FeaRs Focal Chorus W(oonkamer) HT

Gestart door FeaR1986, maart 2, 2011, 18:11:59

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

FeaR1986

Citaat van: clockwork op maart  6, 2012, 19:34:47
Die leds zijn idd niet goed. Ik zou een mailtje sturen naar Emotia. Kun je gelijk de garantie overzetten (die staat op naam).

Hoe werkt dat overzetten van de garantie? Het serienummer heb ik, dat staat achterop de AMP. Maar heb ik verder nog gegevens nodig van de eerste eigenaar?

Citaat van: Raphie op maart  6, 2012, 19:27:56
Ben benieuwd wat de techneuten hiervan zeggen? die witte blokjes aan de onderkant zijn dat connectors?

Totaal drie kabels die naar het PCB lopen inderdaad. Die had ik al eens beter aangedrukt, maar het probleem blijft. Morgen eens een nette e-mail naar Emotiva sturen.
Weet niet hoe ze reageren aangezien ik nog wel garantie heb (XPA-2 is nog lang geen 5 jaar oud), maar ik heb hem wel tweedehands gekocht. Ik heb wel drie (?) reserve LEDs gekregen, maar zelf solderen zie ik niet echt zitten. Plus dat het niet in de LED zit, maar in de aansturing. Hoop dat Emotiva me een nieuw board op wil sturen.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

Citaat van: Eddye op maart  6, 2012, 19:40:11
Mooie bak, hoor

Ik vermoed dat hij scheef voor de TV zit te kijken/luisteren

De 5.1 staat goed opgesteld vanaf mijn bed, de kijk- en luisterpositie. De TV staat daarom inderdaad voor mij schuin rechts. Qua geluid kloppen de effecten, maar qua beeld niet. Maar aangezien ik de laatste tijd 99% van de tijd muziek luister maakt me dat niet uit. Daarom zijn de Focals zo apart ingedraaid, sweetspot is mijn bed. Op één of andere manier trek ik het niet om nog een paar uur achter de PS3 te gaan zitten. Komt wel weer terug met de release van Assassin's Creed 3. Film kijken doe ik ook niet meer actief. Komt wellicht nog wel, ik heb wel meer van die fases :)

Citaat van: Xander32 op maart  6, 2012, 19:32:50
Ik denk dat zwarte of geen trims mooier oogt.

Geen trim ga ik morgen even proberen. Zien wat dat doet. Het grijze breekt de versterker wel mooi, maar aan de andere kant komt het nergens in mijn set terug. Zwarte trim wil ik wel bestellen. Maar eerst het probleem met het LED-board oplossen.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Spollie

En kun je al iets zeggen over hoe het klinkt? Is het verschil groot?

clockwork

Citaat van: FeaR1986 op maart  7, 2012, 00:45:51
Hoe werkt dat overzetten van de garantie? Het serienummer heb ik, dat staat achterop de AMP. Maar heb ik verder nog gegevens nodig van de eerste eigenaar?

Totaal drie kabels die naar het PCB lopen inderdaad. Die had ik al eens beter aangedrukt, maar het probleem blijft. Morgen eens een nette e-mail naar Emotiva sturen.
Weet niet hoe ze reageren aangezien ik nog wel garantie heb (XPA-2 is nog lang geen 5 jaar oud), maar ik heb hem wel tweedehands gekocht. Ik heb wel drie (?) reserve LEDs gekregen, maar zelf solderen zie ik niet echt zitten. Plus dat het niet in de LED zit, maar in de aansturing. Hoop dat Emotiva me een nieuw board op wil sturen.


Daar doen ze echt niet moeilijk over. De garantie is gewoon overdraagbaar. Je hebt de Adresgegevens en het email adres van de vorige eigenaar nodig. Meer niet.
Waarschijnlijk  sturen ze je een nieuw board. (wie weet kun je het combineren met black trims? Ze gaan je toch al een pakketje sturen. Je kunt het altijd vragen).
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

FeaR1986

Citaat van: Spollie op maart  7, 2012, 08:43:03
En kun je al iets zeggen over hoe het klinkt? Is het verschil groot?

Verschil is minder groot dan verwacht, maar er is verschil. Het laag en mid-laag is wat strakker dan dat ik was gewend. Heb bij bepaalde nummers ook het idee dat ik in de hogere regionen wat meer detail hoor, maar dat lijkt me aan de ene kant sterk aangezien de hoge tonen makkelijk aan zijn te sturen. Dus twijfel nog of dat tussen mijn oren zit of dat er echt verschil is. Vanmiddag op mijn gemak eens wat muziek luisteren die ik goed ken. Hoe dan ook wil ik toch ooit naar losse voor- en eindversterking, dus iets als de XPA-2 had er toch moeten komen. Weet alleen niet of ik voor de processor ook voor Emotiva zou gaan. Denk dat een Integra me dan toch meer aanspreekt, of de Onkyo-tegenhanger al heb ik niets met dat merk.

