Parkview Stereo Journey

Started by WickedGame, February 22, 2007, 22:50:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

What will 2023 bring?

Nieuwe kabels?
2 (18.2%)
Andere versterking?
0 (0%)
Soundbar
1 (9.1%)
Helemaal niks!
6 (54.5%)
Anders? Want.....
2 (18.2%)

Total Members Voted: 11

myself

Ik zou ze nog iets verder vd muur zetten en vooral n stuk minder toe-in geven. Dat hebben ze echt niet nodig en gaat nog mooier klinken.

Mooi hoor


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Marco66

Dit is toch wel erg fraai om te zien, horen wellicht nog mooier!
Geniet er van.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

WickedGame

Quote from: myself on November  3, 2020, 19:48:54
Ik zou ze nog iets verder vd muur zetten en vooral n stuk minder toe-in geven. Dat hebben ze echt niet nodig en gaat nog mooier klinken.

Mooi hoor


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ze kunnen zeker meer de kamer in, dat is geen probleem. Enige probleem wat ik dan wel heb zijn nieuwsgierige kids :D Dus zal ze toch soms weer wat naar achteren rijden  :-X Hij staat met een minimale toe-in, maar ga daar ook nog mee testen. Voorlopig klinkt het al wel heerlijk.

Quote from: Marco66 on November  3, 2020, 19:56:24
Dit is toch wel erg fraai om te zien, horen wellicht nog mooier!
Geniet er van.

Ze klinken geweldig, en dan zijn ze nog aan het inspelen. Vrouwlief vind ze helemaal top!

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

R


MLCinema

Waanzinnig mooi. Staan ook fraai zo bij je interieur. Kan mij voorstellen dat ze de vrouw des huizes kunnen bekoren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Richi

Erg mooie speakers om te zien. Veel plezier gewenst met je nieuwe aanschaf!
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WickedGame

#2383
Quote from: Peerless Monster on November  3, 2020, 20:58:37
Prachtig inderdaad! Mooi man 😍

Bedankt rens! Ben er ook heel blij mee

Quote from: R on November  3, 2020, 21:10:33
Mooi zeg! en geniet van je aankoop.

Ga ik zeker doen! En nog genoeg tijd om in te spelen. Helaas vandaag veel meetings, dus kan hem vandaag niet laten draaien :(

Quote from: Kamidioblitz on November  3, 2020, 22:03:30
Waanzinnig mooi. Staan ook fraai zo bij je interieur. Kan mij voorstellen dat ze de vrouw des huizes kunnen bekoren.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja ze blenden goed in het interieur. Dat deden de Cherry kleurige speakers die ik hiervoor had veel minder. Dus daar is de vrouw des huizes al heel blij mee. De wand achter de speakers gaat overigens veranderen, hier gaat een krokodillen relief behang tegenaan in het zwart....

Quote from: Richi on November  4, 2020, 08:00:37
Erg mooie speakers om te zien. Veel plezier gewenst met je nieuwe aanschaf!

Bedankt!

Quote from: Valkyrie on November  4, 2020, 08:08:20
WoW super mooi!  :wub:

Ja mooi zijn ze zeker, ik denk dat B&W er heel goed aan heeft gedaan het design wat aan te passen. Het oogt veel moderner zo dan de vorige 802D en D2.

Nu is wel de vraag wat ga ik nu doen met dit topic. Altijd wel wat werk in gestoken, ook de begin pagina vaak geupdatet. Maar eens zien of daar iets mee kunnen doen of dat ik van scratch af aan moet beginnen  ;D

Maximus_Aurelius

Kort en krachtig.

Sjiek!  :clapping:

Meer is er niet te zeggen.  ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

WickedGame

Quote from: Maximus_Aurelius on November  4, 2020, 18:16:05
Kort en krachtig.

Sjiek!  :clapping:

Meer is er niet te zeggen.  ;D

Sjiek zijn ze zeker! :) al blijft het een love it or hate it uiterlijk.

skyfox

Wat een waanzinnig mooie speakers! Ik heb ze hier in Utrecht eens mogen beluisteren in een winkel... ik begrijp 100% dat je hiervoor gegaan bent. Zóveel mooier dan de lagere series van B&W, waar ik verder niet zoveel mee heb. Ik heb ze gehoord op Moon versterking. Een mooie match!

Ik snap dat de vrouw des huizes hier ook blij mee is. Mooie match met je interieur!

Geniet ervan!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

WickedGame

Quote from: skyfox on November  5, 2020, 20:42:57
Wat een waanzinnig mooie speakers! Ik heb ze hier in Utrecht eens mogen beluisteren in een winkel... ik begrijp 100% dat je hiervoor gegaan bent. Zóveel mooier dan de lagere series van B&W, waar ik verder niet zoveel mee heb. Ik heb ze gehoord op Moon versterking. Een mooie match!

Ik snap dat de vrouw des huizes hier ook blij mee is. Mooie match met je interieur!

Geniet ervan!
Bedankt! Dat moet dan wel Wilbert zijn in Utrecht. De enige dealer net B&W en Moon in het assortiment. Je hebt gelijk de nieuwe D3 is zoveel beter geworden dan de "oudere" serie dat het een compleet andere luidspreker is.

Moon is een mooie match zeker! Maar heb ze bij Wilbert ook een keer op Spectral gehoord en dat is magistraal. Binnenkort ga ik nog eens luisteren naar Esoteric en Accuphase. Niet omdat de Classe slecht is, maar ook om eens te luisteren wat andere versterker merken het doen op de B&W. Wie weet dat ik dan wel weer nieuwe doelen kan stellen [emoji1787]

De vrouw des huizes is verpest die vindt ze geweldig. Lucky me [emoji3526]

fugazi_2009

Prachtige speakers!

Spectral is aan te bevelen. Final 1.4 op een Spectral versterker is typisch zo'n set die ik mij 25 jaar later nog levendig kan herinneren.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

tdbakker

Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

WickedGame

Quote from: fugazi_2009 on November  5, 2020, 21:55:18
Prachtige speakers!

Spectral is aan te bevelen. Final 1.4 op een Spectral versterker is typisch zo'n set die ik mij 25 jaar later nog levendig kan herinneren.
Tja ik vind spectral erg mooi. Hangt wel een flink prijskaartje aan.

Voorlopig ga ik twee varianten op kortere termijn eens beluisteren of het wat is.

- esoteric
- accuphase

Niet dat ik nu plots ga veranderen. Maar meer uit interesse / hobby.

Wat ik mij wel afvraag waar de voorkeur ligt. Toch kiezen voor een voorversterker eindversterker combinatie of juist voor een hele goede geintegreerde.

fugazi_2009

Ik speel al 20 jaar met aparte voorversterker en eindversterker(s). Voordeel daarvan kan ook zijn dat het niet hetzelfde merk hoeft te zijn. Geeft natuurlijk nog wel meer variabelen in de keuze  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vik

Prachtig de D3!  :worship:

Naar mijn mening ook de mooiste dmd en de -industrial look- is een dikke bonus.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

W.Otter

Geweldig, gefeliciteerd! Prachtig zeg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

WickedGame

#2394
Quote from: fugazi_2009 on November  6, 2020, 21:11:00
Ik speel al 20 jaar met aparte voorversterker en eindversterker(s). Voordeel daarvan kan ook zijn dat het niet hetzelfde merk hoeft te zijn. Geeft natuurlijk nog wel meer variabelen in de keuze  ;D

Het heeft ook mijn voorkeur de voor-/eindversterker combinatie. Qua variabelen en keuzes doe ik niet aan. Ik heb dan toch een beetje last van een autistisch trekje dat het wel gelijk moet zijn qua looks  ;D

Quote from: vik on November  7, 2020, 08:07:14
Prachtig de D3!  :worship:

Naar mijn mening ook de mooiste dmd en de -industrial look- is een dikke bonus.

Bedankt Vik! En qua look kan ik er naar blijven kijken. Deze speakers doen mij qua looks echt zoveel meer dat de oudere lijn.

Quote from: W.Otter on November  7, 2020, 10:13:23
Geweldig, gefeliciteerd! Prachtig zeg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk



Thanks! Ben er ook erg content mee

WickedGame

Weet iemand van de admins of ik de content van dit topic zou kunnen moven naar showcase en daar dan verder kan gaan?

Of dat ik een compleet nieuw topic moet gaan maken.

VlisChris

Even pm naar 1 van de admin sturen.
Of een post hier met r2m melden met daarin de vraag of ze hem willen moven.
Zal geen probleem zijn ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

WickedGame

Quote from: VlisChris on November 13, 2020, 05:27:10
Even pm naar 1 van de admin sturen.
Of een post hier met r2m melden met daarin de vraag of ze hem willen moven.
Zal geen probleem zijn ;)
Thanks, had inderdaad al Frank bericht. Gaat dus gebeuren. Kan ik daarna de startpost gaan bijwerken.

Xander32

#2398
Alhoewel ik gedurende de jaren erg de vintage en/of shoe box style (Harbeth, Tannoy, JBL, Klipsch) ben gaan waarderen, vind ik jouw nieuwste aanwinsten toch ook zeker indrukwekkend betreft verschijningsvorm  :thumbs-up:

Veel muziekgenot gewenst 🎶


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

WickedGame

Quote from: Xander32 on November 13, 2020, 10:39:34
Alhoewel ik gedurende de jaren erg de vintage en/of shoe box style (Harbeth, Tannoy, JBL, Klipsch) ben gaan waarderen, vind ik jouw nieuwste aanwinsten toch ook zeker indrukwekkend betreft verschijningsvorm  :thumbs-up:

Veel muziekgenot gewenst [emoji445]



Vintage stijl kan ook mooi zijn, ik vind de L100 van JBL L100 Classic geweldig. De echt Engelse vintage stijl trek ik we iets minder zoals Tannoy en Klipsch nu maken. Zou ook voor geen meter passen in ons interieur.

De keus moest wel in de modernere hoek vallen. En tja de B&W is een uitgesproken design, love it or hate it. Waren de andere opties ook wel (Vivid, Estelon oa).

De B&W's zijn overigens in het echt ook erg indrukwekkend. Ook qua soundstage waarin ze flink verbeterd zijn tegenover de oudere lijn.

Wat niet veranderd is is de honger naar power en goede versterking. De Classe is geen slechte versterker, maar de B&W's kunnen meer hebben. Nu maar eens nadenken wat en hoe ik dat op den duur wel gaan aanpakken.

Voorlopig lukt het met de Classe wel prima. Dus geen noodzaak om het snel aan te pakken gelukkig.