The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Gestart door Martijnst1990, februari 8, 2010, 20:14:51

Vorige topic - Volgende topic

fluissie

nice, mooie vooruitzichten!

FeaR1986

Citaat van: Martijn90 op november 22, 2013, 16:01:21
Klopt ja, volgende week vrijdag mag ik hem ophalen :D Is voor het eerst dat ik een console op de release koop.

Mocht hij heel erg tegenvallen weet je me te vinden  :P Voor mij is dit juist het eerste jaar dat ik te laat was voor een release exemplaar. PS2 heb ik de volle ƒ1199 voor betaald en voor de PS3 €599,-.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W - Dôme Flax | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVC-A1H | Advance Paris X-A220 EVO | LG 77G1 | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony Playstation 5 Pro | Microsoft Xbox Series X | Van den Hul The Magnum Hybrid - The Sub Hybrid - The Well - HDMI 4K Ultimate - Optocoupler mkII | Audioquest 1007 Series banana

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op november 22, 2013, 16:06:17
Mooi om te horen! Achja, er zijn ook andere belangrijke(re) dingen in het leven hè :D
Is ook zeker zo  :thumbs-up:

Citaat van: fluissie op november 22, 2013, 16:07:26
nice, mooie vooruitzichten!
Vind ik ook :D

Citaat van: FeaR1986 op november 22, 2013, 16:37:22
Mocht hij heel erg tegenvallen weet je me te vinden  :P Voor mij is dit juist het eerste jaar dat ik te laat was voor een release exemplaar. PS2 heb ik de volle ƒ1199 voor betaald en voor de PS3 €599,-.
Zonde.. heb je hem wel ergens gereserveerd zodat je hem in de 2e lichting krijgt? Die zou tussen 5 en 25 december moeten zijn begreep ik. Ik ben nog niet zo lang bezig met consoles eigenlijk. Heb nog nooit een Xbox gehad, PS2 heb ik ook overgeslagen. PS1 heb ik wel even gehad en de PS3 heb ik pas een hele tijd na de release een keer gekocht voor €250,- :P

Als de PS4 nu ook weer €599,- was geweest had ik het niet gedaan.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FeaR1986

Citaat van: Martijn90 op november 23, 2013, 15:11:54
Zonde.. heb je hem wel ergens gereserveerd zodat je hem in de 2e lichting krijgt? Die zou tussen 5 en 25 december moeten zijn begreep ik. Ik ben nog niet zo lang bezig met consoles eigenlijk. Heb nog nooit een Xbox gehad, PS2 heb ik ook overgeslagen. PS1 heb ik wel even gehad en de PS3 heb ik pas een hele tijd na de release een keer gekocht voor €250,- :P

Als de PS4 nu ook weer €599,- was geweest had ik het niet gedaan.

Ik had hem relatief ruim om tijd bij de Intertoys gereserveerd, samen met de XBox One. Maar toen ik GTA 5 ging halen nog eens laten controleren en mijn naam was nergens te vinden. Opnieuw reservering gedaan, maar nu dus niet meer zeker van een launch-model. Al is er wel wat hoop, want de medewerker zei dat ze er genoeg binnen gaan krijgen. We'll see...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W - Dôme Flax | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVC-A1H | Advance Paris X-A220 EVO | LG 77G1 | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony Playstation 5 Pro | Microsoft Xbox Series X | Van den Hul The Magnum Hybrid - The Sub Hybrid - The Well - HDMI 4K Ultimate - Optocoupler mkII | Audioquest 1007 Series banana

LuPo

Als jullie nog goede PS3 games zoeken. Saturn heeft nu op de website op alle games 33% korting. Zo kun je nu GTA V kopen voor €35, BF4 voor €36 en Call of Duty Ghosts ook €35.

Leuke prijsjes!

FeaR1986

Folder van de Intertoys laat een pakket zien met PlayStation 4, Killzone en twee controllers voor 449. Dus ik mee naar de Intertoys om die vast te laten leggen. Is het een fout en zit er maar één controller bij. Maar goed, nog steeds 15 euro korting. En al sta ik 13e op de lijst kon de medewerker me wel  toe fluisteren dat hij dat aantal zeker kreeg. Dus toch een launch PS4 voor mij  ;D

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op november 24, 2013, 10:56:38
Als jullie nog goede PS3 games zoeken. Saturn heeft nu op de website op alle games 33% korting. Zo kun je nu GTA V kopen voor €35, BF4 voor €36 en Call of Duty Ghosts ook €35.

Leuke prijsjes!
Geen verkeerde prijzen inderdaad! Heb alleen GTA al en bf4 heb ik voor de pc, CoD is niet mijn game ;)

Citaat van: FeaR1986 op november 25, 2013, 18:00:15
Folder van de Intertoys laat een pakket zien met PlayStation 4, Killzone en twee controllers voor 449. Dus ik mee naar de Intertoys om die vast te laten leggen. Is het een fout en zit er maar één controller bij. Maar goed, nog steeds 15 euro korting. En al sta ik 13e op de lijst kon de medewerker me wel  toe fluisteren dat hij dat aantal zeker kreeg. Dus toch een launch PS4 voor mij  ;D
Niet slecht! Je had hem niet (wel dus, staat hierboven :D) gereserveerd daar? Best veel dan, dat alleen die vestiging al minimaal 13 stuks krijgt. De Bart Smit waar ik de mijne gereserveerd heb had in totaal 36 reserveringen en maar 10 stuks ontvangen (waarvan 3 met Killzone erbij).
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FeaR1986

Citaat van: Martijn90 op november 25, 2013, 18:08:34
Niet slecht! Je had hem niet (wel dus, staat hierboven :D) gereserveerd daar? Best veel dan, dat alleen die vestiging al minimaal 13 stuks krijgt. De Bart Smit waar ik de mijne gereserveerd heb had in totaal 36 reserveringen en maar 10 stuks ontvangen (waarvan 3 met Killzone erbij).

Inderdaad oorspronkelijk al bij de Intertoys gereserveerd. De exacte hoeveelheid bestellingen en leveringen weet ik niet. Het is me wel gezegd dat als alle 12 man voor me zeggen dat ze het Killzone-pack willen dat het dan lastig wordt. Maar goed, dan tel ik 15 euro meer neer voor die game.

Ik twijfel alleen wat ik met mijn PS3 ga doen: ga ik het halve TV-meubel verbouwen zodat de PS4 naast de PS3 en de Xbox 360 kan staan en daarnaast ook nog ruimte houden voor de XBox One. Staat natuurlijk wel leuk, maar dan moet er ook weer een HDMI-swtich bij en hoe groot is de kans dat ik nog PS3-games ga spelen als er eenmaal een PS4 staat....

LuPo

Gisteren kon je op intertoys.nl ook de PS4 bestellen. Ze hadden een 'extra' (?) levering gekregen en deze zijn online gezet. Dus er zijn redelijk wat mensen blij gemaakt met alsnog een launch-model. ;)

bvermeulen

Martijnst1990

Citaat van: FeaR1986 op november 26, 2013, 07:32:09
Inderdaad oorspronkelijk al bij de Intertoys gereserveerd. De exacte hoeveelheid bestellingen en leveringen weet ik niet. Het is me wel gezegd dat als alle 12 man voor me zeggen dat ze het Killzone-pack willen dat het dan lastig wordt. Maar goed, dan tel ik 15 euro meer neer voor die game.

Ik twijfel alleen wat ik met mijn PS3 ga doen: ga ik het halve TV-meubel verbouwen zodat de PS4 naast de PS3 en de Xbox 360 kan staan en daarnaast ook nog ruimte houden voor de XBox One. Staat natuurlijk wel leuk, maar dan moet er ook weer een HDMI-swtich bij en hoe groot is de kans dat ik nog PS3-games ga spelen als er eenmaal een PS4 staat....
Ik heb ook het pakket met KZ erbij, maar zo gek veel scheelt het inderdaad niet op dat bedrag. Dan kan die €15,- extra er ook nog wel bij als je een losse PS4 hebt ;)

Mijn PS3 blijft wel staan vermoed ik, misschien niet aangesloten, kan gewoon de stekkers verwisselen als ik weer even op de PS3 wil spelen, kan er makkelijk bij. Op 6 december komt ook GT6 nog voor de PS3 en misschien dat ik die toch nog wil spelen. Echt veel krijg je er nu toch niet meer voor terug, dus verkopen vind ik ergens ook zonde, desnoods zet ik hem een poosje bij mijn broer neer die alleen een Xbox 360 heeft.

