SeriousCinema - OS Screen & Center-stand (pag 26)

Gestart door Marsh, juni 27, 2009, 21:23:12

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

mooi man! ziet er goed uit zo. en poster van Body of Lies :worship: altijd vet!

misschien nog een idee om een zwarte strip over de randen van het podium te zetten?

ben je al uit de kleur voor kroeg? heel donker rood?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op maart 30, 2010, 16:54:37
mooi man! ziet er goed uit zo. en poster van Body of Lies :worship: altijd vet!

misschien nog een idee om een zwarte strip over de randen van het podium te zetten?

ben je al uit de kleur voor kroeg? heel donker rood?

Nee, nog niet helemaal.
Zit te twijfelen tot heel donker rood, of wit.. maar dat is nog niet helemaal zeker.
Is nu ook nog geen prio, maar toch.  ;)

Een zwarte strip over de randen van het podium, ... verklaar u nader aub?  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

ben je niet bang dat je met wit de sfeer een beetje weghaalt. wit of gebroken wit is altijd wel mooi, maar lijkt mij in jou ruimte de sfeer een beetje weghalen.

like this: een plint langs de randen zeg maar.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op maart 30, 2010, 17:41:32
ben je niet bang dat je met wit de sfeer een beetje weghaalt. wit of gebroken wit is altijd wel mooi, maar lijkt mij in jou ruimte de sfeer een beetje weghalen.

like this:

Jep @ het wit.. zal denk ik ook niet mooi zijn bij de pilaren

Inderdaad een mooi effect zo met de zwarte lijnen, zat er al over te denken, om hem vervolgens iets naar beneden te laten lopen waardoor er achter de rode lichtslang gemonteerd kan worden.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

dat denk ik ook. vandaar een mooi donker kleurtje. donkergrijs/bruin kan ook wel mooi zijn. of wat elder op het forum wordt aangegeven, de kleur "haas" (nee is geen grapje) maar een kleur in de categorie rood/bruin/paars zal wel warmer over komen. dus even kijken wat je zelf wilt.

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

even een hele slechte paint :D

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Komt ook absoluut goed!  :)
Al is dat natuurlijk de "buitenmuur", prioriteit 1 is natuurlijk de HT van binnen zelf.
Wat er de komende dagen/tijd eerst zal gebeuren is:

Een omhulsel voor de verwarming
Podium/ophoging onder het scherm
Rand rondom het podium met lichtslang

lol @ je bewerking.. ziet er inderdaad goed uit!!

SeriousCinema

riesjdabietsj

O0 Nu weet ik ook waarom je poefjes zoekt! Wat een ontzettende vette kamer!!  :worship:

*slaat beelden op voor inspiratie*

:pompom:
Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: LG C3 OLED 77" | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

Marsh

Citaat van: riesjdabietsj op april  1, 2010, 15:17:07
O0 Nu weet ik ook waarom je poefjes zoekt! Wat een ontzettende vette kamer!!  :worship:

*slaat beelden op voor inspiratie*

:pompom:

Hahaha, dank je.
Dit weekend even richting Ikea, poefjes gevonden op de website, maar ik ben benieuwd of ze er wel bij passen:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69829733

SeriousCinema

Robbert54

54cm! gaat denk ik niet passen op je podiumpje. zou ik eerst maar even meten

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op april  1, 2010, 16:57:04
54cm! gaat denk ik niet passen op je podiumpje. zou ik eerst maar even meten

Ook inderdaad maars doen vanavond ja.  ;)

SeriousCinema

Robbert54

Citaat van: Marsh op april  1, 2010, 17:02:39
ik vind die stockholm ook wel erg mooi in het rood. 2 in het rood 2 in het zwart :wub: maar zijn wel erg duur. staat er ook nog 1 van 39x39 maar die ziet eruit als 1 van hun tafeltjes met een doek eroverheen :crazy: wat wil je ook voor 15euro.

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: Marsh op april  1, 2010, 17:02:39

En daarna maar een ritje naar Duiven  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Citaat van: The Vampire op april  1, 2010, 17:07:01
ik vind die stockholm ook wel erg mooi in het rood. 2 in het rood 2 in het zwart :wub: maar zijn wel erg duur. staat er ook nog 1 van 39x39 maar die ziet eruit als 1 van hun tafeltjes met een doek eroverheen :crazy: wat wil je ook voor 15euro.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20147586

Deze bedoel je? Zijn inderdaad wel wat te prijzig ja, als je er nou 1 nodig zou hebben voor in de woonkamer was het een ander verhaal, maar voor 4 poefjes geef ik geen 4/500 euro uit.  ;D

