aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

YamahaRXV

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten Maz, schitterende speakers  :headbanging:
Qua uiterlijk top (kan m.i. weinig aan tippen) en klankmatig schat ik ze ook erg hoog in  :music:

Aangezien je voldoende ''gear'' in huis heb om te vergelijken ben ik erg benieuwd waar je op uit gaat komen qua (voor/eind/geintegreerd) versterking op de S7,s  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Tnx heren. Het was een lange en zware dag gister. Pffff was bek af om 03.00 en nu weer opstaan om naar werk te gaan.

En ja , af en toe most ik zelf lachen om wat ik aan doen was. Ik had ook gewoon kunnen wachten totdat ze maandag worden bezorgd en netjes opgesteld maar mezelf kennende zou ik de hele weekend aan stuiteren zijn.haha.

Ik heb gewoon geen geduld als het om iets gaat wat ik heel graag wil hebben.

Mijn dank aan bama voor de hulp  fijne vent is dat (slijm slijm)lol.anders hadden ze nu nog in breda gestaan want bezorgen zat er deze week niet in.

Wat de kleur betreft ,ik heb alle kharma kleuren gezien en op een of ander manoer blijft de parel wit je ooghoeken strelen.
Ze zijn minder dominant aanwezig en hebben een waanzinnig mooie effect welke op foto niet te zien is helaas. Ik mocht de parel witte proberen en als de kleur niet past in de interieur worden ze kosteloos opgehaald en  omgeruild voor een ander kleur(prima service dus).
Mijn vriendin is er super happy mee ,dit was haar favoriete kleur.

Nu nog inspelen :(. Gister even geluisterd en kreeg de geluidsbeeld niet goed, alles verschoof steeds leek wel.dan stond het goed en 5 min later weer net anders.
Zal wel liggen in de feit dat ze nog geen 10 speeluren hebbn gehad.

Owja ,ook leuk dit, een stof doek in de bijbehorende kleur.hahaha.

Ik heb ook wat akoestische maatregelen getroffen.


**UNDER CONSTRUCTION**

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

jvanhambelgium

Citaat van: Xander32 op juli 11, 2015, 06:27:47
Gefeliciteerd Maz :pompom:. Hopelijk ga je met deze beauty's een langdurige relatie aan :thumbs-up:.

Maar natuurlijk :D :coffee: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

YamahaRXV

Citaat van: maz op juli 11, 2015, 08:52:00
Nu nog inspelen :(. Gister even geluisterd en kreeg de geluidsbeeld niet goed, alles verschoof steeds leek wel.dan stond het goed en 5 min later weer net anders.
Zal wel liggen in de feit dat ze nog geen 10 speeluren hebbn gehad.

Gewoon de Kharma,s zoveel mogelijk inspeeluren geven door ze voorlopig continu te voorzien van signaal (bijv. internetradio).
Komt vanzelf goed  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

rovinggecko

Citaat van: maz op juli 11, 2015, 08:52:00
Gister even geluisterd en kreeg de geluidsbeeld niet goed, alles verschoof steeds leek wel.dan stond het goed en 5 min later weer net anders.
:blink: :crazy: Schrijf ze maar af Maz, dat gaat niet meer goedkomen. Zelfs als het iets beter wordt blijf jij zitten met een verschuivend gevoel. Dit blijf je horen, kan niet missen. En tja, dat maakt ze eigenlijk onverkoopbaar voor huiskamer gebruik.
Nu wil het zo dat ik zat te kijken naar een paar speakers voor in de tuin, maar met de wind verschuift het geluid. Wil deze Karma's wel even proberen om te zien of eea compenseerd. Een paar tientjes zijn ze daar nog wel voor waard. Wil ik wel verdubbelen als je die regen jasjes die je liet zien er bij doet.
>:D

Kunnen wij hier ook gweoon weer verder hier met het volgen van de avonturen van...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

YamahaRXV

Citaat van: rovinggecko op juli 11, 2015, 09:37:23
  :blink: :crazy: Schrijf ze maar af Maz, dat gaat niet meer goedkomen. Zelfs als het iets beter wordt blijf jij zitten met een verschuivend gevoel. Dit blijf je horen, kan niet missen. En tja, dat maakt ze eigenlijk onverkoopbaar voor huiskamer gebruik.
Nu wil het zo dat ik zat te kijken naar een paar speakers voor in de tuin, maar met de wind verschuift het geluid. Wil deze Karma's wel even proberen om te zien of eea compenseerd. Een paar tientjes zijn ze daar nog wel voor waard. Wil ik wel verdubbelen als je die regen jasjes die je liet zien er bij doet.
>:D

Kunnen wij hier ook gweoon weer verder hier met het volgen van de avonturen van...