Citaat van: LuPo op november 26, 2013, 08:33:02
Gisteren kon je op intertoys.nl ook de PS4 bestellen. Ze hadden een 'extra' (?) levering gekregen en deze zijn online gezet. Dus er zijn redelijk wat mensen blij gemaakt met alsnog een launch-model. ;)
Apart dat ze nog ineens een extra levering hebben gekregen dan. Wel lekker voor degene die hem niet op de launch dacht te kunnen krijgen ;)

Dedicated HT

FeaR1986

Citaat van: Martijn90 op november 27, 2013, 11:27:04
Ik heb ook het pakket met KZ erbij, maar zo gek veel scheelt het inderdaad niet op dat bedrag. Dan kan die €15,- extra er ook nog wel bij als je een losse PS4 hebt ;)

Mijn PS3 blijft wel staan vermoed ik, misschien niet aangesloten, kan gewoon de stekkers verwisselen als ik weer even op de PS3 wil spelen, kan er makkelijk bij. Op 6 december komt ook GT6 nog voor de PS3 en misschien dat ik die toch nog wil spelen. Echt veel krijg je er nu toch niet meer voor terug, dus verkopen vind ik ergens ook zonde, desnoods zet ik hem een poosje bij mijn broer neer die alleen een Xbox 360 heeft.

Ik werd vooral naar dat Killzone-pakket getrokken vanwege de extra controller wat het een extreem mooie deal zou maken (wat dus niet zo mocht zijn). Maar goed, 15 euro en je blijft toch een Nederlander  :P Mijn PS3 met 26 games en 2 controllers raak ik voor 250 - 275 euro niet eens kwijt! Dat is nog geen 7,50 per spel en letterlijk wat tientjes voor de controllers en de console zelf. Weet niet of me dat het waard is.

PS3 naast de PS4 (en straks de XBox One naast de XBox 360) heb ik geen ruimte voor. Sowieso niet qua HDMI op mijn receiver en ook niet qua ruimte in de kast. Komt mede doordat mijn center in het meubel staat en niet er op. Dat is voor mij ook een reden hem weg te willen doen: hij moet sowieso de kamer uit en dan is de kans dat hij nog aan gaat nog vele malen kleiner.

LuPo

Kwestie van vraag en aanbod hè. Er staan nu zoveel PS3's te koop dat de prijs vanzelf gaat zakken. Ik moet zeggen dat ik de consoles met heel veel games oversla omdat ik het meeste al gespeeld heb. Ik zoek dus een console zonder extra's. Die zijn lastig te vinden. :P

Martijnst1990

PS4 staat hier inmiddels ook, vanmorgen om 9:00 gelijk opgehaald :D PS3 is een verdieping gezakt en staat nu op de Oppo, wat echt nog maar nét past en de PS4 staat bovenop. Voorlopig zal het even zo blijven staan, hoewel de PS3 binnenkort naar mijn broer verhuist.

Heb Killzone en Need for Speed erbij. Van KZ heb ik alleen even multiplayer gespeeld met een maat, maar dat is enorm wennen nu ik BF4 op de PC gewend ben.. maar dat zal wel loslopen. NFS ook heel even geprobeerd net, ziet er mooi uit en speelt weer als vanouds, zal me hier wel mee vermaken :) Wat verder opvalt is dat het allemaal echt super soepel loopt, het opstarten van een game, maar ook het navigeren door het begin menu van de PS4 zelf.

Edit: en nog even een slechte foto erbij:
Edit2: is wel een heel slechte foto, voegt weinig toe :D

Dedicated HT

LuPo

Ziet er goed uit! :D

Staat hij wel stabiel zo? :P
Ah, hij heeft zn eigen plank zie ik nu :D

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op november 29, 2013, 14:06:20
Ziet er goed uit! :D

Staat hij wel stabiel zo? :P
Ah, hij heeft zn eigen plank zie ik nu :D
Thanks en inderdaad, hij heeft zijn eigen niveau :D

Citaat van: skank1 op november 29, 2013, 14:52:23
Ik wil ook ene :(
Gauw 1 bestellen dan! ;)

