Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

Vorige topic - Volgende topic

Church of Noise en 3 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Wat ik aangaf; ik heb genoten van de weergave, die heb ik op geen enkel moment als koud en steriel ervaren. In tegendeel, een voor mij herkenbaar Aurender profiel; vloeiend, muzikaal, kleurrijk.

Citaat van: fietser op april 18, 2026, 18:52:39Zou dat ook niet met de versterker te maken kunnen hebben? Die heb ik hier ook gehad en hem in het digitale 'koud en steriel' klinken.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

bert50

Aurender Ap 20 ,Rega P 10
Crystal Cable Minissimo Diamond Plixir 1500
Crystal connect the future dream luidsprekerkabel future dream powercord,
Crystal connect ethernetkabel Da Vinci en een Siltech 880 powercord.

Xander32

Je moet toch echt een keer een eigen topic openen na al die jaren hier mee gluren 😉

Citaat van: bert50 op april 19, 2026, 07:58:09https://imgur.com/a/Lfs9m6R

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

AudioEnZo

Prachtige set zo Bert  :inlove:

Volgens mij staat er niets meer wat ik toentertijd heb gehoord bij je  ;D 
Maar dat is andersom ook  ;D
Gr. René
► Vinshine x Kinki Studio Taihang
    ► Vinshine x LYH SW-10pro
    ► Rockna Wavedream Reference Signature
    ► Vinshine  x Kinki Studio Dazzle
► Xanadu HRS22YH-MG

bert50

Dat klopt wel René.
Klinkt erg goed nu maar dat was toentertijd eigenlijk ook al.
Maar goed is een stuk van de hobby.

brt

Oogt mooi rustig zo.

Is die gitaar een Gibson e-335 toevallig? Mooi ding!
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

bert50

Klopt een ES335 van Sire.

Mediator

Aria bij je P10? Welk element gebruik je?
Gruppo Richercha Audio Alta Fedeltà ❤️

bert50

De Alpheta 3 pracht element.

Hannibal_

Citaat van: bert50 op april 19, 2026, 14:14:12De Alpheta 3 pracht element.

Dat is mooi!
Toen ik de luidsprekers zag in Robert's eerste plaatje, leken ze klein.
Maar afgaande op jouw foto nu "valt dat best mee"

Gaaf hoor!
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Edition/P8,
Mytek Brooklyn DAC+/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 ME, MiniDSP Flex Digital, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos Connect+RL 60.2.

Xander32

@bert50 kijk eens welke lovende reacties je nu 'mis loopt' met het ontbreken van een eigen Showroom 🙃

Citaat van: Xander32 op april 19, 2026, 08:39:49Je moet toch echt een keer een eigen topic openen na al die jaren hier mee gluren 😉

bert50

Toch maar eens over nadenken Robert.👍

brt

Showcases zijn leuk om te volgen, dus gewoon doen!
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

Xander32

Ach, doen hetgeen je goed dunkt Bert. Wanneer je het niet ziet zitten, laat 't varen, maar zo steek je sowieso wel in elkaar  🙂
Mede-forumleden hebben dankzij de foto nu ook al een beeld van je fraaie set 👍🏻

Zondag, the day after heb ik mijn eigen set weer aangezwengeld. Ik had de behoefte om de verschillen tussen onze sets beter te kunnen duiden. Er is vooral een verschil in levendigheid tussen beide sets. Daar waar een kracht van jouw set de rust, de gitzwarte achtergrond is, klinkt mijn set meer levendig, dynamisch. Beide fraai, beide een wat andere benadering, een andere karakteristiek.

Citaat van: bert50 op april 20, 2026, 14:04:20Toch maar eens over nadenken Robert.👍

Xander32

De cd collectie weer wat uitbreiden 🎶

brt

Xander32

... en nog steeds draait de Aries G2.1 als een tierelier 🎶 Desondanks kijk ik toch ook al geruime tijd om mij heen naar een potentiële vervanger. Daarin blijft een Lumin U2 m'n aandacht trekken.

... diens app roept echter nog vraagtekens op, die schijnt zeker niet op het niveau van de Auralic Lightning app te zijn 🙄

Daarnaast staat mijn nas ook op de nominatie om te worden vervangen. Deze heeft met z'n nu al 10 dienstjaren en de vele speeluren meer dan zijn waarde bewezen  👍🏻

El Penumbra

Geen ervaring met Lumin maar de U2 staat hier ook op de shortlist. Over de Lumin app lees ik toch vooral goede berichten.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

AudioLaan

De app is inderdaad een drama. Maar als je roon pf jplay of mconnect of whatever hebt is dat niet zo erg. Ik heb de Lumin u1 met x1 gehad (€9300) Tsja..
Officieel dealer van o.a. ATC | Elipson | Eversolo | Fischer&Fischer | Gato-audio | Kensington MC cartridges | MoFi | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207
https://www.audiolaan.nl/

bert50

Robert,
Wat dacht je van een mooie Aurender de app is prima.
Je kent de klank van hier.

vergeerr72

Citaat van: AudioLaan op mei  9, 2026, 10:35:15De app is inderdaad een drama. Maar als je roon pf jplay of mconnect of whatever hebt is dat niet zo erg. Ik heb de Lumin u1 met x1 gehad (€9300) Tsja..
Ik mconnect echt qua ui waardeloos. Bubbleupnp vind ik wel goed. 
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2/ Rhea, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL, Acrotec/Acrolink bekabeling, Labahua groundboxes, Audirvana, Synergistic Research zekeringen

AudioLaan

Qua ui is het niks inderdaad. Maar tov lumin altijd beter. :)
Officieel dealer van o.a. ATC | Elipson | Eversolo | Fischer&Fischer | Gato-audio | Kensington MC cartridges | MoFi | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207
https://www.audiolaan.nl/

Spijkie

Ben toen ook overgestapt van een Auralic naar een lumin , anders zeker . Maar niet zo dramatisch als wordt gesteld.

Ben ooit ook van Windows naar Apple gegaan , was een iets grotere uitdaging maar ook dat went. Ik doe niets meer dan zoeken , albumpje aan klikken in m'n bibliotheek en afspelen. Heel veel meer doet t niet naar mijn idee.

Nu via de T+ A app, weer een andere app. Tja , daar lukt t ook om een album te selecteren en op play te drukken.

De lumin heb ik altijd als stabiel ervaren , de auralic ook. T zal anders zijn maar naar mijn idee niet meer dan dat.
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Spijkie

Citaat van: Xander32 op mei  9, 2026, 10:13:37... en nog steeds draait de Aries G2.1 als een tierelier 🎶 Desondanks kijk ik toch ook al geruime tijd om mij heen naar een potentiële vervanger. Daarin blijft een Lumin U2 m'n aandacht trekken.

... diens app roept echter nog vraagtekens op, die schijnt zeker niet op het niveau van de Auralic Lightning app te zijn 🙄

Daarnaast staat mijn nas ook op de nominatie om te worden vervangen. Deze heeft met z'n nu al 10 dienstjaren en de vele speeluren meer dan zijn waarde bewezen  👍🏻

Ben benieuwd indien ie er komt hoe je m vergelijkt met de auralic, ik schat dat t niet een heel groot verschil zal zijn omdat ze ongeveer in dezelfde prijsklasse spelen volgens mij
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Xander32

... en deze combinatie staat ook nog op de shortlist.