Citaat van: clockwork op maart  7, 2012, 08:46:21
Daar doen ze echt niet moeilijk over. De garantie is gewoon overdraagbaar. Je hebt de Adresgegevens en het email adres van de vorige eigenaar nodig. Meer niet.
Waarschijnlijk  sturen ze je een nieuw board. (wie weet kun je het combineren met black trims? Ze gaan je toch al een pakketje sturen. Je kunt het altijd vragen).

E-mail zal ik nog even bij Raphie vragen, maar de rest moet dan inderdaad geen probleem zijn. Over die Black Trim had ik ook al gedacht op die manier. Maar vind het aan de ene kant wat asociaal om een service request samen te doen met een aankoop. Aan de andere kant scheelt het hen wellicht ook. Voorstellen kan altijd natuurlijk. Nee heb ik, ja kan ik krijgen  :satisfied:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Martijnst1990

Zag net ook je foto's staan op tweakers en ik kan er niks aan doen, maar zit altijd maar te puzzelen hoe jou indeling precies is ;) Bestaat er niet ergens een overzichtsfoto of panorama zoals eerder ook gevraagd was :D

Tenzij je natuurlijk een beschamend behangetje hebt o.i.d. wat je niet wilt delen met ons :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FeaR1986

Citaat van: Martijn90 op maart  7, 2012, 15:07:54
Zag net ook je foto's staan op tweakers en ik kan er niks aan doen, maar zit altijd maar te puzzelen hoe jou indeling precies is ;) Bestaat er niet ergens een overzichtsfoto of panorama zoals eerder ook gevraagd was :D

Tenzij je natuurlijk een beschamend behangetje hebt o.i.d. wat je niet wilt delen met ons :P

Foto's maken lukt de laaste tijd niet meer zo goed. Alle foto's die ik hier heb staan zijn gemaakt met mijn HTC Desire HD. De eerste foto's uit de reeks zijn gewoon goed, maar alle huidige foto's zijn overbelicht en zit een witte korrelige waas over. Panaramafoto gaat het nu niet worden. Maar het is verder ook niet echt bijzonder. De opstelling van de 5.1 klopt dus, maar niet ten opzichte van de TV. En het enige waar ik me voor "schaam" is alle Lego. Maar dat is ook meer omdat ik geen zin heb heel mijn kamer opnieuw in te gaan delen. Kost me wat te veel moeite voor die paar maanden (hopelijk) dat ik nog thuis woon.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Martijnst1990

Citaat van: FeaR1986 op maart  7, 2012, 15:30:16
Foto's maken lukt de laaste tijd niet meer zo goed. Alle foto's die ik hier heb staan zijn gemaakt met mijn HTC Desire HD. De eerste foto's uit de reeks zijn gewoon goed, maar alle huidige foto's zijn overbelicht en zit een witte korrelige waas over. Panaramafoto gaat het nu niet worden. Maar het is verder ook niet echt bijzonder. De opstelling van de 5.1 klopt dus, maar niet ten opzichte van de TV. En het enige waar ik me voor "schaam" is alle Lego. Maar dat is ook meer omdat ik geen zin heb heel mijn kamer opnieuw in te gaan delen. Kost me wat te veel moeite voor die paar maanden (hopelijk) dat ik nog thuis woon.
Duidelijk ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FeaR1986

Zal eens zoeken naar de plattegrond die ik ooit voor Stassen heb moeten maken. Dan is er ook wel een idee hoe alles staat qua plaatsing. En met de aanwezige foto's moet er dan wel een redelijk beeld gevormd kunnen worden. Weet alleen niet of ik die plattegrond nog op de PC heb staan.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Martijnst1990

Citaat van: FeaR1986 op maart  7, 2012, 15:42:05
Zal eens zoeken naar de plattegrond die ik ooit voor Stassen heb moeten maken. Dan is er ook wel een idee hoe alles staat qua plaatsing. En met de aanwezige foto's moet er dan wel een redelijk beeld gevormd kunnen worden. Weet alleen niet of ik die plattegrond nog op de PC heb staan.
Alleen als het geen moeite is hoor, was gewoon nieuwsgierig ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FeaR1986