Dedicated HT

skank1

Ze zijn niet meer voorradig
En ik wacht dan wel tot er deze zomer een mooie actie komt
Zodat de kinderziekten eruit zijn.
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HTip

Veel plezier met je nieuwe speeltje Martijn! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: skank1 op december  1, 2013, 10:11:27
Ze zijn niet meer voorradig
En ik wacht dan wel tot er deze zomer een mooie actie komt
Zodat de kinderziekten eruit zijn.
Dat kan natuurlijk ook :)

Citaat van: morca op december  1, 2013, 10:49:23
Nice Martijn,bevalt hij.
Al wat uurtje,s gespeeld zeker  :headbanging:
Thanks, bevalt zeker :) Heb van het weekend wel een aantal uurtjes gespeeld inderdaad, werkt allemaal heerlijk soepel en ziet er prachtig uit.

Citaat van: HTip op december  2, 2013, 10:45:45
Veel plezier met je nieuwe speeltje Martijn! :pompom:
Thanks, dat moet wel goed komen :D

Dedicated HT

LuPo

Na aanleiding van je positieve berichten over de PS4 heb ik er ook weer eentje besteld Martijn! Dit keer de PS4 Killzone Shadow Fall Pack met 2 DS4 en camera. En nu wachten tot hij geleverd wordt! :D

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december  2, 2013, 15:29:40
Na aanleiding van je positieve berichten over de PS4 heb ik er ook weer eentje besteld Martijn! Dit keer de PS4 Killzone Shadow Fall Pack met 2 DS4 en camera. En nu wachten tot hij geleverd wordt! :D
Hopelijk heb ik niet gelogen dan.. :D Je zal inderdaad wel even geduld moeten hebben ;)

Dedicated HT

LuPo

Nou, de bundel die ik besteld had werd geannuleerd door Wehkamp. :sneaky2:

Dus maar m'n geld teruggevraagd en gewoon even gewacht tot er online een voorraadje beschikbaar kwam. Dat was dit keer bij Intertoys. Gelijk besteld en de dag erna in huis.

Nu al een aantal dagen aan het genieten van de PS4 met BF4, AC:BF, FIFA14 en Killzone Shadow Fall moet ik nog mee beginnen. :P

Ik zag dat je gisteren Don't Starve aan het spelen was. Is dat een leuk spel? Ik heb Resogun, Contrast en Don't Starve ook al klaar staan om eens te gaan spelen.

Martijnst1990

Zonde dat de bundel werd geannuleerd :( Maar gelukkig heb je wel snel een andere PS4 kunnen bemachtigen met gelijk een leuke verzameling games!

Heb inderdaad Don't Starve even gespeeld maar vond er niet zo heel veel aan. Moet ook eerlijk bekennen dat de bedoeling van de game ook nog niet helemaal duidelijk was ;)

Maar zoals in het topic van Fear ook al verteld: ben maar weinig bezig met gamen. 's Avonds heb ik meer zin om een serie te kijken of een filmpje. Maar dat zal binnenkort vast wel weer veranderen, heb zo mijn momenten.. :P

Citaat van: LuPo op januari 21, 2014, 09:07:17
Nou, de bundel die ik besteld had werd geannuleerd door Wehkamp. :sneaky2:

Dus maar m'n geld teruggevraagd en gewoon even gewacht tot er online een voorraadje beschikbaar kwam. Dat was dit keer bij Intertoys. Gelijk besteld en de dag erna in huis.

Nu al een aantal dagen aan het genieten van de PS4 met BF4, AC:BF, FIFA14 en Killzone Shadow Fall moet ik nog mee beginnen. :P

Ik zag dat je gisteren Don't Starve aan het spelen was. Is dat een leuk spel? Ik heb Resogun, Contrast en Don't Starve ook al klaar staan om eens te gaan spelen.
Verder nog lekker aan het genieten van de set :) Heb de laatste tijd steeds wel het gevoel dat ik weer eens wat nieuws wil kopen op HT gebied, maar dan bedenk ik me hoe lekker ik het allemaal vind klinken en dan zou ik niet weten wat ik wil kopen.. :P Dus hopelijk blijft dat zo, want om nou te upgraden om te upgraden.. ::)

Dedicated HT