The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Gestart door Martijnst1990, februari 8, 2010, 20:14:51

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

LuPo

Citaat van: Martijn90 op maart 23, 2013, 11:43:24
Woon met mijn ma, maar die is niet zo groot en sterk dus dat wil ik haar niet aandoen :P

Ah, volkomen logisch dan! Ik was even bang dat ze je hobby niet leuk vinden en niet willen helpen haha. :P

Citaat van: Martijn90 op maart 23, 2013, 11:48:32
Deze post even gemist.

IR had ik ook wel last van ja, zeker ondertiteling zag je nog een waas van als de film afgelopen was, of als er tijdens de film geen subs getoond werden. Maar heb er nooit echt veel rekening mee gehouden. Gewoon tv kijken doe ik al niet, dus geen Ned1 logo o.i.d. Het was in ieder geval wel altijd retentie, er is niks ingebrand.

Ondertiteling zie ik dan weer niets van. Bij mij zijn het echt de statische logo's die het doen. Heb jij boven geen kabel tv? Of vind je tv kijken gewoon niks aan? :)

LuPo

Citaat van: Martijn90 op maart 23, 2013, 12:32:49
Helaas.. mijn tv is zoek, dat krijg je met zo'n klein exemplaar natuurlijk.. :(

Werd net gebeld door het transport bedrijf: ze kunnen de tv nergens in het magazijn vinden wat hoogstwaarschijnlijk betekend dat hij toch nog niet door de winkel is afgegeven. De winkel was helaas niet bereikbaar, dus hoor daar maandag pas wat van.

Tsssss wat slecht... :blink: Balen! :(

Martinus

Citaat van: Martijn90 op maart 23, 2013, 12:32:49
Helaas.. mijn tv is zoek, dat krijg je met zo'n klein exemplaar natuurlijk.. :(

Werd net gebeld door het transport bedrijf: ze kunnen de tv nergens in het magazijn vinden wat hoogstwaarschijnlijk betekend dat hij toch nog niet door de winkel is afgegeven. De winkel was helaas niet bereikbaar, dus hoor daar maandag pas wat van.

damn, das een raar verhaal.
............

LuPo

Ja, er kan ook een grapjas in het magazijn hebben gedacht: wat een mooie plasma.

Met welk bedrijf werd het verzonden? Ik vind @Home van PostNL altijd wel erg fijn. Die doen de grotere pakketten die de normale pakketpostbezorger niet kan doen.

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op maart 23, 2013, 12:35:03
Ah, volkomen logisch dan! Ik was even bang dat ze je hobby niet leuk vinden en niet willen helpen haha. :P

Ondertiteling zie ik dan weer niets van. Bij mij zijn het echt de statische logo's die het doen. Heb jij boven geen kabel tv? Of vind je tv kijken gewoon niks aan? :)
Kabel hebben we inderdaad boven niet, maar ook geen behoefte aan. We hebben nog wel een digitenne kastje over met kaart, maar die hoef ik niet :D

Citaat van: LuPo op maart 23, 2013, 12:35:59
Tsssss wat slecht... :blink: Balen! :(
Zeker balen.. :( Was omknoop eens het laatste model van de winkel, dus hopelijk komt hij wel weer boven water.

Citaat van: Martinus op maart 23, 2013, 13:02:29
damn, das een raar verhaal.
Vind ik ook.

Citaat van: LuPo op maart 23, 2013, 13:07:07
Ja, er kan ook een grapjas in het magazijn hebben gedacht: wat een mooie plasma.

Met welk bedrijf werd het verzonden? Ik vind @Home van PostNL altijd wel erg fijn. Die doen de grotere pakketten die de normale pakketpostbezorger niet kan doen.
Dat spookte ook even door mijn hoofd, maar blijf nog even positief :D

Hij word gebracht met Spreuwel Transport. Is volgens mij een relatief klein bedrijfje en dan ben ik gek genoeg minder snel bang dat iemand van het magazijn hem mee heeft genomen. Sowieso ga ik ervanuit dat het gewoon een fout is ergens en dat hij maandag gewoon weer terecht is.

Helaas is de winkel te ver om even langs te rijden.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

TV is zoek?
En heb je al bericht van de webwinkel dat ie al onderweg was?
Maar hoe wist je dan dat die TV vandaag tussen 9 en 12 bezorgd zou worden?

Jezus.....dit is raar man. Er gebeuren best rare dingen laatste tijd (top receiver voor een prijsje en een 55 inch TV is zoek).
Ik hoop het goede voor je Martijn!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Laat morgen maar even weten hoe het is gegaan met bellen Martijn..

Martijnst1990

Citaat van: VTEC_genieter op maart 23, 2013, 20:14:11
TV is zoek?
En heb je al bericht van de webwinkel dat ie al onderweg was?
Maar hoe wist je dan dat die TV vandaag tussen 9 en 12 bezorgd zou worden?

