Larzie zijn HT

Gestart door larzie, oktober 10, 2011, 21:22:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RalphH

Citaat van: larzie op december  7, 2012, 15:55:00
Je bent altijd welkom om langs te komen hoor ;)

Kennen we zo doen. Enkel eerst ff rondje den bosch. Zijn jullie nog vrij tussen kerst en nieuw toevallig?
Misschien kunnen we dan wat plannen?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

high-q

Citaat van: RalphH op december  7, 2012, 15:59:23
Kennen we zo doen. Enkel eerst ff rondje den bosch. Zijn jullie nog vrij tussen kerst en nieuw toevallig?
Misschien kunnen we dan wat plannen?

Ik ben voor dit jaar door mijn dagen heen helaas. In die periode ook veel sociale verplichtingen  :nopompom:

@Larzie:

Ik ben erg benieuwd wat de MRX700 in jouw ruimte gaat doen!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Citaat van: RalphH op december  7, 2012, 15:59:23
Kennen we zo doen. Enkel eerst ff rondje den bosch. Zijn jullie nog vrij tussen kerst en nieuw toevallig?
Misschien kunnen we dan wat plannen?

Ik ben bang dat het idd rond die tijd erg druk ben, maar dat komt nog wel goed in het nieuwe jaar. :)
Wellicht een keer in het weekend. Dan kost het High-q ook geen vrije dagen. Als je wat met High-q afstemt dan hoor ik het wel van één van jullie. Ik ben over het algemeen wat flexibeler. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

Goed nieuws Lars, Alleen respectahhhhh dat je kan wachten tot 4 jan......... pppfffff zoveel geduld heb ik niet hahaha :p

Dan nog een 12DD+ (koopje  :o ) en klaar  O0

larzie

Citaat van: Raymond187 op december  8, 2012, 10:03:02
Goed nieuws Lars, Alleen respectahhhhh dat je kan wachten tot 4 jan......... pppfffff zoveel geduld heb ik niet hahaha :p

Dan nog een 12DD+ (koopje  :o ) en klaar  O0

Zag ook een Anthem MRX 700 voor 1699 euro op mp, maar ik ga toch voor de demo en de service van bb&g. :) Een DD12+ of een DD15 zou idd een gewenste toevoeging zijn en daarna nog D300 of D500 als rears en dan klaar :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

evilniek

Citaat van: larzie op december  8, 2012, 10:11:06
Zag ook een Anthem MRX 700 voor 1699 euro op mp, maar ik ga toch voor de demo en de service van bb&g. :) Een DD12+ of een DD15 zou idd een gewenste toevoeging zijn en daarna nog D300 of D500 als rears en dan klaar :)

Daar zul je geen spijt van krijgen Lars, BB&G is echt een zaak met knowhow, en de service is wat mij betreft helemaal geweldig. Ik heb vorige week een thuis demo gehad van de MRX700 + Revel M22 & C32 center, ik was onder de indruk van deze combi. Ik denk dat je veel plezier zult beleven aan de MRX700, dat wachten is idd een crime maar wel de moeite waard. :)
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Raymond187

Idd dat wachten man... hoe hou je het uit  :o
Nog bijna een dikke MAAND wachten...... pppffffffffffffffff


PPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Zo lang nog wachten damn................

Loop je al rondje in de huiskamer


:D :D :D

gnagnagnaahhh  :devil:


larzie

Wordt misschien toch eerder een Anthem MRX700. Ben toch met die meneer van marktplaats in onderhandeling.
Scheelt gewoon 700 euro tov de nieuwprijs. Dat is toch wel een aardig verschil. Dat verschil kan ik mooi weer gebruiken als begin in de investering voor een subwoofer.  :D

Heb Bjorn al op de hoogte gebracht. Mocht de deal niet doorgaan via mp dan wordt het alsnog de demo via BB&G. Bjorn begreep het wel, alleen hij begreep niet waarom die meneer van mp zijn Anthem wegdeed :P hahaha
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

Ik zeg....... Zeer verstandig jongeman  :thumbs-up:
Wat je zegt 700e is een hoop geld en al bijna de helft van een goeie sub

high-q

Citaat van: larzie op december 11, 2012, 22:18:30
Wordt misschien toch eerder een Anthem MRX700. Ben toch met die meneer van marktplaats in onderhandeling.
Scheelt gewoon 700 euro tov de nieuwprijs. Dat is toch wel een aardig verschil. Dat verschil kan ik mooi weer gebruiken als begin in de investering voor een subwoofer.  :D

Heb Bjorn al op de hoogte gebracht. Mocht de deal niet doorgaan via mp dan wordt het alsnog de demo via BB&G. Bjorn begreep het wel, alleen hij begreep niet waarom die meneer van mp zijn Anthem wegdeed :P hahaha

Ik snap je ook wel. Niks ten nadele van BB&G, maar zoals je weet ben ik zelf ook wel fan van 2nd hand audio equipment.
Met een beetje mazzel heb je halverwege 2013 een mooie sub staan of andere rears of misschien wel beide  ;D

Citaat van: Raymond187 op december 12, 2012, 08:29:13
Ik zeg....... Zeer verstandig jongeman  :thumbs-up:
Wat je zegt 700e is een hoop geld en al bijna de helft van een goeie sub

Niks voor jou zo'n Anthem? Heb je gelijk HD-Audio EN ARC ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Citaat van: high-q op december 12, 2012, 09:10:45
Niks voor jou zo'n Anthem? Heb je gelijk HD-Audio EN ARC ;)

Aarrgggg zeg dat nou niet....... ik twijfel al hahahaah :D
Ding is wel spuug lelijk  :blink:

btw ik heb al HD-Audio he. Oppo 103 ;)

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op december 12, 2012, 09:17:40
Aarrgggg zeg dat nou niet....... ik twijfel al hahahaah :D
Ding is wel spuug lelijk  :blink:

btw ik heb al HD-Audio he. Oppo 103 ;)

Zou toch in een kastje komen te staan? Dan zie je dat spuuglelijke ding toch niet  :tongue2:

Raymond187

Citaat van: WickedGame op december 12, 2012, 09:26:53
Zou toch in een kastje komen te staan? Dan zie je dat spuuglelijke ding toch niet  :tongue2:
hahaha good notice :D
Maar als ik film ga kijken dan klepje open he anders doet de AB weinig :D

Eerst maar kijken wat volgend jaar brengt qua financiën. Dit jaar nood gedwongen nieuwe baan wat me al 10K p/j kost :( en volgend jaar kinderopvang en vrouw minder werken  kost zeker 1K netto p/m. gekke uitgaven gaat niet meer voorkomen  :-X

De Oppo doet het niet zo slecht  :thumbs-up:

high-q

Citaat van: Raymond187 op december 12, 2012, 09:17:40
Aarrgggg zeg dat nou niet....... ik twijfel al hahahaah :D
Ding is wel spuug lelijk  :blink:

btw ik heb al HD-Audio he. Oppo 103 ;)

Group buy met nog een paar andere geïnteresseerden?  :angel:

Citaat van: WickedGame op december 12, 2012, 09:26:53
Zou toch in een kastje komen te staan? Dan zie je dat spuuglelijke ding toch niet  :tongue2:

Of volgend jaar in je dedicated zolder HT met het licht uit, zie je hem ook niet  :P
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Citaat van: high-q op december 12, 2012, 10:06:04
Group buy met nog een paar andere geïnteresseerden?  :angel:

Of volgend jaar in je dedicated zolder HT met het licht uit, zie je hem ook niet  :P
€1500 dan ga ik serieus erover nadenken ja.

Ik verkoop volgend jaar toch me motor dus ....

En ja die dedicated HT room. heb het met vrouwlief over gehad...... knetter die wil natuurlijk de centen gebruiken voor bruiloft en huwelijksreis  O0

Ik hoef alleen te trouwen in stadshuis. Vrijgezellen feest wordt wel gaaf aangezien me maten dan een lang weekend naar Ibiza willen om te vieren hahaha :D

Was ik maar een shape shifter dan verander ik mezelf in een mooie vrouw. Zet me webcam en PC aan en ga een maandje truukjes doen en voila kan ik meteen een hele nieuwe set kopen :D


larzie

Voor mijn probleem met het laag door mijn kamer ongetwijfeld. Wat betreft features misschien niet. Maar dan kun je beter misschien ook eens bij Pioneer kijken. Whathifi is daar lovend over en heeft deze uitgeroepen tot ht receiver van het jaar. Ik ga voor de Anthem omdat deze ook erg goede recensies heeft, betaalbaar is en het ARC systeem aan boord heeft.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op december 12, 2012, 10:12:43
€1500 dan ga ik serieus erover nadenken ja.

Ik verkoop volgend jaar toch me motor dus ....

En ja die dedicated HT room. heb het met vrouwlief over gehad...... knetter die wil natuurlijk de centen gebruiken voor bruiloft en huwelijksreis  O0

Ik hoef alleen te trouwen in stadshuis. Vrijgezellen feest wordt wel gaaf aangezien me maten dan een lang weekend naar Ibiza willen om te vieren hahaha :D

Was ik maar een shape shifter dan verander ik mezelf in een mooie vrouw. Zet me webcam en PC aan en ga een maandje truukjes doen en voila kan ik meteen een hele nieuwe set kopen :D

What happends in Ibiza stays in Ibiza! ;)

Wel erg gaaf eiland als je van een feestje, mooie vrouwen, en luxe houdt :D Ohw het strand, zee, zon is ook wel fijn  ;D

Citaat van: larzie op december 12, 2012, 10:33:41
Voor mijn probleem met het laag door mijn kamer ongetwijfeld. Wat betreft features misschien niet. Maar dan kun je beter misschien ook eens bij Pioneer kijken. Whathifi is daar lovend over en heeft deze uitgeroepen tot ht receiver van het jaar. Ik ga voor de Anthem omdat deze ook erg goede recensies heeft, betaalbaar is en het ARC systeem aan boord heeft.

