XiPHiAS' Mini Home Theatre (B&W in-wall systeem) (nu 3.1 -> 7.1 zie pagina 6)

Gestart door XiPHiAS, augustus 27, 2009, 00:12:16

Vorige topic - Volgende topic

Apoc@

Moet zeggen ziet der erg nice uit, ben erg benieuwd naar het eind resultaat dit weekend ;)

En voor de prijzen van de speakers hoef je het zeker niet te laten zie ik nu..
Marantz NR1608 • XTZ 99.26 & W10.17P Front • XTZ 99.25 Center • MKII crossover filter upgrade Front & Center • XTZ 99 W12.16 ICE Subwoofer • XTZ Sub Amp 1 • Auralex GRAMMA

Nahpets

Citaat van: Durk op september  1, 2009, 20:53:01
Olifantenhuid heb ik gedurende het project wel nodig gehad dus dat zit wel snor..

Gokje, de eerste zeker? De olifantenhuid van je werk is een flinterdun laagje op het moment dat de weëen beginnen, zoek dan dekking!
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Durk

Tweede..

en geloof me.. ik maak wat mee op mijn werk.. :D

Xipihas (oid) sorry voor het kapen van je topic.. :D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

XiPHiAS

Citaat van: Durk op september  1, 2009, 21:13:54
Xipihas (oid) sorry voor het kapen van je topic.. :D

GRR  :police: :crazy:

uitzonderlijk toegelaten  :wub:, proficiat alvast  :clapping:

denoontje

hoe ziet de buitenzijde van het raam er nu uit?

XiPHiAS

Citaat van: denoontje op september  2, 2009, 12:59:13

Gewoon, ... gesloten rolluik :)

Zal straks een foto nemen, we zijn weeral een stap verder :)

Garmir

Ik vraag me maar 1 ding af: Waarom heb je watervaste Gyproc panelen gebruikt voor je media wall? Het is toch een droge ruimte, of worden er zo veel waterballon gevechten gehouden? :P

En mooi projectje btw! :)

Een mens heeft 3 jaar nodig om te leren spreken, en een volledig leven om te leren zwijgen.

XiPHiAS

Citaat van: Garmir op september  2, 2009, 14:19:57
Ik vraag me maar 1 ding af: Waarom heb je watervaste Gyproc panelen gebruikt voor je media wall? Het is toch een droge ruimte, of worden er zo veel waterballon gevechten gehouden? :P

Geen speciale reden, die hadden we nog liggen... vandaar.

XiPHiAS

Citaat van: denoontje op september  2, 2009, 12:59:13

Citaat van: XiPHiAS op september  2, 2009, 13:41:46
Gewoon, ... gesloten rolluik :)

Zal straks een foto nemen, we zijn weeral een stap verder :)

:ph34r: :ph34r: :ph34r:

(na de mediawall leggen we ons nieuw terras)  :hehe:

XiPHiAS

Vandaag dus primer gezet op de mediawall ...

Tevens... levering van Samsung -woohoo-  :clapping: :clapping:
Onze 46" UE46B8000 LED TV (2,9cm) en bijpassende Samsung superslim hangbeugel (2cm)  :wub:
Nu nog wachten op de HD Digicorder  8)

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Tinus_

rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower

Xander32

Wat als ik niet met twee linker geboren was ...

Prachtig project  :worship:.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

denoontje

Citaat van: Garmir op september  2, 2009, 14:19:57

dacht hetzelfde ;-)

XiPHiAS

R

Strak hoor! hoeveel lagen verwacht je nodig te hebben? Zit er nog een structuurtje in?

XiPHiAS

Citaat van: R op september  2, 2009, 23:21:10
Strak hoor! hoeveel lagen verwacht je nodig te hebben? Zit er nog een structuurtje in?

1 a 2 lagen zal voldoende zijn.

De bedoeling is de muur én de mediawall gewoon in schelpwit te doen. Door het vooruitsteken en de daaruitvloeiende schaduwen denk ik dat het effect genoeg zal hebben, zeker met de RGB LED sfeerverlichting onderaan.

Ik sluit niet uit er ooit een kleurtje komt op het uitspringende deel. Alvast geen magma misschien wel klei, maar ik denk dat het cleaner is in gelijke kleur.
Eens het zover is ga ik eens een foto picturetunen, maar ik denk dat wit het mooiste zal zijn, het blijft toch een brede valse muur.

R

JeKa

XiPHiAS

vandaag geschilderd ...

Het eindresultaat komt in zicht ...  :pompom:

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

XiPHiAS

thx ...

Nu uitkijken naar zaterdag om alles te monteren  O0

R

Wow, wat strak al zeg. Dat ziet er top uit.

Al heb ik wel zo'n twijfel bij licht onder, wordt snel zo'n discotheek, maar dat is ieders smaak.

Apoc@

Citaat van: XiPHiAS op september  4, 2009, 00:17:18
thx ...
Nu uitkijken naar zaterdag om alles te monteren  O0

Ben erg benieuwd naar het resultaat dit weekend, ziet der erg mooi uit nu de verf erop zit :popcorn:
Marantz NR1608 • XTZ 99.26 & W10.17P Front • XTZ 99.25 Center • MKII crossover filter upgrade Front & Center • XTZ 99 W12.16 ICE Subwoofer • XTZ Sub Amp 1 • Auralex GRAMMA