Het grote Epson TW-9300 (w) Topic

Started by master30, November 1, 2016, 21:00:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ppeter

#475
Tijdens mijn research voor de aankoop van een beamer, heb ik een demo gehad bij Cinedream met de TW9200 en vond dit een heel mooi plaatje. Maar hebben toen aangegeven om te wachten op de TW9300 met zijn 4K e-shift, zodat mijn aankoop meer future proof was.
Nu drie maanden later ben ik best wel tevreden over de TW9300, en is dit een meerwaarde omdat ik binnenkort een 4K UHD player ga aanschaffen.

Ik kan begrijpen dat veel (extra) licht in een woonkamer eventueel welkom is als je ook tijdens de dag wil kijken. Maar wij kijken alleen s'avonds en is dit voor ons eigenlijk een nadeel, omdat het de woonkamer helemaal oplicht en dit ten koste gaat van de zwartwaarde en algemene beeldkwaliteit.
Nu hebben we de iris volledig dicht geknepen en hebben we een mooi beeld, maar zullen we in de toekomst toch een paar aanpassingen moeten doen in onze woonkamer om het nog iets donkerder te kunnen maken of een grijs scherm overwegen.

Dus wanneer je in donkere omstandigheden kan kijken en 4K en 3D niet aan de orde is, kan je volgens mij de aankoop van een nieuwe beamer nog even uitstellen en verder genieten van de TW9200.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

maximus79

Iemand al lopen spelen met de nieuwe firmware instellingen? Las dat de epson nu ook zelf hdr kan strippen?
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

mikeske

Had het ook al in het hardware problemen board geplaatst, maar zal het hier ook nog eens vragen want ben ten einde raad:

Sinds een week of 2 de marantz av7703 processor ipv de av8003
Zeer tevreden van tot ik vandaag op een probleem ben gestoot.

Ik wou een film kijken op de projector en zodra het beeld verschijnt komt er een gezoem door de speakers.

Gebruik ik terug de tv als uitvoerbron, dan is het gezoem weg.

Ik heb dit al geprobeerd:

andere hdmi kabel
hdmi out 1 en 2 omgewisseld
verschillende bronnen ( blu-ray - samsung 4k - digitale tv )
verschillende ingangen ( van de draadloze zender ) op de projector.
Verschillende resoluties

Maar niks helpt  :unhappy:

Wat ik ook raar vind is dat het volume van het gezoem gelijk blijft ongeachte de volume dat ik instel op de processor.
Dus als ik hem luider zet blijft het gezoem gelijk, maar het geluid van de bron gaat wel luider.

Bij de marantz av8003 had ik totaal geen probleem bij switchen naar de projector.

Wie kan me helpen aub ?

Link naar het topic:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=162820.0
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

scoc

#478
Heb je per toeval een digitale tv box aan je Marantz gekoppeld? Zo ja, kan je eens testen met de coax kabel te ontkoppelen en horen of het gezoem dan weg is?

Ik had dit vroeger ook met mijn Marantz AV7005 maar nu met mijn AV8802A niet meer. Mijn vermoeden is dat de 8 reeks betere afscherming heeft dan de 7 reeks. Ik heb toen met de 7005 het probleem enkel kunnen beperken maar nooit weggekregen. Ik heb toen alle toestellen op 1 stopcontact gekoppeld en stroomkabels laten maken waar de aarde niet van aangesloten was.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

master30

Quote from: scoc on March 13, 2017, 21:58:14
Heb je per toeval een digitale tv box aan je Marantz gekoppeld? Zo ja, kan je eens testen met de coax kabel te ontkoppelen en horen of het gezoem dan weg is?

