The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Gestart door Martijnst1990, februari 8, 2010, 20:14:51

Vorige topic - Volgende topic

knubbe

Zie hier nu het eindresultaat pas :) Ziet er goed uit ! Mooi werk  :thumbs-up:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Martijnst1990

Citaat van: knubbe op december 11, 2012, 16:53:12
Zie hier nu het eindresultaat pas :) Ziet er goed uit ! Mooi werk  :thumbs-up:
Thanks :) Had hem eigenlijk ook even in het zelfbouw topic moeten plaatsen, daar is hij tenslotte voor het grootste gedeelte gevolgd :) Morca had wel al de openingspost van dat topic aangepast met een foto van het eindresultaat en heb er daardoor verder niet meer aan gedacht ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

Nog vergeten te melden hier. Heb sinds 2 weken ook een bijpassende voetenbank gekocht, maakt het film kijken nog een heel stuk comfortabeler :D Hij is behoorlijk groot, kan bijna languit op de bank liggen en nog steken mijn voeten niet uit ;D

En bijkomend voordeel is ook nog eens dat er een zeer groot opbergvak in zit.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op december 11, 2012, 17:02:59
Nog vergeten te melden hier. Heb sinds 2 weken ook een bijpassende voetenbank gekocht, maakt het film kijken nog een heel stuk comfortabeler :D Hij is behoorlijk groot, kan bijna languit op de bank liggen en nog steken mijn voeten niet uit ;D

En bijkomend voordeel is ook nog eens dat er een zeer groot opbergvak in zit.

Chill Martijn! Dat mis ik nog wel, zo'n lekkere voetenbank. Maar dat gaat hier helaas nooit passen. Studentenstudio...

Martijnst1990

Citaat van: morca op december 11, 2012, 18:17:11
Lekker chillen voor de buis  ;)      :thumbs-up:
Zeker :D

Citaat van: LuPo op december 11, 2012, 18:38:21
Chill Martijn! Dat mis ik nog wel, zo'n lekkere voetenbank. Maar dat gaat hier helaas nooit passen. Studentenstudio...
Ik had een voetenbankje over van een Ikea Poang stoel, maar dat was het toch net niet :D Dit is echt een heel stuk beter en bevalt me prima. Maar dat word in een studio inderdaad wat lastig..

Dedicated HT

Martijnst1990

Hier nog enkele foto's van de voetenbank en sub bij wat beter licht:

En mijn BD verzameling, ga binnenkort maar weer een aantal slimline (6mm) doosjes bestellen.. :D

Dedicated HT

morca

Blijft een mooie set Martijn  :thumbs-up:

Oh ja Jeroen gaat even kijken waneer het schikt op een zaterdag,denk het nieuwe jaar pas.Januari ofzo

Martijnst1990

Citaat van: morca op december 16, 2012, 10:47:43
Blijft een mooie set Martijn  :thumbs-up:

Oh ja Jeroen gaat even kijken waneer het schikt op een zaterdag,denk het nieuwe jaar pas.Januari ofzo

En prima, ik hoor het wel, leuk :)

Dedicated HT

Etiennevh

Ziet er goed uit! :) Knip je dan de hoesjes van die bd's op maat ofzo?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Citaat van: Etiennevh op december 16, 2012, 11:15:23
Ziet er goed uit! :) Knip je dan de hoesjes van die bd's op maat ofzo?
Jup, aan beide kanten snij ik er een milimeter of 2 vanaf met een hobby mesje. En bedankt! :)

Dedicated HT

LuPo

Wauw, wat een blu-rays! Nog bedankt voor de link trouwens ik heb gelijk ook die app gekocht in de app store. :worship:

Ook m'n collectie erin gezet. Ging echt super vlot met de barcode (camera) scanner. :D En een aantal meldingen gemaakt van bepaalde BD's die niet in de database staan. M'n collectie is dus nog niet helemaal compleet. Maar hier een linkje. :pompom:

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

MVG

Citaat van: LuPo op december 16, 2012, 12:35:50
Wauw, wat een blu-rays! Nog bedankt voor de link trouwens ik heb gelijk ook die app gekocht in de app store. :worship:

Ook m'n collectie erin gezet. Ging echt super vlot met de barcode (camera) scanner. :D En een aantal meldingen gemaakt van bepaalde BD's die niet in de database staan. M'n collectie is dus nog niet helemaal compleet. Maar hier een linkje. :pompom:

Wat voor app is dat? Kan je dan gewoon de barcode inscannen om zo je collectie bij te houden? Wil ik ook :D

Ziet er weer goed uit Martijn! Top! Die rekjes zijn leuk, helaas denkt mijn vriendin daar anders over, anders wil ik die ook in de ht gaan plaatsen. Wellicht nog even wat argumenten aanvoeren. Zouden die hoezen trouwens spiegelen? In de zin dat als je met een beamer werkt en die rekjes aan de zijmuren hangen dit zou gaan reflecteren?

LuPo

Citaat van: MVG op december 16, 2012, 14:28:25
Wat voor app is dat? Kan je dan gewoon de barcode inscannen om zo je collectie bij te houden? Wil ik ook :D

Ziet er weer goed uit Martijn! Top! Die rekjes zijn leuk, helaas denkt mijn vriendin daar anders over, anders wil ik die ook in de ht gaan plaatsen. Wellicht nog even wat argumenten aanvoeren. Zouden die hoezen trouwens spiegelen? In de zin dat als je met een beamer werkt en die rekjes aan de zijmuren hangen dit zou gaan reflecteren?