What Hifi vind ik niet zo'n goede graadmeter. Ik ben zelf erg benieuwd wat nu beter is, ARC of Audissey.

drees62

Citaat van: WickedGame op december 12, 2012, 10:44:31

Ik ben zelf erg benieuwd wat nu beter is, ARC of Audissey.

Vorige maand nog weer eens een dure pre/pro set met ingeregelde Audyssey Pro beluisterd, kan mij niet bekoren.
Zowel het laag (te veel) als het hoog (schel en ssssss-klanken) waren way to much.
Pas in stereo met Audyssey uit klonk de set weer in balans en was het prettig luisteren.

Tja, ik ben dus helemaal weg van ARC  ;) ;D

high-q

Citaat van: Raymond187 op december 12, 2012, 10:12:43
Was ik maar een shape shifter dan verander ik mezelf in een mooie vrouw. Zet me webcam en PC aan en ga een maandje truukjes doen en voila kan ik meteen een hele nieuwe set kopen :D

Kijk je toevallig naar True Blood? Daar zit een shapeshifter in ... en toevallig ook een MAN die trucjes doet achter de webcam, dus ook daar is vast wel markt voor HAHA!

Citaat van: WickedGame op december 12, 2012, 10:44:31
What Hifi vind ik niet zo'n goede graadmeter.

Eens. Iets met grote merken, audiobladen en reclame ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

WickedGame

Citaat van: drees62 op december 12, 2012, 10:54:41
Vorige maand nog weer eens een dure pre/pro set met ingeregelde Audyssey Pro beluisterd, kan mij niet bekoren.
Zowel het laag (te veel) als het hoog (schel en ssssss-klanken) waren way to much.
Pas in stereo met Audyssey uit klonk de set weer in balans en was het prettig luisteren.

Tja, ik ben dus helemaal weg van ARC  ;) ;D

Maar zijn er niet veel factoren die mee kunnen spelen of iets wel of niet goed klinkt. Kijk ik blijf altijd van mening dat dergelijke systemen een interpertatie zijn van de fabrikant/meetapparatuur en de filters en parametersdie verwerkt zijn in de software.

Of is ARC het walhalla en direct goed, ik heb zelf altijd de neiging om iets in te stellen op basis van o.a. mijn gehoor wat ik prettig vind, en niet zozeer wat het apparaat mij opdringt dmv de meting. Kan het uiteraard mis hebben  ;D

Raymond187

Citaat van: WickedGame op december 12, 2012, 10:44:31
What happends in Ibiza stays in Ibiza! ;)

Wel erg gaaf eiland als je van een feestje, mooie vrouwen, en luxe houdt :D Ohw het strand, zee, zon is ook wel fijn  ;D


What Hifi vind ik niet zo'n goede graadmeter. Ik ben zelf erg benieuwd wat nu beter is, ARC of Audissey.
Heb meer gefeest dan me hersencellen aan konden :D

Citaat van: larzie op december 12, 2012, 10:33:41
Voor mijn probleem met het laag door mijn kamer ongetwijfeld. Wat betreft features misschien niet. Maar dan kun je beter misschien ook eens bij Pioneer kijken. Whathifi is daar lovend over en heeft deze uitgeroepen tot ht receiver van het jaar. Ik ga voor de Anthem omdat deze ook erg goede recensies heeft, betaalbaar is en het ARC systeem aan boord heeft.
laag heb ik geen probleem mee in de huiskamer. ben daar nu met de juiste instelling erg tevreden over  :wub:
Alleen hoog ben ik niet tevreden mee (In stereo HT is prima). Ik vind hem nu te aanwezig en minder rustig met de Oppo.

Citaat van: high-q op december 12, 2012, 10:59:48
Kijk je toevallig naar True Blood? Daar zit een shapeshifter in ... en toevallig ook een MAN die trucjes doet achter de webcam, dus ook daar is vast wel markt voor HAHA!

Eens. Iets met grote merken, audiobladen en reclame ;)
Ben weer begonnen met Star trek DS 9 aan het kijken Odo is een shapeshifter :)

Kan me niet voorstellen dat WhatHifi een onafhankelijk tijdschrift is. Zeker niet nu ze zo commercieel zijn geworden.


larzie

Goed nieuws. De verkoper komt volgende week vanuit Brabant langs, zodat ik de Anthem thuis kan beluisteren. Mocht ie om één of andere reden niet bevallen vergoed ik de totale brandstofkosten en als ik hem wel koop dan delen we de brandstofkosten. Dus waarschijnlijk voor kerst nog de Anthem in huis.  :pompom:

Gaat mijn Marantz SR8002 straks waarschijnlijk in de verkoop. :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

FFF

Heb je wel eens overwogen een hele dikke versterker op de D700's te proberen?
Ik heb zelf wat getest op de D500 en wat daar te halen viel met een betere versterker was enorm.

Ik zou in jou geval zeker overwegen om voor een echt dikke voor eind-combi te gaan. 2de hands hoeft dat niet veel meer te kosten maar uiteraard heb je dan niet de nieuwste snufjes...