Ik had dit vroeger ook met mijn Marantz AV7005 maar nu met mijn AV8802A niet meer. Mijn vermoeden is dat de 8 reeks betere afscherming heeft dan de 7 reeks. Ik heb toen met de 7005 het probleem enkel kunnen beperken maar nooit weggekregen. Ik heb toen alle toestellen op 1 stopcontact gekoppeld en stroomkabels laten maken waar de aarde niet van aangesloten was.

dat herinnert mij eraan dat ik heel vroeger ook is een coax kabel op een receiver had en ook last van brom, met een mantelstroom filter er tussen was dit toen opgelost.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

ppeter

Je kan dus idd best even al ja andere aangesloten toestellen ėėn voor ėėn loskoppelen tot het gezoem stopt.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

mikeske

Probleem ondertussen gevonden, het ligt aan de subwoofer versterker voor de stereo subs.
Als ik die afkoppel is het weg.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

RonG

Hebben jullie ook in 3D dat gezichten soms paarsig overkomen? Lijkt soms erg onnatuurlijk m.i. ook de lippen bv. zien er dan niet uit.
Heb al eens de settings nagelopen maar krijg het niet echt weg.

ppeter

Quote from: maximus79 on March  8, 2017, 18:05:45
Iemand al lopen spelen met de nieuwe firmware instellingen? Las dat de epson nu ook zelf hdr kan strippen?

Iemand al enige feedback hierover?
Firmware v1.09
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

master30

Quote from: ppeter on April  3, 2017, 21:45:24
Iemand al enige feedback hierover?
Firmware v1.09

Geen idee,

Ik moet binnenkort echt eens naar itc met de projector, voor de 200 uur isf, ik zit al bijna aan 300 uur weer.
Het beeld begint nu met wat minder goed materiaal van series rips toch wel wat donkerder/ anders er uit te zien.
Dan zullen ze hem ook wel gelijk gaan updaten.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

RonG

Quote from: RonG on April  3, 2017, 09:49:48
Hebben jullie ook in 3D dat gezichten soms paarsig overkomen? Lijkt soms erg onnatuurlijk m.i. ook de lippen bv. zien er dan niet uit.
Heb al eens de settings nagelopen maar krijg het niet echt weg.

Quote me zelf ff,

Heb de skintone naar 10 gezet en ziet er al wat beter uit maar weet niet of dat de bedoeling is.

Quote from: master30 on April  3, 2017, 22:06:01
Geen idee,

Ik moet binnenkort echt eens naar itc met de projector, voor de 200 uur isf, ik zit al bijna aan 300 uur weer.
Het beeld begint nu met wat minder goed materiaal van series rips toch wel wat donkerder/ anders er uit te zien.
Dan zullen ze hem ook wel gelijk gaan updaten.

Na 300 uur al?

Mediasluis

#486
Het 3D moet gewoon worden gekalibreerd.
Juist op deze projector is dit zeer mooi te doen.
Lees mijn review hier maar eens, als je tijd hebt:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=163126.new#new

@RonG: Een her-kalibratie na 300 uur is niet zo gek hoor. Je groeit met het verloop mee, maar soms is het verschil erg goed te zien.


Quote from: maximus79 on March  8, 2017, 18:05:45
Iemand al lopen spelen met de nieuwe firmware instellingen? Las dat de epson nu ook zelf hdr kan strippen?
Je kunt met de nieuwe firmware niet het HDR strippen. Wel kun je de projector op SDR zetten, maar dan ziet het HDR er werkelijk niet uit.
Wat de nieuwe firmware wel heeft toegevoegd is dat je een 2e Auto HDR functie hebt die bij HDR herkenning niet op HDR 2 springt, maar op HDR 1.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

master30

Quote from: RonG on April  4, 2017, 09:01:22

Na 300 uur al?

De vervorming is de 1e 200 uur het grootst.
Niet zo gek dus.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

RonG

Quote from: Mediasluis on April  4, 2017, 09:59:34
Het 3D moet gewoon worden gekalibreerd.
Juist op deze projector is dit zeer mooi te doen.
Lees mijn review hier maar eens, als je tijd hebt:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=163126.new#new

@RonG: Een her-kalibratie na 300 uur is niet zo gek hoor. Je groeit met het verloop mee, maar soms is het verschil erg goed te zien.

Die van mij is is gekalibreerd, zit idd rond de 200 uur nu. Niet dat het beeld bij mij donkerder is dan voorheen, tenminste dat kan ik niet waarnemen, enkel rare skintone cq paarsige gezichten bij 3D. Ik heb de 3D kalibratie setting al eens opnieuw geladen maar mocht niet baten.

Binnenkort maar eens plannen om op te sturen voor her kalibratie, kunnen ze gelijk het 3D beeld eens bekijken en de update uitvoeren.

master30

Quote from: RonG on April  4, 2017, 10:23:33
Die van mij is is gekalibreerd, zit idd rond de 200 uur nu. Niet dat het beeld bij mij donkerder is dan voorheen, tenminste dat kan ik niet waarnemen, enkel rare skintone cq paarsige gezichten bij 3D. Ik heb de 3D kalibratie setting al eens opnieuw geladen maar mocht niet baten.

Binnenkort maar eens plannen om op te sturen voor her kalibratie, kunnen ze gelijk het 3D beeld eens bekijken en de update uitvoeren.

Opsturen zie ik niet zo zitten, ik rijd liever zelf er heen, daarom stel ik het ook steeds uit, ik moet er tijd voor maken en het moet dan ook passen in ieder zijn agenda.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

RonG

Quote from: master30 on April  4, 2017, 11:22:49
Opsturen zie ik niet zo zitten, ik rijd liever zelf er heen, daarom stel ik het ook steeds uit, ik moet er tijd voor maken en het moet dan ook passen in ieder zijn agenda.

Is voor mij bijna 3 uur rijden enkele reis, stuur hem via het werk met Fedex, zal wel goed komen. Zou ook liever persoonlijk gaan :)

master30

Quote from: RonG on April  4, 2017, 12:04:29
Is voor mij bijna 3 uur rijden enkele reis, stuur hem via het werk met Fedex, zal wel goed komen. Zou ook liever persoonlijk gaan :)

Voor mij ongeveer 1,5 uur dus dat heb ik er wel voor over  :angel:
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Nico111

Zo gister heeft mijn 7300 zijn calibratie(200u) gehad. Het beeld is weer prachtig. Voor mijn gevoel is het nog beter dan toen hij nieuwe uit de doos kwam.
Dit laaste zal wel niet, maar ik ben weer helemaal blij.
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

Duckt

#493
Hoe is de Frame Interpolation op de Epson TW9300. Is dit met de nieuwe Firmware opgelost?

Mijn huidige Sony HW50 gaat binnenkort de verkoop in voor een upgrade. Nu twijfel ik tussen de Sony HW65 en de Epson TW9300. FI is een stand die ik altijd aan heb staan op de Sony (laagste stand) omdat het beeld dan heerlijk rustig is. De Epson TW9200 zou zelf een beter FI hebben dan de TW9300.
Grootste pluspunt van de Epson vind ik de gemotoriseerde Lens. :inlove:  Dit heeft de Sony helaas niet. 4K is voor mij (nog) niet zo belangrijk.

Mocht FI niet goed zijn wordt het waarschijnlijk de Sony HW65.

Mediasluis

#494
Heb je deze review gelezen,voor jou met name dan het gedeelte over FI:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=163126.new#new
De Epson EH-TW9300 is werkelijk een prachtige projector, met een prachtig diep plaatje en inderdaad die elektrische lensbediening met Lens Memory en niet te vergeten 4K met HDR, dat er na kalibratie opeens wel zeer goed uitziet..

Wel moet ik zeggen dat als je van een Sony afkomt, je hoogstwaarschijnlijk niet met deze FI kan leven.
Ik heb nauwlijks klanten gehad die van een Sony naar een Epson zijn overgestapt, wel naar JVC.
Als je de vloeiende beeldverwerking van Sony eenmaal gewend bent,...
Epson zit bij deze 3 merken tegenwoordig onderaan qua vloeiende beeldverwerking.
Als ik bij een demonstratie de Epson als laatste laat zien schrikken sommigen gewoon bij het zien van een scene met snelle bewegingen, zoals de dak scenes van Batman Dark Knight.

