SeriousCinema - OS Screen & Center-stand (pag 26)

Gestart door Marsh, juni 27, 2009, 21:23:12

Vorige topic - Volgende topic

Jean Sibelius

Gave entrance met bijbehorende ruimte! O0 (toch wel kicken zo'n poolbiljart) ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

erwinh

Jammer dat je entree niet dicht is. Zo kan je met je woofer geen "druk" opbouwen. Doet toch wel erg veel voor de ervaring :headbanging:
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

Robbert54

Citaat van: Marsh op maart 28, 2010, 18:53:34
Hmm, oke. Het is van hout neem ik aan?

Inmiddels is de "entrance" ook weer een stukje beter.
DVD/Blu-ray kasten staan netjes buiten de HT opgesteld.
Spotjes zullen via het plafond mooi worden weggewerkt.
Wand zal nog een andere kleur krijgen, ... wellicht wit zoals de rest van de Pool/Bar ruimte, maar donkerrood is misschien ook wel een mooie optie... nog suggesties/ideeen?
Verder komt er waarschijnlijk nog een mooi gordijn tussen de 2 pilaren.
Overigens wil ik boven de ingang nog een bordje laten maken met "SeriousCinema" in led-licht, ben alleen nog even opzoek waar ik dit het beste kan laten fabriceren.

MDF.

mooi zo man! stoer dat de films nu aan de buitenkant staan! je loopt mooi naar binnen zo!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

denk dat de muur in een hele donkere kleur wel een mooi contrast geeft met de witte pilaren :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: erwinh op maart 28, 2010, 21:10:04
Jammer dat je entree niet dicht is. Zo kan je met je woofer geen "druk" opbouwen. Doet toch wel erg veel voor de ervaring :headbanging:

Daar heb je geen gelijk in denk ik, er is maar één opening, en daar komt nog een dik gordijn voor, daarnaast heb ik de x400 gehoord in de woonkamer van Ralf, wat uiteraard een wat grotere ruimte is dan mijn dedicated ht, en dat heeft me echt versteld doen staan van de kunnen van de sub. Ga er absoluut niet van uit dat de opening tussen de pilaren tot enorm verlies zullen zijn.

Citaat van: The Vampire op maart 28, 2010, 21:16:38
denk dat de muur in een hele donkere kleur wel een mooi contrast geeft met de witte pilaren :wub:

Zit daar inderdaad ook over na te denken ja, vooral door de witte pilaren ja.
Ik dacht aan een wat donker rode kleur, waardoor het ook goed matched met de vloerbedekking, maar wellicht is mooi wit ook een optie wat weer mooi bij de rest van de bar/pool ruimte past.
Nog niet zeker dus.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Robbert54

maak je het gestreept! ;D

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Citaat van: The Vampire op maart 28, 2010, 22:07:58
maak je het gestreept! ;D

Hmmm, beter van niet denk ik.  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Marsh

Inmiddels druk bezig met het podium voor de HT stoelen te bekleden met hetzelfde tapijt...
M'n kadootjes-inpak-ervaring toen ik ooit tijdens studie werkzaamwas bij de Megapool komt hier nu toch wel van pas.. pff, wat een gemeet en gesnij!

SeriousCinema

Davey

Zo zie je goed dat het tapijt lekker dikke pluche is  8)

Robbert54

ja als je ooit voor straf op de bank moet liggen, kun je mooi daar op de vloer gaan liggen 8) ruimte ziet er steeds beter uit!

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Dat word flink stofzuigen daar  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Hij's net af.. ging beter dan ik dacht!
En of dat stofzuigen wordt ja.. kan er bijna in zwemmen.  ;D
Zit nog te twijfelen, maar de voetenbankjes zullen wellicht ook wel leuk zijn om met dit tapijt te stofferen, hou zoiezo genoeg over na het podium onder het scherm klaar is.

Citaat van: The Vampire op maart 29, 2010, 17:46:12
ja als je ooit voor straf op de bank moet liggen, kun je mooi daar op de vloer gaan liggen 8) ruimte ziet er steeds beter uit!

Mijn vriendin komt dan wel bij me wonen, maar het blijft nog steeds m'n eigen bed.. dus ik denk niet dat dat ooit nodig zal zijn.   :P

SeriousCinema

Davey

Citaat van: Marsh op maart 29, 2010, 18:32:05
Mijn vriendin komt dan wel bij me wonen, maar het blijft nog steeds m'n eigen bed.. dus ik denk niet dat dat ooit nodig zal zijn.   :P

Hahaha, wishfull thinking  :devil:

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

Marsh

Citaat van: Davey op maart 29, 2010, 19:13:55
Hahaha, wishfull thinking  :devil:

I'm blessed met een zeer lief vriendinnetje die zelfs HT helemaal geweldig vind.
Geloof me, i'm allright!  ;D

SeriousCinema

Davey

Citaat van: Marsh op maart 29, 2010, 21:18:11
I'm blessed met een zeer lief vriendinnetje die zelfs HT helemaal geweldig vind.
Geloof me, i'm allright!  ;D

:D Dat geloof ik zeker als ze HT geweldig vind. Ik vond alleen het woordje "eigen" zo leuk  ;)

Marsh

Citaat van: Davey op maart 29, 2010, 21:44:00
:D Dat geloof ik zeker als ze HT geweldig vind. Ik vond alleen het woordje "eigen" zo leuk  ;)

Zo was het niet bedoeld, maar ik begrijp wat je bedoeld.  ;D

SeriousCinema

Marsh

Podium is af, rode lichtslang ligt al klaar, zal van de week om het podium worden gespannen. Nog even opzoek naar een goede manier om de slang "strak" te spannen.
Tevens ook bezig met het zoeken naar de juiste voetenbankjes/poefjes.
Excuus voor de slechte foto's.

SeriousCinema

Davey

Mooi shot zo vanaf je pooltafel  8)

Marsh

Citaat van: Davey op maart 30, 2010, 12:12:11
Mooi shot zo vanaf je pooltafel  8)

Geeft inderdaad wel een leuke "entree-view"

SeriousCinema

Gaborowitz

Super gaaf man! Bij mij is t net andersom, de beamer gaat eruit  :(
Marantz SR7002 - Dune HD MAX - Pana T42G20 - UPC Digi DVR - Wii - PS3 - Bonte collectie speakers 5.1 opstelling.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marsh

Citaat van: Gaborowitz op maart 30, 2010, 13:32:45
Super gaaf man! Bij mij is t net andersom, de beamer gaat eruit  :(

Gecondoleerd...  :(

SeriousCinema

Gaborowitz

Krijg de woonkamer niet binnen normale budgetten verduisterd (met middelen zoals mooie gordijnen),
waardoor ik alleen kan genieten van de beamer zodra t donker is buiten.
Daarnaast projecteer ik tegenwoordig op de muur, wat er op zich nog super uit ziet hoor..
maar ben nou eenmaal perfectionist dus wil dan toch graag mn scherm ophangen..
Heb een projecta scherm van 2 meter, maar mag m niet meer ophangen (kan r niet helemaal ongelijk geven) is echt een ploert van een balk in je woonkamer ;)
Marantz SR7002 - Dune HD MAX - Pana T42G20 - UPC Digi DVR - Wii - PS3 - Bonte collectie speakers 5.1 opstelling.