Jezus.....dit is raar man. Er gebeuren best rare dingen laatste tijd (top receiver voor een prijsje en een 55 inch TV is zoek).
Ik hoop het goede voor je Martijn!
Ik heb van de webwinkel op vrijdag bericht gehad dat de tv over was gedragen aan het transport bedrijf. Toen heb ik een mail gestuurd naar het transport bedrijf met de vraag of het mogelijk zou zijn om de tv zaterdag te leveren. Dit was geen probleem en volgens hun site zou dit tussen 9 en 12 lukken. Op zaterdag rond 12:30 kreeg ik een belletje van het transport bedrijf dat ze de tv niet in het magazijn konden vinden en dat deze waarschijnlijk niet was geleverd door de webwinkel.

Toen heeft het transport bedrijf naar de winkel gebeld, maar de logistieke afdeling was gesloten, dus zouden ze maandag opnieuw bellen.

Heb toen een mail naar de webwinkel gestuurd met het verhaal en kreeg als reactie terug dat ze het maandag na zouden gaan en dat het voor mij in ieder geval helemaal goed zou komen. Dus wacht morgen het bericht af van de winkel en ga er vanuit dat alles goed komt. Dus tot zo ver nog geen negatief woord over de webshop of transport bedrijf, een vergissing/misverstand kan altijd voorkomen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

Ik hoop op goed nieuws voor je! ;)
En je hebt er ook hard voor gewerkt/gespaard! :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

high-q

Jeetje, wat een vreemd verhaal. Hoe raak je nou zo'n joekel van een doos kwijt?
Hopelijk krijg je vandaag goed nieuws van de winkel te horen!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Zeer vervelend verhaal Martijn.

Hopelijk wordt de TV vandaag nog geleverd.

HTip

Inderdaad vervelend! Hoop ook dat het vandaag alsnog goed komt...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Goed nieuws, TV is terecht :D Ik had op vrijdag een automatisch mailtje gekregen van de winkel met de melding dat hij was overgedragen aan het transport bedrijf, maar deze bleek daar zaterdag ochtend toch nog niet te zijn. Door omstandigheden is de TV pas op zaterdagmiddag of deze morgen bij het transport bedrijf geleverd.

Kreeg net een belletje om een afspraak voor de levering te maken en dat word morgen :)

Wel 1 nadeel.. ben van het weekend op een zeer lompe manier best hard gevallen waardoor ik 2 kapotte handen heb, mijn rechterhand is behoorlijk gekneusd en mijn knie is geschaafd en behoorlijk gevoelig met bewegen..  ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Nahpets

Heren van de besteldienst een kop koffie en 5 EUR geven, staat hij ook op zijn plaats.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

LuPo

Citaat van: Nahpets op maart 25, 2013, 12:47:01
Heren van de besteldienst een kop koffie en 5 EUR geven, staat hij ook op zijn plaats.

Ik mag toch hopen dat ze hem ook wel even 'gratis' naar boven willen brengen. Meestal moet je ook wat formuliertjes tekenen enzo dus dan is het wel zo handig dat hij gelijk boven staat. Eigenlijk moet je hem volgens mij zelfs helemaal uitpakken, maar in de praktijk doen ze dat nooit.

stevefilmfreak54

Deze wordt ook mijn volgende TV, ben momenteel in onderhandelingen, ziet er goed uit, wordt zo meteen gebeld als de winkel open is, ook met A-Z pakket voor nop en volledig installatie voor maar €35, fijne instellingen doe ik liever zelf als hij over 2 weken ingespeld is.

Review op www.areadvd.de plaatst deze televisie in het "MASTERCLASS" segment

Geniet van je plasma en ik lees hier wat jij van vindt.

mvg,
Steve
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

JCL

Citaat van: Martijn90 op maart 25, 2013, 12:30:21
Goed nieuws, TV is terecht :D Ik had op vrijdag een automatisch mailtje gekregen van de winkel met de melding dat hij was overgedragen aan het transport bedrijf, maar deze bleek daar zaterdag ochtend toch nog niet te zijn. Door omstandigheden is de TV pas op zaterdagmiddag of deze morgen bij het transport bedrijf geleverd.

Kreeg net een belletje om een afspraak voor de levering te maken en dat word morgen :)

Wel 1 nadeel.. ben van het weekend op een zeer lompe manier best hard gevallen waardoor ik 2 kapotte handen heb, mijn rechterhand is behoorlijk gekneusd en mijn knie is geschaafd en behoorlijk gevoelig met bewegen..  ::)

Verdriet weggedronken van de vermiste TV?  :D

Martijnst1990

Citaat van: Nahpets op maart 25, 2013, 12:47:01
Heren van de besteldienst een kop koffie en 5 EUR geven, staat hij ook op zijn plaats.
Dat ga ik ook zeker wel vragen :) Een maat van me kan morgen ook helpen, maar zo'n formaat doos blijft onhandig en zo'n transport bedrijf doet dat natuurlijk vaker.

Citaat van: LuPo op maart 25, 2013, 12:51:42
Ik mag toch hopen dat ze hem ook wel even 'gratis' naar boven willen brengen. Meestal moet je ook wat formuliertjes tekenen enzo dus dan is het wel zo handig dat hij gelijk boven staat. Eigenlijk moet je hem volgens mij zelfs helemaal uitpakken, maar in de praktijk doen ze dat nooit.
Dacht alleen even snel een handtekening voor ontvangst :P Controleren doe ik eigenlijk ook nooit inderdaad.