Ook de transparantie van LCoS ten opzichte van LCD, is alsof je opeens een sluier ertussen hebt.
Nogmaals, bij alleen het kijken naar een LCD projector valt dat niet op, maar bij een vergelijk zeker wel.

Als je er geen last van hebt, dan heb je wel een projector met zeer diep zwart en dynamisch beeld en het 4K HDR spat van het scherm af.
Ook het 3D ziet er na kalibratie fantastisch uit met veel licht in combinatie met het diepe zwart en natuurlijk de afgestelde YOUniversal brillen.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Duckt

Quote from: Mediasluis on May 17, 2017, 09:42:16
Heb je deze review gelezen,voor jou met name dan het gedeelte over FI:

Dat klopt, goede review overigens  ;D

Er zijn meerdere reviews waar FI als zwakste punt wordt aangegeven. Mijn eerste HT projectors waren allen van Epson, daarna ben ik voor de Sony gegaan. LCoS vond ik wel een vooruitgang ten opzichte van LCD en de FI is lekker soepel.

Het opstaan in het donker, de lens scherpstellen en weer gaan zitten geeft toch altijd weer een onprettig gevoel. Dat is met de Epson wel weer opgelost.

Mijn Marantz AV7702 heeft wel een setting vloeiend welke met voetbal erg goed werkt. Dit zou wellicht een oplossing kunnen zijn.

De Sony heeft helaas geen 4K opties en valt dus al snel af. De nieuwe JVC's heb ik nog niet gezien.
Deze zijn ook iets prijziger  :(




astonmartin

#496
Zelf ook de Epson bekeken, maar de FI vond ik zeer slecht voor een projector in deze prijsklasse, niet acceptabel. Ik zit zelf met hetzelfde luxe probleem, ik denk dat ik toch voor de Sony hw 65 zou gaan, en dan het ontbreken  van 4k voor lief nemen. Als ik zie wat een prachtig plaatje de Sony levert.
HT: Versterking Arcam avr 550, NAD ci940, Fronts: 3 x Revel W893, Surround: 4 x Revel s206, Atmos: 4 x Revel C783, Subwoofer: Velodyne spl 1200 ultra,
Projector: Sony hw 65, Scherm : Screen Research, Bron: Oppo udp-203, Kabels: Audioquest.
Gerealiseerd door Beter Beeld en Geluid.

Raymond187

Na het lezen van vele positieve berichten over de 9300 em dat deze eerder aangeprezen wordt dan de HW65 door bv Frank. Ben ik na een demo van de drie PJs toch het allerminst vind  qua beeld en motion.

Had de 9300, HW65 en X5500 bekeken.

X5500 was overduidelijk de beste in beeld en motion. Daarna de HW65, maar dat komt omdat ik dat filmische van Sony gewoon mooi vind.

Maar goed dat zijn mijn ogen en mening  :thumbs-up:

wolfkampf

Houd ook rekening met de zoom. De reden dat ik voor de 9300 ben gegaan is dat mijn pj op 6m van het scherm af hangt. Dit kon de sony bij lange na niet halen.
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

master30

Quote from: master30 on April  3, 2017, 22:06:01
Geen idee,

Ik moet binnenkort echt eens naar itc met de projector, voor de 200 uur isf, ik zit al bijna aan 300 uur weer.
Het beeld begint nu met wat minder goed materiaal van series rips toch wel wat donkerder/ anders er uit te zien.
Dan zullen ze hem ook wel gelijk gaan updaten.

Eindelijk een afspraak kunnen maken vorige week, ongeveer eind juni, nog even geduld dus, ik gebruik hem nu extra al minder om de lamp uren nu niet te veel te laten oplopen, ben ook benieuwd naar de verbeteringen in de firmware
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.