Blue-Eyes: ik stop met modereren van dit forum

Started by blue-eyes, August 16, 2012, 20:23:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Mededeling:

Ik stop met het modereren van dit forum. Na jaren en jarenlang dit gedaan te hebben met veel plezier is mij het plezier in de laatste jaren een stuk minder geworden.
Zondag aanstaande verwijder ik mijn adminschap.


Mijn redenen:

1. De verandering van het forum, de lange tenen leden. Dit is met afstand mijn grootste ergenis. En dit zijn er heel erg veel, niet een klein groepje, nee, substantieel..... Niets kan gezegd worden of er wordt een report to mod gedaan: mod, ik word zo geplaagd. Hij zegt dat ik dom ben..... Etc.
2. Het volgen door het modteam van deze klagers. Daar ben ik het lang niet altijd mee eens. U klaagt, wij waarschuwen of bannen..... Ik wens daar niet aan mee te werken. Zo werkt het niet volgens mij.



Verder spelen er nog enkele zaken intern in het modteam mbt manier van modereren, wijze van en frequentie van waarschuwen, dit ter informatie, maar dit is intern, daar ga ik niet op in.


Zoals altijd, als er verschil van mening is kan je twee dingen doen. Ik heb simpel gekozen, zonder discussie, het stoppen als een mededeling gebracht. Verandering van het forum en beleid geloof ik niet in.
Blijkbaar is de huidige sfeer, het beleid wat de leden willen, ik heb een andere mening.
Vanmiddag heb ik de andere moderators ingelicht, middels dit bericht de leden.



Het is aan de mods om wel of niet een invulling te geven aan deze rol, invullen of laten vervallen.



Ik realiseer me dat dit best zuur klinkt. Ja, dat klopt, zo ervaar ik het ook. Ik heb echt de balen van het gedrag van veel leden, reports to mods.
Ik weet dat het anders kan, ik ben ook van andere fora moderator. Het is jammer dat het hier blijkbaar niet kan......
Er was wel degelijk een tijd dat je gewoon zaken tegen elkaar kon zeggen. Ik hoop dat zoiets ooit terug komt.


Vragen? Schiet maar raak. Interne zaken zal ik niet beantwoorden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Een zwaar verlies voor het forum.
Je doet altijd je stinkende best...
Maar je blijft medeforumgenoot, toch?

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

AbZ

#2
BE, heel jammer dat het zo loopt, een verlies voor het forum en het modteam,
maar een begrijpelijke keuze van jou.  Bedankt voor je inzet  :thumbs-up:

Het topic zal wel een soort condoléanceregister worden...

dre73

het huilebalk niveau is inderdaad zeer hoog............ ::)

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

DVDGuy

#4
Jammer Eise, maar wel enigszins begrijpelijk.

Bedankt voor je inspanningen de afgelopen jaren   :headbanging:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Denon Focal

Dank voor al je inzet in de afgelopen jaren, zonder jou en je collega's zou het forum niet kunnen bestaan.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

CoSo

Quote from: Denon Focal on August 16, 2012, 20:49:21
Dank voor al je inzet in de afgelopen jaren, zonder jou en je collega's zou het forum niet kunnen bestaan.
+1

skyfox

Jammer dat het zo loopt. Hopelijk blijf je lid en kan je op die manier nog een beetje genieten van onze gezamelijke audiohobbie.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

chansig

Gekkehuis en blauwe ogen...beide stoppen ermee. Spijtig om te lezen. Jammer dat het loopt zoals het loopt en meer van dat soort opmerkingen.

Daarnaast sluit ik me nog aan bij Andre.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

jowi

De meest integere, begripvolle en stabiele mod van het forum. Dit is echt wel een verlies.


bafke

Shame to hear! Het is toch allemaal wat raar/spijtig met al die lange tenen idd...

Bafke
Epson TW5910 - Kingpin CS210 - Samsung PS50A500 - Pioneer SC-LX72 - Front: B&W 683 - Rear: B&W 602.5 - Sub: BK XXLS400 - Medi8ter 600 - PS3 - Squeezebox Touch - Synology 519PRO

Staaled

Spijtig. Ik hoop wel dat je het forum niet voor gezien houdt :-\
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

dre73

Quote from: jowi on August 16, 2012, 20:58:44
De meest integere, begripvolle en stabiele mod van het forum. Dit is echt wel een verlies.

helemaal mee eens.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

LeonArdusS

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

oud_account_1

Quote from: jowi on August 16, 2012, 20:58:44
De meest integere, begripvolle en stabiele mod van het forum. Dit is echt wel een verlies.

Hier sluit ik me bij aan, goed gezegd.

Eisse, nu heb je wel tijd om meer van je komende BMW te genieten en daar mod te worden ;)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Nahpets

Quote from: jowi on August 16, 2012, 20:58:44
De meest integere, begripvolle en stabiele mod van het forum. Dit is echt wel een verlies.

Erg mee eens.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

brtram

Jammer dat toch een negatief gevoel aan de basis van je besluit ligt.

Van jou kant kan ik begrijpen dat, nu je ook op andere fronten voor levenskwaliteit kiest, je het negatief klikgedrag graag voor gezien houdt.

Bedankt en tot ziens als "gewoon" forumlid.

BarcoCRT

Erg jammer. Rest ons niets anders dan Frank succes wensen met het vinden van een nieuwe mod.

Kunnen we niet een report-to-mod counter maken of zo? Na 2 of 3 keer gebruiken heb je zelf ook een ban. Als je het zo vaak nodig vind om ervan gebruik te maken, heb je zelf ook even een afkoelperiode nodig.

Of desnoods al een ban bij de eerste keer op report to mod drukken. Niks voor niks in deze wereld......
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

WickedGame

BE ik heb zeer respect voor al het werk wat jij de jaren heb verricht hier op het forum. Je besluit snap ik zeer goed, en denk ook dat het wel goed is om te rouleren met moderators.

Voor de tijd dat jij je hebt ingezet hier kan ik alleen maar een diepe buiging geven. Uiteraard hoop ik en denk ook velen andere hier dat je uiteraard je kennis, enthousiasme en zoektochten blijft delen.

SpeedyAndré

Quote from: BarcoCRT on August 16, 2012, 21:44:52

Of desnoods al een ban bij de eerste keer op report to mod drukken. Niks voor niks in deze wereld......

Haha, wie klaagt mag direct de deur uit, het is geen sat4all hier ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

edgnoj

Jammer dat je met een ontevreden gevoel een eind maakt aan je moderatorschap, maar alle respect voor jouw besluit.
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

AbZ

Quote from: BarcoCRT on August 16, 2012, 21:44:52Kunnen we niet een report-to-mod counter maken of zo? Na 2 of 3 keer gebruiken heb je zelf ook een ban. Als je het zo vaak nodig vind om ervan gebruik te maken, heb je zelf ook even een afkoelperiode nodig.
Goed plan!

Jumping Jack

Gewoon de report-knop eruit voor mijn part. Voor de weners: Grow a pair.

Jammer dat het zo ver moest komen BE, bedankt voor je tijd en inzet!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

J.A.F._Doorhof

Realiseer je goed dat geen enkele oplossing altijd zal werken.

Ik vind het zelf doodzonde en snap het ook niet, aan de andere kant wel. Een paar jaar geleden heb ik het forum ook een tijd op zwart gezet. Dus voor mij een dubbel gevoel. Maar bovenal erg jammer.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"