Citaat van: stevefilmfreak54 op maart 25, 2013, 12:58:44
Deze wordt ook mijn volgende TV, ben momenteel in onderhandelingen, ziet er goed uit, wordt zo meteen gebeld als de winkel open is, ook met A-Z pakket voor nop en volledig installatie voor maar €35, fijne instellingen doe ik liever zelf als hij over 2 weken ingespeld is.

Review op www.areadvd.de plaatst deze televisie in het "MASTERCLASS" segment

Geniet van je plasma en ik lees hier wat jij van vindt.

mvg,
Steve
Goh, das ook apart, volgens hun had ik de laatste.. :P Mooie aankoop hoor! En lekker dat jij ook het A-Z pakket erbij kreeg. Ik zal die review eens lezen, altijd leuk. Jij ook veel plezier ermee en ik zal zeker even laten weten hoe hij bevalt.

Citaat van: JCL op maart 25, 2013, 13:03:18
Verdriet weggedronken van de vermiste TV?  :D
Ik wist dat die opmerking zou komen :D Maar nee.. kon ik drank maar de schuld geven, was zelf gewoon erg lomp :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Beter laat dan nooit: Gefeliciteerd met je aankoop Martijn!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

W.Otter

gelukkig maar! 55'' op dat kleine kamertje van je 8) heel veel plezier enneh; fotos willen we he ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Martijnst1990

Citaat van: Etiennevh op maart 25, 2013, 14:57:28
Beter laat dan nooit: Gefeliciteerd met je aankoop Martijn!
Thanks! :)

Citaat van: W.Otter op maart 25, 2013, 15:48:24
gelukkig maar! 55'' op dat kleine kamertje van je 8) heel veel plezier enneh; fotos willen we he ;)
Foto's komen uiteraard :D En ik ben inmiddels een beetje aan het oriënteren om op mezelf te gaan, dus hij is vast met oog op de toekomst gekocht. Sowieso kan 55" best met een kijkafstand van net geen 3 meter :P

En bedankt!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

W.Otter

Citaat van: Martijn90 op maart 25, 2013, 15:55:11
Thanks! :)
Foto's komen uiteraard :D En ik ben inmiddels een beetje aan het oriënteren om op mezelf te gaan, dus hij is vast met oog op de toekomst gekocht. Sowieso kan 55" best met een kijkafstand van net geen 3 meter :P

En bedankt!

en ik zit hier met een 32'' op 3>m  :turn:

maaaar ik ga ook weer verhuizen dus ik denk dat er een 50vt50 komt! vind ik toch wel hele mooie tv's met een super rustig beeld. in tegendeel tot samsung/philips/lg zijn sony/pana toch wel de enige tv's die mij liggen!

veel plezier ervan en ik denk als je die tv ziet dat je dat ding zo naar boven hebt gesleept als n kind met kerstmis  :hehe:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF


Martijnst1990

Citaat van: W.Otter op maart 25, 2013, 15:59:11
en ik zit hier met een 32'' op 3>m  :turn:

maaaar ik ga ook weer verhuizen dus ik denk dat er een 50vt50 komt! vind ik toch wel hele mooie tv's met een super rustig beeld. in tegendeel tot samsung/philips/lg zijn sony/pana toch wel de enige tv's die mij liggen!

veel plezier ervan en ik denk als je die tv ziet dat je dat ding zo naar boven hebt gesleept als n kind met kerstmis  :hehe:
Gaaf dat je gaat verhuizen, naar een groter huis? Mag je trouwens wel snel zijn met dir Panasonic, ze lijken best hard te gaan. Ik ben ook echt een Panasonic plasma fan geworden, zal ook echt niet snel meer iets anders neerzetten/ophangen. Sowieso is het wel de bedoeling dat deze tv een aardig aantal jaar blijft hangen :D

Veel plezier moet helemaal goed komen en ik heb de voorwaarden van de bezorgdienst eens gelezen en ze brengen hem als het goed is gewoon naar boven :D

Citaat van: morca op maart 25, 2013, 17:39:49
En daar is je TV al  ;D

Gevallen,das balen,doe rustig aan ,lekker voor de buis morgen  :popcorn:
Hij is er nog niet hoor, morgen tussen 9:36 en 12:36 word hij verwacht :D

En inderdaad baken, maar goed, niks meer aan te doen. Morgen inderdaad maar lekker een filmpje (of 2) kijken!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Morca bedoelt vast dat hij weer boven water is. ;)
Omdat hij even kwijt leek te zijn. :D

Veel plezier morgen met uitpakken, installeren en dan het magische moment als je de eerste minuten lekker aan het genieten bent van het beeld. Dat zijn de mooiste momenten altijd. Na een tijdje raak je er weer aan gewend aan de kwaliteit.

Als ik terug kom van zomervakantie is het ook altijd weer geweldig thuiskomen. 8)