over weekje en ik zei en mooie element....
Dus er gaat een mooie element komen.. :pompom: :pompom:

Alleen weet nog niet welke , de 2m blue of de bronz??? Moet even googlen ..

Of een "The Voice" van Soundsmith ;)
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

Former member 78

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 00:50:55
Hahaha,,,dat is mijn nieuwsgierige papegaai (mina).. Ze loopt altijd rond te neuzen als ik aan de audio spullen zit..haha

Geeft Mina niet veel stof?

Ik heb een Grijze Roodstaart en een Blauw Gele Ara.
Die twee krijgen zelfs de Swifferfabriek nog stoffig.

WickedGame

Citaat van: maz op oktober  6, 2014, 19:23:55
Nice!!!!
Lucky bastard.  Lol...transrotor en NAGRA..... de nagra is een zeldzaam stuk audio app...

He is not the only one!  ;D

Mr.M

Citaat van: ArjanR1 op oktober  7, 2014, 04:34:37
Geeft Mina niet veel stof?

Ik heb een Grijze Roodstaart en een Blauw Gele Ara.
Die twee krijgen zelfs de Swifferfabriek nog stoffig.

Gasf zeg , een gele ara wauwwww,, had ik de ruimte ervoor maar...

De edel pappegaaien  geven gelukkig niet veel stof(minste uit de pappegaaien)...ik ben redelijk allergisch en met haar heb ik nergens last van , die gek kruipt s avonds zelfs in bed en gaat tussen  twee kussens in slapen , :clapping: 

Ze hoort  bij de familie..

Mr.M

Citaat van: WickedGame op oktober  7, 2014, 09:41:53
He is not the only one!  ;D

Jij ook all???? Pffffff. Ben niet jaloers ofzo maar voel wel iets raars als ik eraan denk.

Hmmmmm zal het toch jaloezie zijn,,hahaha lol..

Ik ben onderweg ja!   Beginnetje is er.....

WickedGame

Citaat van: maz op oktober  7, 2014, 10:15:31
Jij ook all???? Pffffff. Ben niet jaloers ofzo maar voel wel iets raars als ik eraan denk.

Hmmmmm zal het toch jaloezie zijn,,hahaha lol..

Ik ben onderweg ja!   Beginnetje is er.....

De nagra iig niet( nog), maar wel transrotor  ;D en die blijft, en gaat noooooooit meer weg.... (zegt die heel hardop :D)