X-Blades HT (+ Stereo plannen)

Started by X-Blade, August 22, 2013, 20:23:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

X-Blade

Hallo,

Na zo'n 2 jaar meelezen op het forum en heel af en toe eens reageren wordt het nu toch een tijd om mezelf wat beter voor te stellen en iets actiever te gaan posten.
Al was het alleen al om van de status New Member af te komen. Want dan lijkt het net alsof ik hier net even langs kwam om die mooie aanbieding op de markt mee te pakken  ;)

Ik ben Mark, 26, en heb sinds een jaar met mijn vrouw een huis in Barneveld (omgeving Ede/Amersfoort). Ik werk als programmeur en doe daarnaast veel aan badmintonnen. 2de hobby (voelt beetje als vloeken in de kerk om dat te zeggen) is toch wel Audio/HT. De reden natuurlijk dat ik hier ook ben.

Die hobby is misschien relatief laat begonnen toen ik rond de 18 was denk ik. Ik luisterde altijd wel al muziek, maar veel meer was het niet. Ergens kreeg ik het blijkbaar toch in mijn hoofd om er iets mee te willen en moest de "stereotoren" van Akai plaats gaan maken voor spul van Onkyo.
Volgens mij een weinig doordachte keuze, maar me vast goed laten beinvloeden door de verkoper.
Het was betaalbaar, bood genoeg functionaliteiten en ik kon er 7.1 op aansluiten. Een Onkyo TX-SR503 volgens mij. Daarnaast meteen een Onkyo DV-SP 404 die in de eeste periode vooral dienst deed als CD-speler.
Helaas nog geen speakers erbij gekocht en dus werd in eerste instantie de speakers van de Akai erop aangesloten. Achteraf vraag ik me af wat ik toen gezopen moest hebben, maar ik had versterker dus ik was helemaal in me nopjes.