Citaat van: Madhouse op april  1, 2010, 18:17:02
En daarna maar een ritje naar Duiven  ;D

Inderdaad.. zaterdag staat al gepland.. vrouwtje wou toch al een dagje ikea-drama  :wacko:  ;D

SeriousCinema

Robbert54

ja die ja. zou je niet gewoon voor 2 kunnen gaan? neem aan dat jullie meestal met zijn tweeën kijken. dan heb je ook meer ruimte om te plaatsen. mocht er bezoek komen je kun je altijd nog van die goedkope uitklap stoeldingetjes erbij kopen die je ook makkelijk weer weg kunt zetten waardoor je ook niet altijd 4 van die grote dingen er hebt staan.. just my 2 cents  :blush:

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op april  1, 2010, 20:31:24
ja die ja. zou je niet gewoon voor 2 kunnen gaan? neem aan dat jullie meestal met zijn tweeën kijken. dan heb je ook meer ruimte om te plaatsen. mocht er bezoek komen je kun je altijd nog van die goedkope uitklap stoeldingetjes erbij kopen die je ook makkelijk weer weg kunt zetten waardoor je ook niet altijd 4 van die grote dingen er hebt staan.. just my 2 cents  :blush:

Zou kunnen inderdaad, maar er komen binnenkort toch wel behoorlijk wat mensen in de maand logeren als de logeer kamer eenmaal ook af is hier, dan zal er ook behoorlijk gebruik van de cinema worden gemaakt..
Dan besteed ik liever iets meer uit om het voor iedereen comfortabel te maken dan enkel voor ons alleen.
Daarnaast vind ik het ook meer "af" als je ze alle 4 een eigen voetenbankje geeft.  ;D *zich een verwend kreng voelt*

SeriousCinema

Robbert54

daar heb je natuurlijk ook gelijk in.  de klippan is wel mooi iig. weet je al of het gaat passen??

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op april  1, 2010, 20:43:27
daar heb je natuurlijk ook gelijk in.  de klippan is wel mooi iig. weet je al of het gaat passen??

Nog niet, ik krijg zo bezoek (ook voor de HT) dus ik meet het morgenavond even op, dan kunnen we zaterdag bij IKEA even alles vergelijken.
Op die foto's zien die producten er toch altijd een stuk mooier uit.

Vandaag overigens bericht gekregen dat morgen de sub wordt geleverd!!  :headbanging: :pompom:

Enkel zit ik op mijn werk tot 17 uur.. en weet ik nog niet zeker of ik het ga redden  :(

SeriousCinema

Robbert54

hoop het voor je! anders moet je nog een dag wachten. ben erg benieuwd naar je ervaringen!

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: Marsh op april  1, 2010, 19:51:07
Inderdaad.. zaterdag staat al gepland.. vrouwtje wou toch al een dagje ikea-drama  :wacko:  ;D

Een dag? Dat hou ik niet vol....na een half uurtje heb ik het wel weer gezien  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Citaat van: Madhouse op april  1, 2010, 21:42:26
Een dag? Dat hou ik niet vol....na een half uurtje heb ik het wel weer gezien  ;D

Mwah.. ik ben opzich ook wel een fan van Ikea, ze hebben ook wel daadwerkelijk leuke producten voor een goede kwaliteits/prijs verhouding.... alleen al die vrouwen met kinderwagens en kinderen die NIET in de ballenbak hangen maar méé gaan.. omg

Citaat van: The Vampire op april  1, 2010, 21:19:39
hoop het voor je! anders moet je nog een dag wachten. ben erg benieuwd naar je ervaringen!

Neen, dan moet ik tot dinsdag wachten, want op zaterdag leveren ze niet.  :-\

SeriousCinema

Robbert54

Oeh dat zou balen zijn! hoop het niet voor je!

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Dat ik deze heb gemist. Ook nog met een bar ervoor. Erg gaaf allemaal.

Je doet de naam van de HT serieus eer aan O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Marsh

Citaat van: The Vampire op april  2, 2010, 02:00:30
Oeh dat zou balen zijn! hoop het niet voor je!

Er hangt een briefje met een verwijzing naar de buurtjes.. nu maar hopen dat daar iemand thuis is vandaag... :confused:

Citaat van: HTip op april  2, 2010, 04:58:34
Dat ik deze heb gemist. Ook nog met een bar ervoor. Erg gaaf allemaal.

Je doet de naam van de HT serieus eer aan O0

:worship: dank u dank u... ik doe mijn best.. :angel:

SeriousCinema

Marsh

Ra-ra...?

SeriousCinema