Jammer dat dit soort reacties (evenals gezever over frontjes die niet netjes zouden aansluiten ??) duidelijk meer de boventoon voeren dan welgemeende complimenten en felicitaties aan het adres van iemand die gewoon een topset speakers heeft staan en daar ook nog eens ettelijke duizenden euro,s voor neer heb moeten tellen... de gunfactor is weer ver te zoeken  :-X
Het zal misschien niet zo bedoeld zijn, maar de hoeveelheid sarcasme in de post doet eerlijk gezegd toch anders vermoeden, beetje jammer  :(
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

clockwork

Ik kan er ook niets anders in lezen dan een welgemeende felcitatie verpakt in humor.  8)

Prachtige speakers Maz! Veel plezier ermee. Ik verwacht zomaar niet dat je een andere kleur gaat nemen.  ;)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op juli 11, 2015, 09:26:41
Gewoon de Kharma,s zoveel mogelijk inspeeluren geven door ze voorlopig continu te voorzien van signaal (bijv. internetradio).
Komt vanzelf goed  ;)


^^


@Maz; het is een kwestie van geduld, inspelen ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Inspelen is voor watjes...gewoon direct gaan genieten. Stuk rustiger. Alles komt dan vanzelf.

Erg mooie speakers om te zien. Ik hoop dat deze lang genoeg blijven staan, want dan kom ik graag een keer langs. De apparatuur die eraan hangt boeit mij niet zoveel.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

Voor wattjes bedoel je (?) ;D.


Citaat van: chansig op juli 11, 2015, 10:03:58
Inspelen is voor watjes...gewoon direct gaan genieten. Stuk rustiger. Alles komt dan vanzelf.

Erg mooie speakers om te zien. Ik hoop dat deze lang genoeg blijven staan, want dan kom ik graag een keer langs. De apparatuur die eraan hangt boeit mij niet zoveel.

Gr Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

michel69

Zo zeg Maz wat een schoonheden zeg :inlove:......maar uhm naar wie kijk je nu liever in huis naar je Kharma's of je vriendin.... ;) ;D.
En idd zoals al eerder is geschreven die foto's  :laugh: was nog niet helemaal wakker toen ik je topic aanklikte maar na een paar keer hard lachen en tegen mijn vriendin zei van kom eens kijken wat Maz nu weer heeft uitgespookt was ik ook gelijk goed wakker.

Wel Maz hoop voor jouw dat het een beetje druk is vandaag in de zaak anders duurt het zolang voordat je kan genieten van je nieuwe aanwinsten...

Heel veel luisterplezier Maz
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

LABO

Het zijn plaatjes om te zien Maz  :wub:  en met de sound zal het ook helemaal goed zitten/komen. ENJOY
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Bama

Mijn vrouw kwam ook niet meer bij toen ze zag wat voor auto je had om ze op te halen en maar goed dat ze in de krat zaten anders had ze waarschijnlijk gezegd die wil ik ook. Toen ik haar voor de eerste keer mee nam naar Kharma was ze in de hal al verkocht voor ze iets gehoord had.
Erg mooi Maz geniet er van al denk ik dat de Vivids ook wel bij jou staan ;)

Xander32

Doe dat nou niet!

Citaat van: Bama op juli 11, 2015, 10:24:07
Mijn vrouw kwam ook niet meer bij toen ze zag wat voor auto je had om ze op te halen en maar goed dat ze in de krat zaten anders had ze waarschijnlijk gezegd die wil ik ook. Toen ik haar voor de eerste keer mee nam naar Kharma was ze in de hal al verkocht voor ze iets gehoord had.
Erg mooi Maz geniet er van al denk ik dat de Vivids ook wel bij jou staan ;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Jumping Jack

Gefeliciteerd Maz! Volgende aankoop wordt een bestelwagentje  ;D



Citaat van: YamahaRXV op juli 11, 2015, 09:53:30
Jammer dat dit soort reacties (evenals gezever over frontjes die niet netjes zouden aansluiten ??) duidelijk meer de boventoon voeren dan welgemeende complimenten en felicitaties aan het adres van iemand die gewoon een topset speakers heeft staan en daar ook nog eens ettelijke duizenden euro,s voor neer heb moeten tellen... de gunfactor is weer ver te zoeken  :-X
Het zal misschien niet zo bedoeld zijn, maar de hoeveelheid sarcasme in de post doet eerlijk gezegd toch anders vermoeden, beetje jammer  :(

Serieus Jan? Magnesium helpt tegen het in een kramp schieten...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bama

Ik had ze gewoon in de krat in de auto staan en ik stuurde Maz een bericht: ze staan heerlijk in te spelen en ze bevallen nu al.
Duurde geen 5 tellen of hij belde me, was zich rot geschrokken.

En doe de groeten aan je vader Maz, erg aardige man, jammer dat zijn zoon hem zoveel laat sjouwen. ;D

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

denoontje

Citaat van: chansig op juli 11, 2015, 10:41:04
Die auto op de foto....dat is toch een Ford Ka ?

Gr Hans

ford ka(rma) inderdaad

feli hoor zien er mooi ui!

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op juli 11, 2015, 10:29:05
Serieus Jan? Magnesium helpt tegen het in een kramp schieten...

Vraag Bama maar eens wat de exacte reden is voor het niet meer actief posten over nieuwe aanwinsten  ;)
(heeft niets met magnesium en in een kramp schieten te maken Nick)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8