Dordtheater is gesloten...

Started by frankp, August 4, 2010, 13:52:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

#275
Je hebt ook geen haast. Ik heb er zoals je weet "iets" langer over gedaan ;) Eerst zorgen dat je er lekker kan wonen en dan komt de HT vanzelf :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

Precies.
Heb al wel besloten om tijdelijk een setup te maken op een van de slaapkamers die over zijn. Zo kan ik toch nog een beetje het HT gevoel behouden.
Ben al wel bezig met de voorbereiding voor de HT in de garage: Metselaar gevonden om de garagedeur dicht te metselen, garagedeur verkocht aan schoonouders, dak moet ik nog even laten bekijken. (en stiekem in gedachten al bezig met de bouw ;))

frankp


Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

frankp

En ook vooral het ongeduld....we zijn heel erg toe aan weer een eigen plekje (lees: zonder schoonouders  :D)

Zefanja

Quote from: frankp on August  9, 2012, 15:21:20
En ook vooral het ongeduld....we zijn heel erg toe aan weer een eigen plekje (lees: zonder schoonouders  :D)

Dat kan ik me zeer levendig voorstellen.
Nog heel even volhouden!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |


larzie

Quote from: frankp on August  9, 2012, 15:21:20
En ook vooral het ongeduld....we zijn heel erg toe aan weer een eigen plekje (lees: zonder schoonouders  :D)

Was het niet makkelijker geweest dan om tegen hun te zeggen: "Het wordt tijd dat jullie het huis uitgaan?"  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

frankp

Hahaha, ja misschien wel!
Ze zijn gelukkig ook veel weg geweest en wij gaan er nu nog even een weekendje tussenuit. Zo is het goed uit te houden...

frankp

Had ik al gezegd dat we vandaag de sleutel krijgen?!?!?!?!

:D :pompom: :D :pompom: :D :pompom: :D :pompom: :D

Zefanja

Quote from: frankp on August 21, 2012, 10:15:17
Had ik al gezegd dat we vandaag de sleutel krijgen?!?!?!?!

:D :pompom: :D :pompom: :D :pompom: :D :pompom: :D

Jeeeeeejjj
Congratz Mate!!!  :pompom:

Jullie gaan vandaag ook gelijk beginnen in het huis?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |


larzie

Gefeliciteerd!  :pompom: Komen er ook foto's? :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

frankp

Als het af is dan show ik het huisje wel even....

Zijn vandaag inderdaad meteen begonnen. Plafonds bovenverdieping liggen er al uit.
Morgen nieuwe plafonds erin en beneden latexje op het plafond en op de muren....

larzie

Gefeliciteerd naast je huisje ook met je verjaardag trouwens! Zag t net staan!  :D
Dubbel feest!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT


Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met én je verjaardag én het feit dat je binnen redelijke termijn weer op jezelf kan wonen :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

Bedankt allemaal.
Zoals jullie merken heb ik erg weinig tijd om op het forum te kijken, dus dat betekent dat er hard gewerkt wordt.

Muurtje aansmeren, plafond erin (makkelijker gezegd dan gedaan), behangen, meneer van de zonnepanelen op bezoek, meneren koffie
geven die de schoorsteen opnieuw voegen.....drukdrukdruk.
Maar het wordt wel wat hoor!!

HTip

Ik zag in het aanwinsten-topic dat je bioscoopstoelen hebt gekocht. Maar ik mis ze hier ;)

In ieder geval een mooie stap op weg naar je dedicated ruimte. Hoe staat het er overigens mee?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

op een erg laag pitje helaas. Verhuizing is wat uitgelopen en er is nu nog steeds het een en ander te doen/klussen.
Heb zelfs nog geen tijd gehad om de tijdelijk HT op te zetten in een slaapkamer die over is.

Het dak van de garage is in ieder geval al wel geïsoleerd, dus die is er klaar voor.
Van de week begon mijn vriendin erover om anders een houten blokhut/schuurtje neer te zetten in de tuin, zodat ik eventueel
de gehele garage als HT kan gaan gebruiken :pompom:
Aan de ene kant leuk, aan de andere weet ik niet of ik het nodig vind. Gaat een stuk duurder worden dan i.v.m. kosten schuurtje en ook nog een kozijn dat dan vervangen moet gaan worden in de garage.
Maar van 4.00x4.75 mtr naar 5.50x4.75 mtr is misschien toch ook wel weer leuk.

LittleNinja

#297
Ik zou daar wel voor kiezen als je dan voldoende ruimte overhoudt in de tuin. Dik man!! 8) Een tuinhuis hoeft niet extreem duur te zijn.

Neem je wat foto's mee woensdag?? ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frankp

ruimte in de tuin overhouden is geen probleem. zeker niet als we die verrekte vijver hebben gedempt.
Ik ben alleen bang dat het te groot gaat worden met een te laag plafond. De garage is al niet zo hoog.
Ik ben dan bang dat je een rare verhouding en ervaring van de ruimte gaat krijgen...
Gelukkig heb ik nog tot het voorjaar om daar rustig over na te denken :)

Waar had je graag foto's van gezien? De garage? Dan neem ik wel wat mee woensdag!

LittleNinja

Quote from: frankp on November 21, 2012, 14:59:08
ruimte in de tuin overhouden is geen probleem. zeker niet als we die verrekte vijver hebben gedempt.
Ik ben alleen bang dat het te groot gaat worden met een te laag plafond. De garage is al niet zo hoog.
Ik ben dan bang dat je een rare verhouding en ervaring van de ruimte gaat krijgen...
Gelukkig heb ik nog tot het voorjaar om daar rustig over na te denken :)

Dan bestempel ik je hierbij tot "master of patience"!! :o

Quote from: frankp on November 21, 2012, 14:59:08
Waar had je graag foto's van gezien? De garage? Dan neem ik wel wat mee woensdag!

Tuurlijk. En de rest van het huis, als je dat wil tonen dan..
Kom je alleen of heb je nog meer slachtoffers gevonden?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"