Citaat van: Martijn90 op maart  7, 2012, 15:43:04
Alleen als het geen moeite is hoor, was gewoon nieuwsgierig ;)

Hij stond nog in de mail, dus bij deze:


Alleen Front Left is nu vergezeld door een subwoofer.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

KoenL

Wat een bakbeest!
Als ik jou was zou ik dat meubel idd maar eens een handje helpen, want 34 kg voor je kiezen krijgen is niet niks :o

Maaruh, waar hedde gij dat schone ploatje gemaakt? ::)

MvG,

KoenL :music:

FeaR1986

Had het ook al in het Emotiva-topic gemeld, maar ik begin meer en meer verschil te merken. Gisteren heb ik niet echt uitgebreid kunnen luisteren, maar ik heb er nu al zo'n 2,25 uur opzitten. Vooral in het laag is er behoorlijk wat verandert. Zo heb ik zojuist mijn subwoofer een tandje terug geschroeft, want de Focals produceren meer hoorbaar laag dan voorheen. In Pure Direct staan mijn speakers op Large en de crossover op 60 Hz (mijn Denon stuurt de Low Level ook aan in Pure Direct). Het is dat de volgende stap een crossover van 40 Hz is, als het 50 Hz was geweest had ik dat geprobeerd.

Net ook de zilveren trim van de Emotiva gehaald, staat een stuk strakker. Alleen lijkt het nu wel een Electrocompaniet met die gehele zwarte voorkant en dan die vier schroefjes. Stuk plastic er voor en het lijkt nog meer. Zelfs het logo heeft er wat van weg :P

Citaat van: KoenL op maart  7, 2012, 18:17:09
Wat een bakbeest!
Als ik jou was zou ik dat meubel idd maar eens een handje helpen, want 34 kg voor je kiezen krijgen is niet niks :o

Ben een stuk MDF aan het knutselen welke ik gewoon onder het kastje schuif. Kan wel lastig gaan doen met een extra set wielen, maar al met al is een goed stuk hout net zo makkelijk en effectief.

Citaat van: KoenL op maart  7, 2012, 18:17:09
Maaruh, waar hedde gij dat schone ploatje gemaakt? ::)

MvG,

KoenL :music:

Die plattegrond? Die komt via de Stassen Floorplanner.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT


Martijnst1990

Dat plattegrondje maakt een hoop duidelijk :) Thanks.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Xander32

Citaat van: FeaR1986 op maart  7, 2012, 09:02:26
Verschil is minder groot dan verwacht, maar er is verschil. Het laag en mid-laag is wat strakker dan dat ik was gewend. Heb bij bepaalde nummers ook het idee dat ik in de hogere regionen wat meer detail hoor, maar dat lijkt me aan de ene kant sterk aangezien de hoge tonen makkelijk aan zijn te sturen. Dus twijfel nog of dat tussen mijn oren zit of dat er echt verschil is. Vanmiddag op mijn gemak eens wat muziek luisteren die ik goed ken. Hoe dan ook wil ik toch ooit naar losse voor- en eindversterking, dus iets als de XPA-2 had er toch moeten komen. Weet alleen niet of ik voor de processor ook voor Emotiva zou gaan. Denk dat een Integra me dan toch meer aanspreekt, of de Onkyo-tegenhanger al heb ik niets met dat merk.

E-mail zal ik nog even bij Raphie vragen, maar de rest moet dan inderdaad geen probleem zijn. Over die Black Trim had ik ook al gedacht op die manier. Maar vind het aan de ene kant wat asociaal om een service request samen te doen met een aankoop. Aan de andere kant scheelt het hen wellicht ook. Voorstellen kan altijd natuurlijk. Nee heb ik, ja kan ik krijgen  :satisfied:
Zelf heb ik destijds ook een poosje met een EV in m`n set gespeeld, dat bracht meer controle, hetgeen zich uitte in een meer strakke bas en wat meer dynamiek. Toen ook niet een heel grote veranderiing.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinohelmond

Citaat van: Xander32 op maart  7, 2012, 19:14:06
Zelf heb ik destijds ook een poosje met een EV in m`n set gespeeld, dat bracht meer controle, hetgeen zich uitte in een meer strakke bas en wat meer dynamiek. Toen ook niet een heel grote veranderiing.