Ja, die app heet My Movies en je kunt gewoon de barcode achter op een blu-ray/dvd scannen en dan voegt hij hem toe. Ik had bijna geen films die hij niet kende. Super dus! En de films die hij niet kent kun je gelijk aanvragen dat ze hem toevoegen. :)

Ik heb die rekjes toevallig ook. Alleen wat dichter op elkaar. Geen idee of ze gaan reflecteren als je een beamer hebt. Ik heb totaal geen last van reflecties.

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

tommie1

Ziet er mooi uit.
Waar heb je die voetenbank gekocht als ik mag vragen ook bij ikea ? Kan hem namelijk niet op de site vinden.

Z

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op december 16, 2012, 12:35:50

Geen dank, werkt inderdaad heel erg makkelijk en snel. Het is even werk om je collectie er in te zetten, maar hij is dan wel heel makkelijk up-to-date te houden. Die meldingen gaan ook best snel ja, wel zo makkelijk. Enne... mooie collectie hoor :D

Citaat van: Kingpin op december 16, 2012, 13:15:23
Mooi voor mekaar zo Martijn!
Thanks! :)

Citaat van: MVG op december 16, 2012, 14:28:25

Lupo heeft het al gezegd, MyMovies app dus :) Scannen en klaar :D Jammer dat je vriendin anders denkt over die rekjes, bijna iedereen zal zoiets toch leuk vinden zou je denken :P En of ze spiegelen durf ik niet te zeggen. Philip (HTip) heeft ook rekjes aan de zijkanten van de ruimte hangen, maar die hangen verder naar achter dus daar zal de PJ niet echt op schijnen.

Citaat van: VTEC_genieter op december 16, 2012, 18:00:15
Wordt super gezellig samen op deze bank :inlove:
Moet ik wel eerst iemand vinden :P :D

Citaat van: tommie1 op december 16, 2012, 18:14:18
Ziet er mooi uit.
Waar heb je die voetenbank gekocht als ik mag vragen ook bij ikea ? Kan hem namelijk niet op de site vinden.

Z
Thanks. Voetnbank komt inderdaad van de Ikea, is van de Kivik serie:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19874054/

Dedicated HT

morca

Citaat van: Martijn90 op december 16, 2012, 18:23:39

Moet ik wel eerst iemand vinden :P :D

Bouw eerst je set maar gauw op,want dan heb je opeens een WAF factor die mee gaat bepalen.
Ik heb alles al op ze plekje staan,als ik nu iemand vind hoef ik alleen maar te verdedingen,want me fort is al ingericht  :clapping:

be careful wat you wish for Martijn,maar dat geld voor mij ook hahahahaha

LuPo

Citaat van: morca op december 16, 2012, 18:29:47
Bouw eerst je set maar gauw op,want dan heb je opeens een WAF factor die mee gaat bepalen.
Ik heb alles al op ze plekje staan,als ik nu iemand vind hoef ik alleen maar te verdedingen,want me fort is al ingericht  :clapping:

be careful wat you wish for Martijn,maar dat geld voor mij ook hahahahaha

Hahahahaha! Ja wat dat betreft heb ik het hier wat moeilijker. Ik moet elke aankoop verantwoorden voor het tribunaal. :D
Jullie hebben het maar makkelijk jongens!

Martijn, je hebt trouwens 11 films bij categorie 'other' staan. Die kun je daar weg krijgen door even een melding te maken van onjuiste informatie. Ze moeten dan even toevoegen dat het om 'mediatype: film' gaat. Ze hebben namelijk geen mediatype bij die films toegevoegd. Ik had er 3 in die categorie en die zijn na melding inmiddels naar de goede categorie (film) verplaatst. :)

VTEC_genieter

Waar staan de letter WAF ook alweer voor?
Women Against ...............
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op december 16, 2012, 20:33:31
Waar staan de letter WAF ook alweer voor?
Women Against ...............

Women Acceptance Factor :D

VTEC_genieter

Haha!

Dus een BK Monolith subwoofer heeft misschien een WAF factor van 10?!
Haha!   :D
Dan koop je toch 2 kleine BK XXLS400 in de plaats? Haha!

morca

De WAF factor van bijna elke sub is 0 denk ik,
ik heb ook wel eens een vrouw de speakers uit zien zoeken,dat was lachen  :)
Daar zou menig van jullie niet blij van worden  :clapping:

Me neef bv heeft een nieuwe vriendin,en die vind die double sub en ook nog een gepoorte wel mooi geloof ik.
Ze zitten samen heel wat films te kijken.

knubbe

Ach iedere 'W' is ook weer anders :P
Ik helemaal mn best gedaan om een Monolith+ te bouwen in dezelfde stijl als het TV meubel.
Toen kwam Tim zn JL beest met 6 drivers te koop dus ik liet hem aan mn vriendin zien of ze het wat zou vinden als ik die zou halen.
Zegt ze 'jaa die is mooi, die lijkt tenminste op een speaker!'
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase