SeriousCinema - OS Screen & Center-stand (pag 26)

Gestart door Marsh, juni 27, 2009, 21:23:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denoontje


LittleNinja

Mooie ontwikkelingen hoor! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Marsh

#127
Dankdank iedereen.
Gaat nog wat worden met het podium!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Ziet er mooi uit daar! Je woont nog in de buurt ook zie ik  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Citaat van: Madhouse op maart 25, 2010, 19:54:28
Ziet er mooi uit daar! Je woont nog in de buurt ook zie ik  ;)

He verdomd, nu zie ik het pas.. eindelijk eens een forumgenoot in de buurt.  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Madhouse

Citaat van: Marsh op maart 25, 2010, 21:26:49
He verdomd, nu zie ik het pas.. eindelijk eens een forumgenoot in de buurt.  ;D

Altijd leuk en handig  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Marsh

#132
Zo.. het was me het avondje wel!

Vloerbedekking lag al een paar dagen op me te wachten.
Vanavond de ondergrond netjes "bekleed".
Toch nog wel even een hells karwei met hoogpolig tapijt, is behoorlijk zwaarder en moeizamer snijden als goedkope kwantum troep.
Dus de handige "tuinman" uit de buurt gevraagd om wat extra hulp.  :thumbs-up:



Eerst maar eens alles uit de ruimte!




Vervolgens anderhalf uur gedaan over het uitrollen (behoorlijk wat extra vloerbedekking over, dus duurt even voordat dat zware gestalte goed ligt om gesneden te worden)








En voila:





Tevens direct bekabeling gelegd en netjes uit het tapijt laten komen op de plaats van de speakers.




Daarna begonnen met het podium voor de sofa's. Dit zal een deze dagen ook gestoffeerd worden met hetzelfde tapijt.


Podium onder het scherm zal volgende week of de week er na worden, al niet meer worden 2 ophogingen in de volledige breedte tot de front's.
En ja, de verwarming zal ook nog afgedekt worden met een nette "verwarmings-kast" (nog even in de race hiervoor)
Tevens komt er een nieuw Kingpin screen en zal de huidige in de verkoop gaan.
De vaste plek voor de BK 400 sub die onderweg is uit engeland staat nog niet vast.

Coming soon dus.  ;D



Tijdelijk sfeerplaatje voor nu:

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Davey

Dat gaat er steeds mooier uitzien Marsh  8)

Marsh

Thx! Het leuke aankleden kan langzamerhand gaan beginnen nu.  :)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


denoontje

wat voor speakerkabel gebruikt je?

Marsh

Citaat van: denoontje op maart 27, 2010, 23:32:09
wat voor speakerkabel gebruikt je?

De Wyrewizzard Spelbinder uit mijn hoofd.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Robbert54

Citaat van: Marsh op maart 28, 2010, 04:03:23
De kabel, of wat bedoel je?  ;D
die ruimte natuurlijk! geweldig!! wat doe jij overigens nog wakker om 4u??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: The Vampire op maart 28, 2010, 04:04:40
die ruimte natuurlijk! geweldig!! wat doe jij overigens nog wakker om 4u??
Ik: Lekker ''De Nachtdienst'' op Radio 1 luisteren! ;D

Nog een goed excuus:
Ik ben vandaag naar een Amateurfilmfestival geweest en daar zat een filmpje bij met een paar heftige schrikeffecten, dus ik ben nog van de schrik aan het bekomen! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op maart 28, 2010, 04:09:22
Ik: Lekker ''De Nachtdienst'' op Radio 1 luisteren! ;D

Nog een goed excuus:
Ik ben vandaag naar een Amateurfilmfestival geweest en daar zat een filmpje bij met een paar heftige schrikeffecten, dus ik ben nog van de schrik aan het bekomen! :D
haha! dat had ik vanavond met Case 39. kijk nooit meer hetzelfde naar een lief klein meisje :crazy:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

dacht al de spelbinder

Joris1971

#143
Mooi man, maare je scherm oogt nog vrij hoog te hangen, hoe hoog hangt die vd grond?
Bij mij hangt mijn scherm op 50cm vd grond gemeten, perfecte hoogte.
Ik schat dat jouw scherm op zo een 80cm vd grond hangt...

Enne een witte verwarming?  :nowink:  :o ;)
Ik zou hem dezelfde kleur als de muren geven (een rotwerkje ik weet het)


Marsh

#144
Citaat van: The Vampire op maart 28, 2010, 04:04:40
die ruimte natuurlijk! geweldig!! wat doe jij overigens nog wakker om 4u??

Waren net klaar met disc 1 en 2 van LIFE  ;D ...die pinguïn horror was echt keihard...  :confused:

Citaat van: denoontje op maart 28, 2010, 06:55:09
dacht al de spelbinder

Je gebruikt hem zelf ook?

Citaat van: Joris1971 op maart 28, 2010, 08:06:24
Mooi man, maare je scherm oogt nog vrij hoog te hangen, hoe hoog hangt die vd grond?
Bij mij hangt mijn scherm op 50cm vd grond gemeten, perfecte hoogte.
Ik schat dat jouw scherm op zo een 80cm vd grond hangt...

Enne een witte verwarming?  :nowink:  :o ;)
Ik zou hem dezelfde kleur als de muren geven (een rotwerkje ik weet het)



Ik gok ook zoiets, hij hing eerder nog hoger.
Maar vergis je niet, de ht stoelen staan op een podium he (wat nog bekleed moet worden .. van de week)
Ook al zou ik het willen, kan ik niet lager, de lens-shift van de tw5000 kan niet lager als de huidige situatie.
Maar met de ht stoelen op het podium zit je precies op de perfecte hoogte!
Daarnaast komt er onder het scherm ook nog een verhoging waar ook de center zich op zal bevinden, dus dat zorgt ook weer voor een nog iets mooiere look.  :)
Verwarming zal uiteraard ook straks niet meer "zichtbaar" zijn. Verven lijkt me niet zo'n goede optie, ik heb vernomen dat je bij de bouwmarkt "omhulsel" pakketten kan kopen.
Zal dat niet zo zijn, of zijn er problemen met de afmetingen, komt er iemand om hem op maat te maken. (persoon is er al aanwezig voor)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


erwinh

Citaat van: Marsh op maart 28, 2010, 11:25:57
Verwarming zal uiteraard ook straks niet meer "zichtbaar" zijn. Verven lijkt me niet zo'n goede optie, ik heb vernomen dat je bij de bouwmarkt "omhulsel" pakketten kan kopen.
Zal dat niet zo zijn, of zijn er problemen met de afmetingen, komt er iemand om hem op maat te maken. (persoon is er al aanwezig voor)
Klopt, heb ik ook gedaan. Prima bouwpakketten van MDF, kan je heel veel kanten mee op. Ziet er strak uit.
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Robbert54

Citaat van: Marsh op maart 28, 2010, 11:25:57
Waren net klaar met disc 1 en 2 van LIFE  ;D ...die pinguïn horror was echt keihard...  :confused:

SSST die heb ik nog niet gezien!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op maart 28, 2010, 13:35:47
SSST die heb ik nog niet gezien!

Schaam je!

Citaat van: erwinh op maart 28, 2010, 13:31:27
Klopt, heb ik ook gedaan. Prima bouwpakketten van MDF, kan je heel veel kanten mee op. Ziet er strak uit.

Ziet het er ook een beetje uit, en zijn ze ook in zwart aanwezig?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


erwinh

Citaat van: Marsh op maart 28, 2010, 17:02:17
Ziet het er ook een beetje uit, en zijn ze ook in zwart aanwezig?
Tja smaken verschillen natuurlijk, maar er zijn verschillende opties. Ze zijn wit voorgelakt, dus je moet wel zelf het rolletje ter hand nemen. Maar dat wordt wel strak hoor,  ;)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Marsh

#149
Citaat van: erwinh op maart 28, 2010, 18:51:25
Tja smaken verschillen natuurlijk, maar er zijn verschillende opties. Ze zijn wit voorgelakt, dus je moet wel zelf het rolletje ter hand nemen. Maar dat wordt wel strak hoor,  ;)

Hmm, oke. Het is van hout neem ik aan?

Inmiddels is de "entrance" ook weer een stukje beter.
DVD/Blu-ray kasten staan netjes buiten de HT opgesteld.
Spotjes zullen via het plafond mooi worden weggewerkt.
Wand zal nog een andere kleur krijgen, ... wellicht wit zoals de rest van de Pool/Bar ruimte, maar donkerrood is misschien ook wel een mooie optie... nog suggesties/ideeen?
Verder komt er waarschijnlijk nog een mooi gordijn tussen de 2 pilaren.
Overigens wil ik boven de ingang nog een bordje laten maken met "SeriousCinema" in led-licht, ben alleen nog even opzoek waar ik dit het beste kan laten fabriceren.






Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema