Hallo allemaal,
Ik probeer met Pioneer telefonisch in contact te komen i.v.m. een issue met mijn streamer maar die gasten reageren nergens op.
Het barst op internet van allerlei links/telefoonnummers die niet meer actueel zijn en ga maar door.....
Vervolgens een site gevonden met telefoonnummer, waarop mede wordt gedeeld dat ze met Onkyo zijn samengegaan
en de support voor Nederland nu in Duitsland is gevestigd.
Via die nieuwe website een ticket aangemaakt en deze heb ik ook netjes bevestigd gekregen via de mail,
maar die badgasten doen hier niks mee, reageren niet op mail en als ik dan via het zogenaamde juiste telefoonnummer,
probeer ze telefonisch te bereiken, krijg ik steeds een bandje te horen, dat ze telefonisch beperkt beschikbaar zijn
en dat ik maar een "ticket" moet aan maken via een website (wat ik al 2x heb gedaan

).
Vervolgens via facebook een poging ondernomen ze te bereiken maar daar doen ze ook geen fluit mee.
Iemand een idee, wat met die gasten aan de hand is.
Verder ben ik niet boos hoor..... maar moest dit ff kwijt...
maar nu ff serieus, heeft iemand een idee wat er met Pioneer aan de hand is.