Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

twani

Tegengas: ik vind ze bloedmooi :inlove:

Xander32

#1026
Citaat van: twani op mei 16, 2013, 07:39:19
Tegengas: ik vind ze bloedmooi :inlove:

... maakt ook uit welk plaatje men kiest ... Overigens is het plaatje op de voorgaande pagina die van de originele Glenair, de 15 inch variant. En die speakers zijn idd. gewoonweg lomp 8).



De 10 inch daarentegen ...



Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op mei 16, 2013, 08:14:34
... maakt ook uit welk plaatje men kiest ... Overigens is het plaatje op de voorgaande pagina die van de originele Glenair, de 15 inch variant. En die speakers zijn idd. gewoonweg lomp 8).



De 10 inch daarentegen ...



Zijn ook lomp. :P

Mag ik uit je vorig bericht concluderen dat je al met je vriendin over de Glennies hebt gepraat?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op mei 16, 2013, 08:26:57
Zijn ook lomp. :P

Mag ik uit je vorig bericht concluderen dat je al met je vriendin over de Glennies hebt gepraat?
...  :huh2:

Het betrof min of meer een mededeling van mijn zijde  :angel:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Het begint ondertussen wel soap-achtige vormen aan te nemen.... ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op mei 16, 2013, 08:29:46
Het begint ondertussen wel soap-achtige vormen aan te nemen.... ;)
... dankzij jullie inbreng ;). En zo lang dat de Ushers hier nog hun kwaliteiten staan weer te geven, is er sowieso weinig aan de hand.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op mei 16, 2013, 08:32:05
... dankzij jullie inbreng ;). En zo lang dat de Ushers hier nog hun kwaliteiten staan weer te geven, is er sowieso weinig aan de hand.
Snel verkopen die Ushers dus! Kunnen wij weer een mooie aflevering van Sanders Spannende Situatie meemaken. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Pinohelmond

#1033
Citaat van: twani op mei 16, 2013, 07:39:19
Tegengas: ik vind ze bloedmooi :inlove:

+1

Snel de Ushers verkopen en de Tannoys kopen. Vervolgens gaan genieten en jezelf niet meer teveel bezig houden met de vraag of iets anders niet nog beter zou zijn.. (Te)Veel mensen hier blijven maar zoeken naar die ene procent extra met alle financiƫle consequenties van dien.
Lekker genieten in alle rust levert veel meer plezier op.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

lynch1979

Citaat van: Pinohelmond op mei 16, 2013, 12:27:00
+1

Snel de Ushers verkopen en de Tannoys kopen. Vervolgens gaan genieten en jezelf niet meer teveel bezig houden met de vraag of iets anders niet nog beter zou zijn.. (Te)Veel mensen hier blijven maar zoeken naar die ene procent extra met alle financiƫle consequenties van dien.
Lekker genieten in alle rust levert veel meer plezier op.

Amen  :clapping:

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster


AndreC

Citaat van: Xander32 op mei 16, 2013, 06:37:20
... Jij maakt vrienden zo  :sneaky: ....



:D




De Glennies zijn idd. smaakgevoelig en gelukkig is mijn vriendin erg zachtzinnig ::).
Je weet wel wat ik bedoel.  :blush:
Ik ben gewoon eerlijk en gaf mijn persoonlijke mening.
En daarbij ze zouden totaal niet passen bij de rest van de inrichting hier in huis.
Woonkamer: Marantz SR7007 || Dali Zensor 1 en 7 || Dali SUB E-12F || Panasonic TX-P50VT50 || Eminent EM7380 || Synology DS212+
Slaapkamer: Samsung HT-D5200 || Panasonic TX-P42ST50 || Eminent EM7380

RonK.

Citaat van: Xander32 op mei 16, 2013, 08:14:34
... maakt ook uit welk plaatje men kiest ... Overigens is het plaatje op de voorgaande pagina die van de originele Glenair, de 15 inch variant. En die speakers zijn idd. gewoonweg lomp 8).



De 10 inch daarentegen ...





Er zit maar een speakertje in, .................. dat kan nooit wat zijn .

RoGEK

Heel eerlijk denk ik dat ik de ushers op stand veel mooier vind dan de glennies....

Sorry steek me mening niet onder stoelen of banken maar ik vind ze echt niet mooi..
Van de andere kant, gordijnen dicht, licht uit en lekker cd-tje aan en je hoeft er niet tegenaan te kijken ;)

En (wat het belangrijkste is) het is JOUW keuze, en JOUW smaak.
Laat daar nou niet over te twisten zijn.

Uiteraard ben ik wel enorm benieuwd hoe ze klinken.
Heb ze namelijk nog nooit gehoord...

Dit was heel erg mijn mening over het uiterlijk
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

Xander32

Citaat van: RoGEK op mei 16, 2013, 18:47:31
Heel eerlijk denk ik dat ik de ushers op stand veel mooier vind dan de glennies....

Sorry steek me mening niet onder stoelen of banken maar ik vind ze echt niet mooi..
Van de andere kant, gordijnen dicht, licht uit en lekker cd-tje aan en je hoeft er niet tegenaan te kijken ;)

En (wat het belangrijkste is) het is JOUW keuze, en JOUW smaak.
Laat daar nou niet over te twisten zijn.

Uiteraard ben ik wel enorm benieuwd hoe ze klinken.
Heb ze namelijk nog nooit gehoord...

Dit was heel erg mijn mening over het uiterlijk
... indien je jou maar niet meer zo negatief uit laat over het uiterlijk van de Glennies, laat ik je waarschijnlijk nog wel weer een x binnen ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: RonK. op mei 16, 2013, 18:05:38

Er zit maar een speakertje in, .................. dat kan nooit wat zijn .
... de kenner aan `t woord :P.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RonK.


twani

#1043
Er is tav het merk Tannoy niet al teveel merkhistorische kennis/respect/besef op het forum aanwezig merk ik :nopompom:

Het is een merk omgeven met een bepaalde mystiek  die ik zeer kan waarderen. Een paar echte Tannoys in huis is Cool O0

RoGEK

Citaat van: Xander32 op mei 16, 2013, 19:18:50
... indien je jou maar niet meer zo negatief uit laat over het uiterlijk van de Glennies, laat ik je waarschijnlijk nog wel weer een x binnen ;).

tja, daarom zeg ik ook, ben echt benieuwd hoe ze klinken dus dan snel maar me mond houden over het uiterlijk ;)  :thumbs-up:
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

Xander32

Citaat van: RoGEK op mei 16, 2013, 22:31:47
tja, daarom zeg ik ook, ben echt benieuwd hoe ze klinken dus dan snel maar me mond houden over het uiterlijk ;)  :thumbs-up:

:D


... Komt goed ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Jumping Jack

Als ze in je interieur passen, zijn het mooie speakers! Ik vind ze ook wel mooier dan de Usher's eigenlijk... Zou er wel mijn Fact's niet voor inruilen  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xander32

Citaat van: Jumping Jack op mei 16, 2013, 22:39:26
Als ze in je interieur passen, zijn het mooie speakers! Ik vind ze ook wel mooier dan de Usher's eigenlijk... Zou er wel mijn Fact's niet voor inruilen  ;).
Ieders zijn ding, ze zijn smaakgevoelig en ik zal zelf de laatste zijn om dat te ontkennen ;).
Echt 'n gevalletje Love them or hate them ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Former member 78

Gewoon de Ushers houden, voor het geld dat je bespaard koop je een mooie tas voor je vrouwtje.

Xander32

Citaat van: ArjanR1 op mei 16, 2013, 23:05:54
Gewoon de Ushers houden, voor het geld dat je bespaard koop je een mooie tas voor je vrouwtje.
Uhm  :sarcasm:, wat schiet ik er zelf dan mee op?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT