JL audio topic

Gestart door Staaled, april 29, 2011, 18:47:12

Vorige topic - Volgende topic

morca

Importeren,vraag het VIK eens ,die wist voorzichzelf ook een mooie te vinden voor een passende prijs.
Ben die site,s even kwijt die hij mailde.

Mooie speakers heb je  :wub: jammie jammie ,daar past wel een mooie JL bij

HansGT3

Heb vik zijn 60 inch pio overgenomen  heb deze boven mijn mega center speaker hangen
heb het er met vik niet meer over gehad  waar hij hem vandaan heeft.

HansGT3

Ook nog aan Paradigm Sub2 zitten denken maar ook weer moelijk te leveren in nederland.

morca

Dat is een beest,maar die woofers alle kanten op lijkt me niks,teveel verschillende reflectie,s.
Met dat buget bouw je ook een heel mooi systeem,maar aan jouw front,s te zien moet het dan ook echt auto kwalitijd gespoten worden.
Niet gewoon mooi maar knetterstrak.En misschien ook klein,kom je toch weer op die F113.

HansGT3

Mega center is in pianolak gespoten  weegt ongeveer 135KG

HansGT3

Marco weet niet hoe ik foto`s moet plaatsen , normaal lees ik veel met jullie topics mee  ,maar post bijna niets.
En ja de center is zelf bouw dit zijn 2x Acoustic Research AR1 in een behuizing

morca

Ok das een joekel,denk dat ik weet wie die voor je heeft gebouwd. :D
Volgens mij nog foto,s gezien ,je hebt van 2 front,s 1 center gemaakt  :crazy:
Die speakers zullen wel eenmega surround neerzetten ,hoe groot is je ruimte?

Hoeveel bass zetten die speakers al wel niet weer?
En wil je dan 1 of 2 sub,s erbij,het is wel een set waar eigenlijk een beste sub bij moet zo te horen.
Bekant een bios setup  :D   :popcorn:

HansGT3

Misschien dat de bouw tekeningen van  jacco heb gezien maar die heeft hem niet gebouwd.
Heb hem zelf met me broer gebouwd,en inderdaad sound is mega.
Na verbouwing alles op nieuw inregelen + nieuwe sub .
Ruimte ongeveer 55 A 60 vierkante meter.

Vik

Citaat van: HansGT3 op maart  1, 2012, 23:07:53
Wie o wie leverd  JL subs in nederland  twijfel tussen velodyne 15 of 18 inch  en JL f113 moet namelijk 6x Acoustic Research AR1  ondersteunen dus
6 x 15 inch subs  die rustig mee staan te draaien  in het totaal plaatje , draai op dit moment nog met een Rel sub.

Dag Hans.

Een contact opnemen met Audiosign:

http://www.audiosign.com/Page.aspx?ID=16&Lang=2

Ik neem aan dat elke dealer die JL Audio car hifi levert ook andere spullen kan leveren.

Hier heb ik volgens mij een dealer gevonden in Nederland:

http://www.passion4sound.com/nl/product/luidsprekers/subwoofers/jlaudio

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

morca

Citaat van: vik op maart  2, 2012, 18:10:02
Dag Hans.

Een contact opnemen met Audiosign:

http://www.audiosign.com/Page.aspx?ID=16&Lang=2

Ik neem aan dat elke dealer die JL Audio car hifi levert ook andere spullen kan leveren.

Hier heb ik volgens mij een dealer gevonden in Nederland:

http://www.passion4sound.com/nl/product/luidsprekers/subwoofers/jlaudio

Carhifi komt van een bedrijf in Duitsland die alle carshop,s voorziet van alle autospullen.
Huiskamer JL,s kan je daar niet kopen,of een winkel moet alles in zijn assortiment hebben,maar dan hebben we het niet meer over een specifike auto shop.

Vik

Citaat van: morca op maart  1, 2012, 23:12:15
Importeren,vraag het VIK eens ,die wist voorzichzelf ook een mooie te vinden voor een passende prijs.
Ben die site,s even kwijt die hij mailde.

Mooie speakers heb je  :wub: jammie jammie ,daar past wel een mooie JL bij

Ik heb ze binnen Europa gekocht, de F113 bij een dealer uit Barcelona (uit zijn prive collectie) en de F112 uit Bulgarije.

Maar dat waren deals die je zelden tegen komt.

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

morca

Citaat van: vik op maart  2, 2012, 18:15:08
Ik heb ze binnen Europa gekocht, de F113 bij een dealer uit Barcelona (uit zijn prive collectie) en de F112 uit Bulgarije.

Maar dat waren deals die je zelden tegen komt.

Jij had mazzel zeg maar  ;) goed mazzel  :thumbs-up:

Hoe lang ben jij eigenlijk al met audio bezig vik,je bent nog niet zo lang lid dacht ik,maar je komt wel met zeer serieuze aankopen aanzetten,
Niet alleen de sub ,maar nog wat delen van je set zijn best exclusief,goed bezig  :D

Vik

Citaat van: morca op maart  2, 2012, 18:18:41
Jij had mazzel zeg maar  ;) goed mazzel  :thumbs-up:

Hoe lang ben jij eigenlijk al met audio bezig vik,je bent nog niet zo lang lid dacht ik,maar je komt wel met zeer serieuze aankopen aanzetten,
Niet alleen de sub ,maar nog wat delen van je set zijn best exclusief,goed bezig  :D

:) Ik denk sinds 2005. In 2004 had ik eigenlijk al een hoop mooie spullen om te mixen (DJ). De nieuwste Pioneer cd spelers en mengpaneel. Mooie speakers, koptelefoon etc.