Bij mij hetzelfde verhaal al is de strakke en bij mij ook snellere en vooral kortere bas en zeer grote verbetering. Ook ervaar je (ik) meer controle bij drukke muziekstukken. Hoe langer je er naar luistert hoe meer je de aanwezigheid van een EV gaat waarderen. In ieder geval is / was het bij mij zo.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Maro

Je zou ipv een EV ook gewoon een goede receiver kunnen kopen.... ;)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raphie

Citaat van: Maro op maart  8, 2012, 18:26:43
Je zou ipv een EV ook gewoon een goede receiver kunnen kopen.... ;)
dat denk ik niet. zijn weinig receivers die 300w+ RMS aan 8ohm leveren  :D
JBL PRX Power!

Maro

Citaat van: Raphie op maart  8, 2012, 18:51:28
dat denk ik niet. zijn weinig receivers die 300w+ RMS aan 8ohm leveren  :D

Vraag is...ben je dat nodig?  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Nooff

Citaat van: Raphie op maart  8, 2012, 18:51:28
dat denk ik niet. zijn weinig receivers die 300w+ RMS aan 8ohm leveren  :D
Probleem is de VV op dit moment. De combi Pioneer+Emo/Onkyo+Emo of Denon+Emo (allen gehoord) werden volledig weggeblazen toen ik de UMC-1 er destijds aan koppelde. Vermogen zegt ook niet alles, zeker niet als je een vrij makkelijk aan te sturen speaker hebt.

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Maro

Citaat van: Nooff op maart  8, 2012, 19:01:17
Probleem is de VV op dit moment. De combi Pioneer+Emo/Onkyo+Emo of Denon+Emo (allen gehoord) werden volledig weggeblazen toen ik de UMC-1 er destijds aan koppelde. Vermogen zegt ook niet alles, zeker niet als je een vrij makkelijk aan te sturen speaker hebt.

Als je een goede receiver koopt heb je toch ook automatisch een goed op elkaar afgestemde VV/EV?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Nooff

Citaat van: Maro op maart  8, 2012, 19:27:10
Als je een goede receiver koopt heb je toch ook automatisch een goed op elkaar afgestemde VV/EV?
Neen, tenzij je het alles in 1 concept van een Receiver bedoelt? Indien je AVR + EV bedoelt dan kan het zeker goed klinken, maar een echte VV heeft wel een hoger voltage over de pre-outs en is vaak veel beter afgestemd. Logisch ook, het is niet voor niets een VV. Wel ben ik van mening dat een EV te weinig toevoegd indien gekoppeld aan een AVR, dat heeft mij destijds doen besluiten gewoon een dikkere Receiver te kopen (die staat nu bij jou te knallen  :D)

FeaR1986

Citaat van: Maro op maart  8, 2012, 18:26:43
Je zou ipv een EV ook gewoon een goede receiver kunnen kopen.... ;)

Wellicht wel inderdaad. Een leuke Pioneer LX85, Onkyo TX-NR5009 of Denon AVR-4311 (AVR-4810) zou ook zeker leuk zijn. Alleen Marantz blijft in dat rijtje achter aangezien de SR7005 in mijn ogen nog steeds een middenklasser is. Maar het hebben van een losse pre/pro en eindversterker staat me gewoon aan. Zelfs als een processor al tegen de prijs aan loopt van één van de genoemde receivers.

Citaat van: Nooff op maart  8, 2012, 19:01:17
Probleem is de VV op dit moment. De combi Pioneer+Emo/Onkyo+Emo of Denon+Emo (allen gehoord) werden volledig weggeblazen toen ik de UMC-1 er destijds aan koppelde.

Waren die Pioneer, Onkyo en Denon ook pre/pro's net als de Emotiva of waren dat receivers aangesloten met de Pre-Out? Want Emotiva is eigenlijk één van de laatste merken die ik als processor zou kopen, vind ze iets te opvallend met al die LEDjes. De Denon vind ik nog het mooiste, maar die is niet te betalen. Als ik nu zou moeten kiezen zou het een Onkyo 5509 of Integra 80.3 worden. Al is het verschil tussen die twee me ook niet echt duidelijk. Achterkant is qua aansluitingen identiek, dus dan zou het verschil echt in de interne hardware moeten zitten en/of de software. Qua looks heeft de Onkyo zelfs mijn voorkeur. Gelukkig is het allemaal nog niet zo ver.

Morgen eerst eens het LED-board van de XPA-2 meenemen naar het werk. Heb een paar mensen gevonden die kunnen solderen. Dus morgen de twee LEDjes vervangen die kuren geven. Volgens Emotiva Support zit het probleem in de LEDs. Niet wat je verwacht, want een LED gaat niet echt snel kapot. Maar hoop dat ze gelijk hebben, want een nieuwe LED is hopelijk snel gedaan.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT