The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Gestart door Martijnst1990, februari 8, 2010, 20:14:51

Vorige topic - Volgende topic

Eddye

Jemig, man. Wat een pech. Hopelijk bellen ze je snel terug met een oplossing.
Was het wel een heel nieuw exemplaar?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

W.Otter

pff om misselijk van te worden. is het echt niet iets simpels?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Thesqualer

Citaat van: W.Otter op maart 26, 2013, 14:07:01
pff om misselijk van te worden. is het echt niet iets simpels?

Het simpelste wat in mij opkomt is dat er aan de zijkant bij panasonic een aparte aan/uit schakelaar zit.
Maar neem aan dat martijn dit al had ondervonden
Huiskamer:
Mcintosh MA5200 | Marantz SR7015 | Quadral Platinum M5, M1Base | B&W ASW750 | Qed Silver Anniversary XT | Akai AP-001C | LG OLED77G45LW | Apple TV 4k | Audioquest Pearl 48 HDMI

W.Otter

naja zoiets, soms zit je naar de moeilijkste oplossingen te kijken terwijl het iets heel debiels is.. heb ook wel eens de stroom uitgezet toen ik met iets ging kloten, daarna proberen aan te zetten en vervolgens na 30 minuten knarsen er achter gekomen dat ik de stroom er af had gehaald  :P

dus misschien ben je iets vergeten in je enthousiasme?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Je moet wel even de schakelaar aan zetten aan de rechterzijkant van het scherm. Maar dat weet martijn wel want dat moet met een ST30 ook.

StefaanD

Bwah dat is balen zeg, hoop dat je gewoon snel een ander krijgt. En deze keer mogen ze die zelf naar boven sjouwen vermoed 'k.

Martijnst1990

Stekker zit in een werkend stopcontact en er zit maar 1 aan/uit knop op de tv en die zit inderdaad aan de zijkant. Maar daar gebeurd niks mee. Zou inderdaad een nieuw exemplaar moeten zijn, hij zat verder ook gewoon netjes ingepakt.

Om helemaal gek van te worden. Kan nu ook alleen maar afwachten tot de winkel terugbelt.

Citaat van: StefaanD op maart 26, 2013, 14:13:39
Bwah dat is balen zeg, hoop dat je gewoon snel een ander krijgt. En deze keer mogen ze die zelf naar boven sjouwen vermoed 'k.
Ik ga inderdaad niet meer sjouwen, ook ophangen mogen ze even doen voor me.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raymond187

)*&@)&#@

Dat zuigt ...zwaar klote idd. Hopelijk komen ze hem snel vervangen.

Zure dag  :nopompom:

LuPo

Citaat van: W.Otter op maart 26, 2013, 12:00:16
hahaha touché ;)
weegt maar 36 kg ja.. hebben jullie je groentes wel op gegeten vroeger, of heb je het opgerookt :P

Citaat van: W.Otter op maart 26, 2013, 12:01:56
als jij n subje van 20 kg niet naar boven krijgt dan een 42'' ook niet nee ;)

Het gaat niet persé om het gewicht. Het gaat om het formaat, je krijgt je armen niet om zo'n mega pakket. 50kg bankdrukken is een makkie in de sportschool. :D

Thesqualer

Citaat van: LuPo op maart 26, 2013, 14:27:48
Het gaat niet persé om het gewicht. Het gaat om het formaat, je krijgt je armen niet om zo'n mega pakket. 50kg bankdrukken is een makkie in de sportschool. :D

Gaat inderdaad niet om het gewicht maar om de omvang.
Een versterker van 40kg krijg je in je eentje makkelijker naar boven dat een 50'' tv van 26 a 30 kg.
Huiskamer:
Mcintosh MA5200 | Marantz SR7015 | Quadral Platinum M5, M1Base | B&W ASW750 | Qed Silver Anniversary XT | Akai AP-001C | LG OLED77G45LW | Apple TV 4k | Audioquest Pearl 48 HDMI

W.Otter

Raymond187

Martijnst1990

Net bericht van de winkel, ze gaan zsm een nieuw exemplaar bestellen en hem omruilen. Ze leveren ook een installatie dienst, dus ga vragen of ze dat er kosteloos bij kunnen doen. Dan word hij tenminste wel naar boven gebracht en gelijk opgehangen.

Daar staat hij dan, te wachten om omgeruild te worden...

En even de huidige situatie, geen puf om alles weer terug te zetten, dus het zal even zo moeten blijven.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: W.Otter op maart 26, 2013, 15:01:55
kijk ze allemaal happen  :popcorn: :pompom:

Jaja, dat zou ik nu ook snel zeggen. :D

Citaat van: Raymond187 op maart 26, 2013, 15:11:54
Komt ervan als je er honing op smeert :P

:clapping:

Citaat van: Martijn90 op maart 26, 2013, 16:56:22
Net bericht van de winkel, ze gaan zsm een nieuw exemplaar bestellen en hem omruilen. Ze leveren ook een installatie dienst, dus ga vragen of ze dat er kosteloos bij kunnen doen. Dan word hij tenminste wel naar boven gebracht en gelijk opgehangen.

Daar staat hij dan, te wachten om omgeruild te worden...

En even de huidige situatie, geen puf om alles weer terug te zetten, dus het zal even zo moeten blijven.

Wauw! Wat is die VT50 mooi zeg. Zeker als je hem vergelijkt met die S20! Is de ST30 al weer weg? Of is dat de ST30 die nu even op je subwoofer staat?

HTip

Je hebt niet echt mazzel met deze TV. Eerst is die zoek en nu DOA. Vervelend voor je!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op maart 26, 2013, 17:08:22

Wauw! Wat is die VT50 mooi zeg. Zeker als je hem vergelijkt met die S20! Is de ST30 al weer weg? Of is dat de ST30 die nu even op je subwoofer staat?
Ja mooi hé, ben er zelf ook echt helemaal weg van! Zo strak met 1 glasplaat en dus verder geen opstaande rand meer. Die op de subwoofer staat is de ST30, had geen zin meer om de beugels weer om te wisselen en hem aan de muur te hangen. Helaas is er verder weinig plek, dus moet de VT50 maar even zo tegen de bank blijven staan tot ze komen. Grote kans dat ze er zelf nog even naar willen kijken en dat is niet handig als die dan al weer in de doos zit.

Citaat van: morca op maart 26, 2013, 17:23:06
Dit is echt balen kerel ........
Gelukkig word het geregeld ,en snel.
Maar het blijft zuur........
Zeker erg balen, ze zeggen dat ze het snel gaan regelen, hoe snel weet ik nog niet. Maar op zijn vroegst heb ik zaterdag pas een nieuw exemplaar in huis, want de rest van de week is er niemand thuis.. :(

Was het hierdoor ook echt wel even zat vandaag. Daarnaast heb ik ook veel te veel lopen tillen met mijn pijnlijke hand waardoor die weer een heel stuk gevoeliger (en dikker) is geworden. Heel stom natuurlijk, maar eerlijk is eerlijk, zo'n TV kan ik natuurlijk niet laten staan tot mijn hand weer beter is.

Citaat van: HTip op maart 26, 2013, 18:36:08
Je hebt niet echt mazzel met deze TV. Eerst is die zoek en nu DOA. Vervelend voor je!
Zeker niet, kon het ook echt niet geloven toen het ledje niet ging branden.. Zit me niet mee deze week, naast de tv ook nog eens gevallen en het switchen van mobiele telefoon abonnement loopt ook behoorlijk stroef.

Dedicated HT

morca

Ik zou hem zelf ook niet kunnen laten staan. ;)
Doe rustig aan vd week kerel,nieuwe tv komt wel goed ,de rest is balen,soms zit idd alles opeens tegen of loopt stroef.

LuPo

Sterkte Martijn! Gelukkig zijn er ook ergere dingen die je kunnen overkomen. Laten we het positief benaderen. :)

Bij mij zit alles nu even mee toevallig.. Je hebt soms gewoon wat ups en downs.

Succes kerel!

Martijnst1990

Citaat van: morca op maart 26, 2013, 19:30:41
Ik zou hem zelf ook niet kunnen laten staan. ;)
Doe rustig aan vd week kerel,nieuwe tv komt wel goed ,de rest is balen,soms zit idd alles opeens tegen of loopt stroef.
Dacht al wel dat ik niet de enige zou zijn :D Komt allemaal ook best wel goed, alleen kreeg ik eerder al te horen dat dit hun laatste model zou zijn en niet meer te bestellen is. Maar blijkbaar is er toch een manier want uit de mail blijkt dat er sowieso een nieuw exemplaar komt.

Citaat van: LuPo op maart 26, 2013, 19:56:52
Sterkte Martijn! Gelukkig zijn er ook ergere dingen die je kunnen overkomen. Laten we het positief benaderen. :)

Bij mij zit alles nu even mee toevallig.. Je hebt soms gewoon wat ups en downs.

Succes kerel!
Is ook zo, komt allemaal best goed ;) Morgen weer werken dus dan ben ik sowieso alweer met andere dingen bezig :D

Thanks!

Dedicated HT

VTEC_genieter

Martijn,
Een ander voorbeeld van iets debiels: Heb je al met een andere voedingskabel geprobeerd? En wel rechtstreeks in de wandcontact doen voor de test.

Ik vind het heel kl*te voor je.  :(
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Martijnst1990

Citaat van: VTEC_genieter op maart 26, 2013, 20:37:28
Martijn,
Een ander voorbeeld van iets debiels: Heb je al met een andere voedingskabel geprobeerd? En wel rechtstreeks in de wandcontact doen voor de test.

Ik vind het heel kl*te voor je.  :(
Jup, ook geprobeerd. 2 verschillende stopcontacten trouwens, beide werken ze sowieso.

Bedankt voor de medeleven :D

Dedicated HT

Leentje

Hey Martijn, erg zuur voor je  :nopompom: Hoop voor je dat het snel, en naar volle tevredenheid, wordt opgelost.
Hier zou ik iets neer kunnen zetten er is ruimte genoeg.

Martijnst1990

Citaat van: Leentje op maart 26, 2013, 20:50:41
Hey Martijn, erg zuur voor je  :nopompom: Hoop voor je dat het snel, en naar volle tevredenheid, wordt opgelost.
Dat hoop ik ook ja. Ga er vanuit dat morgen in ieder geval te horen.

Dedicated HT

stevefilmfreak54

Ik had ergens gelezen dat de 3D brillen zitten gewoon in het doos, begrijp niet dat jij ze niet hebt, raar!!!!
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Zidoo Z9X 8k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, 5x HDMI van RU Connected, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.