Vrij kort daarna begon surround-hifi.

Voor de rest is het eigenlijk gewoon stapje voor stapje gegaan. Kopen, verkopen, weer wat bijleggen enz.

Wat betreft een subwoofer daar heb je gelijk in. Ik nam een sprong van een Elac 301 sub(je) naar de F113 Fathom.  ;D

HansGT3

Zal vanavond ff fotoje  plaatsen Marco  staat een afbeelding in testing topic .
Viktor kebe kwam nog met een mooi verhaal yo bord dus voedings gedeelte
kapot  van lx 508 schade 741,24 eurosssssssssssssss :omg: slik  hebben hem meegenomen
voor coulange.

morca

Dat was een afgrond die je overbrugt hebt Vik ,geen sprong meer  :D

Hans is je tv stuk of begrijp ik je verkeerd,foto,s van je set en die mega center,graag ik wilde er net om vragen eerlijk gezegd.

Vik

Citaat van: HansGT3 op maart  2, 2012, 18:52:36
Zal vanavond ff fotoje  plaatsen Marco  staat een afbeelding in testing topic .
Viktor kebe kwam nog met een mooi verhaal yo bord dus voedings gedeelte
kapot  van lx 508 schade 741,24 eurosssssssssssssss :omg: slik  hebben hem meegenomen
voor coulange.

Jeetje Hans wat een domper. Was de oorzaak de scart? Of was dat toeval?

Martijnst1990

Acoustic Research AR1 Tower Speakers

Sealed Enclosure, Three-Way System

One 1" Titanium Dome Tweeter, Two 5 1/4" Mid/Bass Drivers, One 15" Side-Firing Woofer with 500 Watt Sunfire Power Amplifier

Impedance: 8 Ohms Nominal

MFR: 18 Hz - 23 kHz (Crossover at 100 Hz and 3.2 kHz)

Sensitivity: 95 dB  @ 2.83 volts rms and 1 meter

Size: 43" H x 9 1/4" W x 20" D

Weight:  85 pounds each

MSRP: $2,800/Pair USA

Heeft die nog wel een subwoofer nodig? :o Zijn beste jongens, zeker als je er 6 hebt.

Edit: blijkbaar heb ik net een oude post gelezen...  :blush:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Citaat van: Martijn90 op maart  2, 2012, 18:57:59

One 1" Titanium Dome Tweeter, Two 5 1/4" Mid/Bass Drivers, One 15" Side-Firing Woofer with 500 Watt Sunfire Power Amplifier

Sensitivity: 95 dB  @ 2.83 volts rms and 1 meter

Weight:  85 pounds each

Heeft die nog wel een subwoofer nodig? :o Zijn beste jongens, zeker als je er 6 hebt.

Mooie speakers he  :wub: i love it POWER

Former member 78

Citaat van: Martijn90 op maart  2, 2012, 18:57:59

Sensitivity: 95 dB  @ 2.83 volts rms and 1 meter

Weight:  85 pounds each

Met film is een sub altijd een toevoeging ;)

Martijnst1990

Ben ik met je eens. Maar als de 15" subs in die speakers ook echt als sub worden aangestuurd heb je in principe al 6 subs staan ;) Ze krijgen per stuk 400 watt RMS, wat zeker niet mis is.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HansGT3

Citaat van: vik op maart  2, 2012, 18:55:10
Jeetje Hans wat een domper. Was de oorzaak de scart? Of was dat toeval?

@Viktor volgens Kebe  moet het gewoon kunnen scart steker eruit treken als hij in bedrijf is ,
vindt het wel  vreemd dat het toestel er vervolgens mee stopt tijdens dit voorval.
Toeval bestaat in dit geval niet volgens mij. :notify:

@Marco dit ging om mijn vorige pioneer deze zou een vriend van me overnemen
Hierbij de foto van center speaker

morca

Ik sta echt 5 min  :o wauwie .
Ik ben zonder sub al zeer zwaar onder de indruk,volgens mij heb je al mega veel ultralaag zo,DSP je die woofers?
Wat een center .......... supermooie set  :thumbs-up:

En hier nog sub,s bij ....... wauwie dat zou ik ook wel in mijn kamer willen

Jongens dit is 1 vd G ten top he,zo,n center bouwen van 2 front,s.........extreme en prachtige HT set als binnenkomer

Vik

Citaat van: HansGT3 op maart  2, 2012, 20:05:55
@Viktor volgens Kebe  moet het gewoon kunnen scart steker eruit treken als hij in bedrijf is ,
vindt het wel  vreemd dat het toestel er vervolgens mee stopt tijdens dit voorval.
Toeval bestaat in dit geval niet volgens mij. :notify:

@Marco dit ging om mijn vorige pioneer deze zou een vriend van me overnemen
Hierbij de foto van center speaker

Jammer.

De set ziet er super strak uit!!

Vik

Citaat van: PVL op februari 24, 2012, 21:00:08
Mijn F113 wordt aanstaande dinsdag binnen verwacht. :pompom:

:popcorn:   :D