Neel Doff's Theatre

Gestart door Marc, juni 3, 2012, 21:12:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wolfkampf

Citaat van: W.Otter op februari  8, 2015, 11:01:32
ik vind de relaxe-fauteuil een beetje teniet doen aan de ruimte...
^^ echt een super vette ruimte  :clapping:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

jaco

Citaat van: W.Otter op februari  8, 2015, 11:01:32
ik vind de relaxe-fauteuil een beetje teniet doen aan de ruimte...
Dat zie je verkeerd, deze zetel is acoustisch heel goed, absorbeert geen hoge frequenties, blokkeert je oren niet voor geluid en reflecties van achteren.
Verder is hij prima te verplaatsen zodat je het optimale punt kunt vinden waar je wilt zitten.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

R

Wat een prachtige en sfeervolle ruimte! Dat wordt genieten🎉

GTDesign

Weet toevallig iemand of een VW-500 een feedback kan geven op zijn ip-adres en de status van lens geheugens functies kan terug koppelen ?

jvanhambelgium

Citaat van: Gé op februari  8, 2015, 13:46:47
Weet toevallig iemand of een VW-500 een feedback kan geven op zijn ip-adres en de status van lens geheugens functies kan terug koppelen ?

Zou de VW-500 niet zo'n beetje dezelfde software gebruiken als de VW-100 voor dit soort geintjes ?

http://www.rcc.ryerson.ca/media/2010_VW100_protocol_Manual.pdf

Voor iemand die wat software kan schrijven lijkt die alvast een goede leidraad.

HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

GTDesign

Nog een paar daagjes en dan is de ruimte funtioneel, de laatste dingetjes, tapijt leggen en de elektrische gordijnen hangen middels op de plek.
Deze gaan zo meteen ook met een tablet worden aangestuurd en dienen tevens als Masking systeem.

fluissie

Jongens jongens wat een feest zeg deze ruimte :worship:

Ben niet gauw jaloers maar damn  :wow:

Als u een meet en greet doet ooit mag je me hoog op je gastlijst
Zetten :clapping:

Geniet ervan

Ronald-de-boer

Tjee, echt een hele mooie ruimte....gaaf.  :clapping:



r_flagg

Citaat van: fluissie op februari 20, 2015, 20:45:37
Jongens jongens wat een feest zeg deze ruimte :worship:

Ben niet gauw jaloers maar damn  :wow:

Als u een meet en greet doet ooit mag je me hoog op je gastlijst
Zetten :clapping:

Geniet ervan

+1 !!!!
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

Earthshaker

Heb net eens even alles doorgelezen en bekeken, maar wat een mooie ruimte wordt dit zeg. Mijn complimenten!
Dat wordt veel kijkplezier.  ;)


vik

Fantastisch werk zeg!  :worship:

Volgmodus


Citaat van: Gé op februari 20, 2015, 20:37:41
Nog een paar daagjes en dan is de ruimte funtioneel, de laatste dingetjes, tapijt leggen en de elektrische gordijnen hangen middels op de plek.
Deze gaan zo meteen ook met een tablet worden aangestuurd en dienen tevens als Masking systeem.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Pallenmans

 :pompom:
zou Ge al klaar zijn ????


Sonus faber sonetto 5 / gato dia 250 / Roon / Project draaitafel / kabels RIcabel

Loondijke

Weer eens totaal wat anders... En hoe!

Geweldige ruimte met zoveel detail. Nu al, terwijl hij nog niet klaar is  :pompom:.

Ben benieuwd!
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Marc

eindelijk tijd om wat fotootjes te sturen

Marc

en

Marc

en

Marc


tonschaa

Goeiendag, wat is dat ongelooflijk gaaf geworden !!!  :wub: :wub: :wub:
Kun je ook een plaatje maken met beeld op het scherm?

Sjaak_Banaan

Nogmaals, WOW! Dat is echt wel een mooie ruimte geworden Marc.
Ik was in het begin niet overtuigd van de rode kleur, maar nu ik het totaal plaatje zie is het echt wel gaaf geworden. Gefeliciteerd Marc! :headbanging:
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Marc

Alle felicitaties zijn voor Gé Theelen. Het is ongelofelijk wat hij allemaal gedaan heeft,  :worship: . Heeeeeel bekwame vakman en bovendien een toffe kerel. :clapping:


Het enige waar we nog niet helemaal uit zijn is de programmering van iRule (GC100). De OPPO, Telenet, VW500, ze hebben allemaal een RJ45 aansluiting maar voorlopig kunnen we ze alleen aansturen met IR oogjes en niet via TCP/IP. Het nadeel is dat we geen feedback hebben. De Onkyo en de gordijnen (die ook dienst doen als masking) worden wel via TCP/IP aangestuurd.
Iemand die ons daarmee zou kunnen helpen (onsite) zou ik zeer dankbaar zijn.


cobaltjeh

Indrukwekkende ruimte geworden, mijn complimenten!  :pompom:

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

wolfkampf

Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0