Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on September 20, 2012, 11:54:52
:D Je kunt wellicht beter niet komen, anders moet je weer upgraden (lees: PM15S2LE :P) ;D
Tja die kans zal wel heel erg groot zijn ja dat die versterker er dan moet komen  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Die M&G's zijn inderdaad erg slecht voor de bankrekening, vooral als je er nogal gevoelig voor bent :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Ik zou ook nog steeds een disclaimer opstellen en die bij de ingang plaatsen ;D Is er alleen nog niet van gekomen... net zoals het scoreboard voor de Top Gear challenge en het groet M&G-boek. Veel te veel te doen en veel te weinig tijd. Klinkt bekend?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Quote from: Martijn90 on September 20, 2012, 13:41:49
Die M&G's zijn inderdaad erg slecht voor de bankrekening, vooral als je er nogal gevoelig voor bent :D

Idd, men kan liever weg blijven, of.....nee, toch niet, veels te leuk ;D

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Bas Akkerman

Hoi Philip. Ik zag je uitnodiging op een ander topic. Ik zou best graag willen komen, maar ik ben een beetje (boel) afhankelijk van vervoer. Nu weet ik niet of je skyfox al had benaderd, die staat ook eerder op de lijst dan ik. Mocht hij nou ook mogen/kunnen en dat ik met hem mee kan rijden, dan zou ik het erg tof vinden om bij de M&G te zijn. Gaat het trouwens om de zaterdag of de zondag?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Quote from: RonG on September 20, 2012, 14:03:13
Idd, men kan liever weg blijven, of.....nee, toch niet, veels te leuk ;D
;D Daar lijkt het wel op ;)

Quote from: Madhouse on September 20, 2012, 14:09:45
Die heb ik nog nooit gedaan! Maar doe hem ook liever met F1  :tongue2: :D
F1 is ook gaaf, maar met een Honda CR-Z met 126pk met 160km/u is ook erg spectaculair. Tenminste als je tussen de lijnen moet blijven ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Bas Akkerman on September 20, 2012, 19:27:17
Hoi Philip. Ik zag je uitnodiging op een ander topic. Ik zou best graag willen komen, maar ik ben een beetje (boel) afhankelijk van vervoer. Nu weet ik niet of je skyfox al had benaderd, die staat ook eerder op de lijst dan ik. Mocht hij nou ook mogen/kunnen en dat ik met hem mee kan rijden, dan zou ik het erg tof vinden om bij de M&G te zijn. Gaat het trouwens om de zaterdag of de zondag?
Richard heb ik nog niet benaderd, omdat hij voor de volgende M&G in nov/dec ingepland is. Maar als hij wil/kan komen dan is dat natuurlijk helemaal goed. En zoals Martijn aangeeft is het inderdaad zaterdag.

Neem jij even met hem contact op?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Quote from: HTip on September 20, 2012, 20:17:54
Richard heb ik nog niet benaderd, omdat hij voor de volgende M&G in nov/dec ingepland is. Maar als hij wil/kan komen dan is dat natuurlijk helemaal goed. En zoals Martijn aangeeft is het inderdaad zaterdag.

Neem jij even met hem contact op?
Ja, ga ik doen! Ik zag het later ook nog eens dat het op zaterdag is. :sigh: Ik laat het z.s.m. of Richard ook kan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Quote from: Bas Akkerman on September 20, 2012, 21:44:08
Ja, ga ik doen! Ik zag het later ook nog eens dat het op zaterdag is. :sigh: Ik laat het z.s.m. of Richard ook kan.
Leuk als het zou doorgaan. Ik hoor graag snel van je, zodat ik jullie nog op tijd de details kan sturen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Even uit nieuwsgierigheid, hoe belandt men doorgaans op de M&G lijst?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

denoontje

2 plaatsen vrij...what the f.....
nou jongens ik heb 'm al gezien....grijp je kans ;-)

HTip

Quote from: RubenV. on September 20, 2012, 22:09:51
Even uit nieuwsgierigheid, hoe belandt men doorgaans op de M&G lijst?
Daar is niet een bepaalde procedure voor ;) De organisator omkopen is voldoende ;D

Even serieus, ik laat niet zomaar iedereen komen. Het lijkt wel eens dat ik open huis houd, maar het blijft natuurlijk een privéruimte. Die ik overigens graag deel met degenen die mijn escapades in de wereld van audio/video zo enthousiast volgen/hebben gevolgd al die tijd. Een goed gevoel hebben over diegene is dan vaak voldoende.

Begrijp ik goed dat je graag op de lijst zou willen komen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: denoontje on September 20, 2012, 23:13:13
2 plaatsen vrij...what the f.....
nou jongens ik heb 'm al gezien....grijp je kans ;-)
Dat heb je met overmacht ;) Jammer, maar ook niet overkomelijk. En misschien is het zaterdag toch ineens volle bak als Bas en Richard komen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Na zoveel gelezen te hebben over de CoD, en alle enthousiaste reacties van andere forumleden ben ik heel erg benieuwd geworden. Ik heb ook nog nooit een geoptimaliseerde akoestiek mogen ervaren, dus als ik op lijst mag komen: heel graag :headbanging:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Madhouse

Quote from: HTip on September 20, 2012, 20:14:51
F1 is ook gaaf, maar met een Honda CR-Z met 126pk met 160km/u is ook erg spectaculair. Tenminste als je tussen de lijnen moet blijven ;D
Die hou ik nog wel tegoed  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Bas Akkerman

Philip, komen er eventueel nog meer mensen uit de omgeving Den Haag?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

frank2

Ga niet luisteren, ga er niet heen, blijf weg uit belgie, je wordt diep ongelukkig, het gaat je geld kosten, je wordt erg ontevreden. Dus ga niet.


Als je deze belevenis hebt meegemaakt weet je pas echt hoe surround moet klinken, en klinken doet het het is niet meer gewoon geluid, nee het is een echte belevenis, je zit binnen 2 seconden echt in de film, ik heb paar maand geleden bij wenw audio in de bioscoop gezeten en dat was overdonderend, maar bij Htip klinkt het toch echt nog beter. Dus als je thuis een surround set hebt, ga aub niet je wordt diep ongelukkig als je weer thuis een filmpje op zet.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Bas Akkerman

Dan ga jij ook niet naar buiten omdat je anders mooiere wijken ziet, nooit uit eten omdat het anders thuis minder smaakt, met oordoppen in naar M&G's? Maar het is duidelijk de HT van Philip valt in de smaak. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Quote from: RubenV. on September 20, 2012, 23:46:10
Na zoveel gelezen te hebben over de CoD, en alle enthousiaste reacties van andere forumleden ben ik heel erg benieuwd geworden. Ik heb ook nog nooit een geoptimaliseerde akoestiek mogen ervaren, dus als ik op lijst mag komen: heel graag :headbanging:
Als je het zo vraagt kan ik natuurlijk geen nee zeggen ;) Het kan wel even duren, maar als je zolang kan wachten, dan zet ik je op de lijst...

Quote from: Madhouse on September 21, 2012, 09:31:53
Die hou ik nog wel tegoed  :D
Zeker! Volgend jaar met de reünie M&G's krijg je voldoende kans ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Bas Akkerman on September 21, 2012, 09:52:05
Philip, komen er eventueel nog meer mensen uit de omgeving Den Haag?
Ik heb van Kamidioblitz nog steeds geen bevestiging gekregen, maar hij komt uit de omgeving van Zoetermeer. Anders dan PM heb ik geen mogelijkheid met hem contact op te nemen. Degene van het DVD.nl-forum komt uit de omgeving van Beverwijk, dus die komt ook niet langs Den Haag anders was dat nog een mogelijkheid geweest. Begrijp ik goed dat Richard niet kan en dat jij dus ook niet kan komen?

Ik moet nl. vandaag weten wie en hoeveel er morgen komen i.v.m. inkopen doen die ik heb uitgesteld om niet met teveel eten te blijven zitten.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: frank2 on September 21, 2012, 09:58:33
Ga niet luisteren, ga er niet heen, blijf weg uit belgie, je wordt diep ongelukkig, het gaat je geld kosten, je wordt erg ontevreden. Dus ga niet.


Als je deze belevenis hebt meegemaakt weet je pas echt hoe surround moet klinken, en klinken doet het het is niet meer gewoon geluid, nee het is een echte belevenis, je zit binnen 2 seconden echt in de film, ik heb paar maand geleden bij wenw audio in de bioscoop gezeten en dat was overdonderend, maar bij Htip klinkt het toch echt nog beter. Dus als je thuis een surround set hebt, ga aub niet je wordt diep ongelukkig als je weer thuis een filmpje op zet.
Bedankt voor de lovende woorden Frank. Leuk dat jij het bezoek aan mij zo hebt beleefd :thumbs-up: Je legt overigens de lat nu wel erg hoog ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: HTip on September 21, 2012, 10:50:47
Ik heb van Kamidioblitz nog steeds geen bevestiging gekregen, maar hij komt uit de omgeving van Zoetermeer. Anders dan PM heb ik geen mogelijkheid met hem contact op te nemen. Degene van het DVD.nl-forum komt uit de omgeving van Beverwijk, dus die komt ook niet langs Den Haag anders was dat nog een mogelijkheid geweest. Begrijp ik goed dat Richard niet kan en dat jij dus ook niet kan komen?

Ik moet nl. vandaag weten wie en hoeveel er morgen komen i.v.m. inkopen doen die ik heb uitgesteld om niet met teveel eten te blijven zitten.
Ik heb er nog even over nagedacht, maar ik heb Kamidioblitz net een PM gestuurd dat ik NIET op hem reken. Anders loop ik nog het risico dat we ineens met teveel gaan zijn. Erg jammer, want een leuke dag levert op deze manier stress op :-\
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive