SeriousCinema - OS Screen & Center-stand (pag 26)

Gestart door Marsh, juni 27, 2009, 21:23:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sol

Wel eens van bruine kit gehoord, maar zijn er ook andere donkere kits? Zwart misschien?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Marsh

Citaat van: Sol op mei  2, 2010, 16:29:26
Wel eens van bruine kit gehoord, maar zijn er ook andere donkere kits? Zwart misschien?

Vast wel.. bruin/zwart is nog altijd beter dan het opnieuw moeten beschilderen.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Sol

Dat klopt. Ik dacht te snel. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Marsh

#278
Citaat van: Sol op mei  2, 2010, 16:32:31
Dat klopt. Ik dacht te snel. :D

Doe ik ook wel vaker.. dat noemen ze enthousiasme. :D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Marsh

Even 2 snelle "sfeer"fotootjes geschoten van de huidige situatie.



Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

heeeeeeel vet!!!! :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Volgende sfeer foto's zijn hopelijk mét het nieuwe podium onder het scherm.
Van de week beginnen met tekeningen.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


celerontje

Citaat van: Sol op mei  2, 2010, 16:29:26
Wel eens van bruine kit gehoord, maar zijn er ook andere donkere kits? Zwart misschien?
Er bestaat zoveel, in de badkamer hebben we antraciet en beige, dus er is een hoop mogelijk.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: The Vampire op mei  2, 2010, 16:57:51
heeeeeeel vet!!!! :worship:
+1

Erg mooi wordt het. Zwart en rood vind ik erg goed de sfeer van een bioscoop weergeven. Daarom heb ik daar ook voor gekozen.

Heb je al een standaard voor onder de centerspeaker?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Marsh

Citaat van: HTip op mei  2, 2010, 17:30:27
+1

Erg mooi wordt het. Zwart en rood vind ik erg goed de sfeer van een bioscoop weergeven. Daarom heb ik daar ook voor gekozen.

Heb je al een standaard voor onder de centerspeaker?

Deel ook precies dezelfde mening. ;)
En nee, helaas nog niet.
Ik ben nog even bezig met de gedachten hoe ik het podium onder het scherm eruit wil laten zien waar uiteraard de center op zal rusten.
Dus ook nog opzoek naar een stand voor de center speaker en 2 nieuwe stenen (het liefst graniet) voor onder de fronts.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

Citaat van: Marsh op mei  2, 2010, 17:32:37
Deel ook precies dezelfde mening. ;)
En nee, helaas nog niet.
Ik ben nog even bezig met de gedachten hoe ik het podium onder het scherm eruit wil laten zien waar uiteraard de center op zal rusten.
Dus ook nog opzoek naar een stand voor de center speaker en 2 nieuwe stenen (het liefst graniet) voor onder de fronts.
gewoon zelf maken, heb ik ook gedaan, kun je het helemaal op maat maken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op mei  2, 2010, 18:02:18
gewoon zelf maken, heb ik ook gedaan, kun je het helemaal op maat maken

Ga ik uiteraard ook doen.
Het moet echter wel bekleed worden met dezelfde vloerbedekking wat ik nog op de rol heb liggen, zal ik dus wel rekening mee moeten houden.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

Citaat van: Marsh op mei  2, 2010, 18:07:18
Ga ik uiteraard ook doen.
Het moet echter wel bekleed worden met dezelfde vloerbedekking wat ik nog op de rol heb liggen, zal ik dus wel rekening mee moeten houden.
ik bedoel ook de stand voor de Center.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Ik heb ook lang gezocht naar een goede stand, want ze waren allemaal te hoog. Maar uiteindelijk gevonden bij forumsponsor AV123. Die heeft die stand niet meer in zijn shop staan, maar misschien kan hij er wel nog aankomen.

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Marsh

Citaat van: HTip op mei  2, 2010, 18:20:35
Ik heb ook lang gezocht naar een goede stand, want ze waren allemaal te hoog. Maar uiteindelijk gevonden bij forumsponsor AV123. Die heeft die stand niet meer in zijn shop staan, maar misschien kan hij er wel nog aankomen.



Zal hem eens pmmen dan!

Citaat van: The Vampire op mei  2, 2010, 18:02:18
gewoon zelf maken, heb ik ook gedaan, kun je het helemaal op maat maken

Hoe heb jij hem gemaakt dan?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

Citaat van: Marsh op mei  2, 2010, 18:52:43
Zal hem eens pmmen dan!

Hoe heb jij hem gemaakt dan?
massief eikenhout. gelijk zwaar en erg degelijk, maar je zou natuurlijk ook met rvs of wat dan ook kunnen doen. ideeen genoeg. je kunt je het zo mooi en duur maken als je zelf wilt. ik ken zelfs iemand die de stands met een houten voet en steun en een hele dikke pvc pijp heeft gemaakt. verf erover en je ziet niet eens meer dat het pvc was.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: Marsh op mei  2, 2010, 18:52:43
Zal hem eens pmmen dan!

Ik heb even voor je gekeken. Mijn stand is de Woodtech MU-C Center speakerstand.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Marsh

Citaat van: The Vampire op mei  2, 2010, 20:11:14
massief eikenhout. gelijk zwaar en erg degelijk, maar je zou natuurlijk ook met rvs of wat dan ook kunnen doen. ideeen genoeg. je kunt je het zo mooi en duur maken als je zelf wilt. ik ken zelfs iemand die de stands met een houten voet en steun en een hele dikke pvc pijp heeft gemaakt. verf erover en je ziet niet eens meer dat het pvc was.

Klinkt goed! Heb je er een fotootje van?



Citaat van: HTip op mei  2, 2010, 22:06:54
Ik heb even voor je gekeken. Mijn stand is de Woodtech MU-C Center speakerstand.

Deze?
http://www.buy.com/prod/wood-mu-c-center-channel-speaker-stand-steel-wood-black-wood-mu-c/q/loc/111/204242708.html

Ziet er goed uit, helaas is hij alleen iets te hoog.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

Citaat van: Marsh op mei  3, 2010, 00:48:12
Klinkt goed! Heb je er een fotootje van?



Deze?
http://www.buy.com/prod/wood-mu-c-center-channel-speaker-stand-steel-wood-black-wood-mu-c/q/loc/111/204242708.html

Ziet er goed uit, helaas is hij alleen iets te hoog.
ja, onder mijn fronts heb ik deze:



zelfde zou je natuurlijk kunnen bereiken met een dikke regenpijp. ben je voor 10euro klaar.  voor een center zou ik denk ik eerder 2 balken gebruiken.

zoiets zeg maar:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: Marsh op mei  3, 2010, 00:48:12
Deze?
http://www.buy.com/prod/wood-mu-c-center-channel-speaker-stand-steel-wood-black-wood-mu-c/q/loc/111/204242708.html

Ziet er goed uit, helaas is hij alleen iets te hoog.
Dat is 'm. Hoe hoog hangt je scherm? Ik heb nl. ook een podium van 10cm hoog en zonder spikes eronder past dat precies. Mijn Note Center is ook nog 's aan de hoge kant, dus ik denk dat het bij jou ook moet lukken.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Marsh

@ The Vampire:

Ziet er goed uit zo ja, gaaf dat hout. Alleen zal dat nog voor mijn center veels te hoog zijn maar ik snap het idee! Wil hem voor center denk ik alleen wel kopen.

Citaat van: HTip op mei  3, 2010, 06:36:33
Dat is 'm. Hoe hoog hangt je scherm? Ik heb nl. ook een podium van 10cm hoog en zonder spikes eronder past dat precies. Mijn Note Center is ook nog 's aan de hoge kant, dus ik denk dat het bij jou ook moet lukken.

Scherm hangt uit mijn hoofd nog geen meter boven de grond.
Podium zal ook nog zo'n 10 cm gaan worden, enkel nu nog aan het nadenken hoe ik dit zal gaan bouwen.
Hoe heb jij het gedaan?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

Citaat van: Marsh op mei  3, 2010, 09:42:22
@ The Vampire:

Ziet er goed uit zo ja, gaaf dat hout. Alleen zal dat nog voor mijn center veels te hoog zijn maar ik snap het idee! Wil hem voor center denk ik alleen wel kopen.

Scherm hangt uit mijn hoofd nog geen meter boven de grond.
Podium zal ook nog zo'n 10 cm gaan worden, enkel nu nog aan het nadenken hoe ik dit zal gaan bouwen.
Hoe heb jij het gedaan?
je zou gewoon pallets kunnen gebruiken. dikke plaat eroverheen en dan bekleding erop. kun je je kabels ook nog weer makkelijk onder kwijt. mocht je er niet uitkomen met de stand, dan kan mijn vader er ook vast wel een voor je maken ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op mei  3, 2010, 16:24:25
je zou gewoon pallets kunnen gebruiken. dikke plaat eroverheen en dan bekleding erop. kun je je kabels ook nog weer makkelijk onder kwijt. mocht je er niet uitkomen met de stand, dan kan mijn vader er ook vast wel een voor je maken ;)

Thx, dat zou een goede optie zijn!  ;D
@ de pallets, dat zal lastig gaan denk ik. Hij word "helaas" niet helemaal rechthoekig, er zal iets uit steken gezien de fronts ook nog aanwezig zijn, dan zijn pallets niet echt een optie, die kan je moeilijk op maat zagen.
Ik zal denk ik MDF of spaanplaten gebruiken, met wat balkjes/pootjes om het geel omhoog te liften.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema