Ron’s HT

Started by RonG, August 14, 2006, 15:52:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Nadat m ijn HT ergens in 2005 in gebruik was genomen werd het eens tijd om een renovatie uit te voeren want de ruimte zelf is zo goed als nooit ge-upgrade :)

Als je ziet hoe het nu allemaal is en ik begonnen ben met een Epson TW10H etc!!. Mooie reis door de jaren gemaakt iig en het einde nog niet in zicht.

Even kijken, hier een opsomming van wat ik al aan beamers heb gehad in al die jaren:
2005 Epson TW10H (mijn eerste ervaring met een projectie en ow boy  :wub: destijds)
2009 Epson TW2900 (Was een serieuze upgrade naar HD, hier ook de wow factor)
2016 Epson TW9300 (dit was ook een mooie upgrade maar minder de wow factor)
2020 JVC X5000 (Via de Markt hier gekocht en was/ben onder de indruk, m.i. op alle gebieden beter dan de Epson)
2022 JVC N5 (tot nu toe :))







B.J.

Leuke ruimte, ook super dat je een bar gaat maken!

Peter dikkeprima

Tsja wat moet je hier nou van zeggen? Deze HT heeft gewoon een hoog kwijlgehalte!  ;D Prachtig hoor, deze kamer doet gewoon wat hij moet doen en dat is de kijker verwennen.


graafke

ziet er hartstikke goed uit!  O0

Stress!!!!!

Even een tegenbezoekje...  ;D
Waar ik het in de diepte zoek, zoek jij het in de hoogte van je huis. Alleen die van jou is al redelijk klaar..
Ziet er goed uit!
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

daxie

Mooie Belichting Rong!

Had je topic toen ook al gezien, en had niet verwacht dat er zo een mooie ruimte zou van komen!

Proficiat met het werk.

TheSpeedSkater

Strakke ruimte. Geniet ervan..!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

RonG

thnx allen,

Had ik nu mijn beamer terug kon ik er ook nog van genieten ook :'(

Er moet nog redelijk veel gebeuren, wat je op de foto's niet zo goed ziet is natuurlijk de kleine afwerkingen welke op sommige plekken nog moet gebeuren.
De volgende stap is het opmetselen van de bar, Ytong blokken ga ik ervoor gebruiken denk ik.
Links waar de ketel en afzuiging hangt komt een gordijn zodat deze niet meer zichtbaar zijn.

RonG

Zo, de bar is opgemetseld (gelijmd) zie hier het resultaat zover. De afwerking komt asap.
Iemand misschien een idee voor verlichting onder de bar?

gr,

Ron




FFF

Quote from: RonG on September  9, 2006, 16:58:40
Zo, de bar is opgemetseld (gelijmd) zie hier het resultaat zover. De afwerking komt asap.
Iemand misschien een idee voor verlichting onder de bar?

gr,

Ron

Wat mij mooi lijkt is een randje onder het blad van de bar frezen, en daar een lichtslang in doen.

Mooi niet te opvallend licht en verlicht de hele onderkant van je bar zonder hinderljk te zijn als je er aan zit. (mijn idee dan :))

RonG

Aan zoiets dacht ik ook al, eens kijken of ik iemand met een frees kan vinden en het ook nog eens voor me freest.
Hier nog een pic ;D


riesjdabietsj

Hoi Ron,

Meteen maar eens gaan kijken...   ;D

:o Heeeeeeeeeeele mooie ruimte!!  Ook de verlichting ziet er DIK uit! O0

Het kan ook niet verkeerd klinken dacht ik zo  8)

Hopelijk krijgen de bordjes een mooi plekje...

Groetjes,

Richard
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

RonG

thnx :D

Ik heb al een mooi plekje gevonden (boven het scherm komt het verlicht bordje). Ik laat hem meeschakelen met de verlichting zodat deze niet stoort wanneer er een film draait.
Het now playing komt in het voorportaal

Als het hangt en staat maak ik even een picture

btw, was onder indruk van je installatie, m.n. die SVS, misschien een toekomstige upgrade ;D

groetjes,

Ron

RonG

Hier wat pics,


RonG

En nog eentje,


RonG

en de laatste,


Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Peter dikkeprima

Erg stoere ruimte! Tap mij maar een biertje  :D

brimbrammer


riesjdabietsj

kijk, en DAARVOOR moest het bordje weg... dat het een plek kon krijgen waar t ook echt mooi stond!

O0

Super kerel! echt supermooie ruimte :)!!
Ow, btw, voor ik het vergeet, die THX had ik besteld voor mn schoonbroer en is dus niet te koop :D

Groetjes!
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

bassmotion

Ook mijn complimenten, heb je erg mooi voor elkaar.
En de bar tja helemaal 8)

Raul

RonG

Quote from: riesjdabietsj on November  6, 2006, 23:10:51
kijk, en DAARVOOR moest het bordje weg... dat het een plek kon krijgen waar t ook echt mooi stond!

thnx, zelfs m'n vrouwtje vind het mooi hangen daar, en dat wil wat zeggen ;D

oja,, je bent altijd welkom om eens te komen kijken/luisteren :D

RonG

Quote from: bassmotion on November  6, 2006, 23:56:08
En de bar tja helemaal 8)
Raul

Het voorportaaltje waar de bar is is ook bijna klaar, ik zal spoedig wat pics posten (dit willen toch de meeste :D)

Rielplayer

Quote from: RonG on November  7, 2006, 00:11:23
Het voorportaaltje waar de bar is is ook bijna klaar, ik zal spoedig wat pics posten (dit willen toch de meeste :D)

je zou toch spoedig foto's plaatsen >:D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

brimbrammer

Quote from: RonG on November  7, 2006, 00:11:23
ik zal spoedig wat pics posten (dit willen toch de meeste :D)
Yep, dat is de grote kracht van dit forum............foto,s.