Susano Home Theater

Gestart door CoSo, maart 8, 2009, 14:03:05

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

clockwork

Citaat van: CoSo op september  6, 2012, 17:02:16
Op de eerst foto misschien wel maar op de tweede foto vind ik het erg goedkoop overkomen door dat Ikea tafeltje

Helemaal mee eens. Dat tafeltje doet afbreuk aan het geheel.

Hoe vorder je overigens met de streaming zoektocht?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

CoSo

Citaat van: clockwork op september  6, 2012, 17:08:41
Helemaal mee eens. Dat tafeltje doet afbreuk aan het geheel.

Hoe vorder je overigens met de streaming zoektocht?
Heb voorlopig een Apple TV met 160GB HD welke ook werkt met de iTunes module in iRule, deze combi is wel erg fijn.
Wil met de tijd toch wel naar een hoger niveau, denk aan een Linn of Soloos, ben benieuwd naar grote verschil.

clockwork

Ik heb me buiten Ipad en Iphone nooit verdiept in Apple. Kun je daar ook Flac mee afspelen? Of zit je dan gebakken aan de Apple formaten?

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

CoSo

Citaat van: clockwork op september  6, 2012, 17:45:06
Ik heb me buiten Ipad en Iphone nooit verdiept in Apple. Kun je daar ook Flac mee afspelen? Of zit je dan gebakken aan de Apple formaten?
Apple formaten helaas, maar is beide lossless.

CoSo

Vandaag nieuwe speakerkabels binnen gekregen, ga nu voor bi-amp.

6 x 4,5m en 4 x 13m Canare 4S8 met HS Airloc pluggen


Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

CoSo

Nog wat details van de Solid Tech geschoten met de iPhone, twijfel is er nog steeds  :turn:


CoSo

Citaat van: Martijn90 op september  7, 2012, 23:05:30
Erg nette kabel zo :)
En weinig verschil met de Inakustik in de nog single wire opstelling.

CoSo

Het meubel toch geplaatst.


Xander32

Citaat van: CoSo op september 17, 2012, 19:39:34
Het meubel toch geplaatst.
Mooi hoor! Van waar de twijfel ¿
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CoSo

Het Alu is toch wel erg aanwezig. Behang is helaas niet meer verkrijgbaar en moet dus oplossing vinden voor de achtergebleven gaten.
Gaten achter het apparatuur valt niet echt meer op en kan gebruikt worden voor de kabels.
Denk eraan om de gaten boven het meubel te bedekken met een filmposter van Batman in zwart/grijs tinten.

nu alles geplaatst zoals het hoort, zonder planken.
Voetjes verwijder om het goed te kunnen plaatsen op de kruisen.

Xander32

Citaat van: CoSo op september 17, 2012, 20:12:52
Het Alu is toch wel erg aanwezig. Behang is helaas niet meer verkrijgbaar en moet dus oplossing vinden voor de achtergebleven gaten.
Gaten achter het apparatuur valt niet echt meer op en kan gebruikt worden voor de kabels.
Denk eraan om de gaten boven het meubel te bedekken met een filmposter van Batman in zwart/grijs tinten.

nu alles geplaatst zoals het hoort, zonder planken.
Voetjes verwijder om het goed te kunnen plaatsen op de kruisen.
Ik vind het juist een mooie contrast geven met de zwarte componenten. Echter kan ik niet zien hoe het in de ruimte staat.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CoSo

Zal nog wel even een totaal foto schieten als de laatste planken ook weg zijn.

clockwork

Citaat van: clockwork op augustus 30, 2012, 09:52:27
Het is even wennen in vergelijking met je vorige opstelling, maar ik vind het wel een stoer rack. Kun je de planken niet helemaal weglaten?

Told you so. :D

Nee hoor. Ik vind het erg mooi zo.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

LeonArdusS

Citaat van: CoSo op september 17, 2012, 19:39:34
Het meubel toch geplaatst.

Heel erg mooi zeg dat rack, heb hier ook naar gekeken maar de vrouw wilde liever de Spectral High End.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

high-q

Mooi rack, ziet er super uit zo  :thumbs-up:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

CoSo


HTip

Gevuld met (indrukwekkende) apparatuur ziet het rack er heel anders uit, erg stoer en gaaf!
Misschien is het leuk om een keer een nieuwe overzichtsfoto te maken. Ben wel benieuwd hoe het allemaal uitziet.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Citaat van: HTip op september 20, 2012, 20:20:24
Gevuld met (indrukwekkende) apparatuur ziet het rack er heel anders uit, erg stoer en gaaf!
Misschien is het leuk om een keer een nieuwe overzichtsfoto te maken. Ben wel benieuwd hoe het allemaal uitziet.
Komt er ook.

Zitten nog twee planken in de wand die weg moeten, behang is niet meer verkrijgbaar dus heb nu een Batman poster met een lijst besteld om voor de gaten boven het rek te hangen.
Wil ook nog even wachten op UPC horizon ivm aansluitingen.
En mijn kabels voor achter moeten nog binnen komen zodat alles gelijk goed afgesteld kan worden.

Stefan S.

Als je ook nog een oprechte mening wilt.....ik vind het een foeilelijk meubel :-\ Het Alu is inderdaad erg aanwezig en naar mijn inziens een optische achteruitgang. Maar ja, smaken verschillen hé  :D

CoSo

Kabels aangesloten, alles nu op Bi-amp zoals aanbevolen door Pioneer en wat een verschil  :wub: :inlove: :wub:


Martijnst1990

Wauw, erg fraai zeg!  :headbanging:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Mario D

Erg mooie kabels hoor.  :thumbs-up:

Juist 1 vraagje, waarom 2x (4s8) kabels per speaker ipv Bv 1x 4s11. ?

CoSo

Citaat van: kalimero op oktober  7, 2012, 17:05:42
Erg mooie kabels hoor.  :thumbs-up:

Juist 1 vraagje, waarom 2x (4s8) kabels per speaker ipv Bv 1x 4s11. ?
Zo kan je iig nog terug naar single wire indien nodig.

LeonArdusS

Citaat van: CoSo op oktober  7, 2012, 18:40:29
Zo kan je iig nog terug naar single wire indien nodig.

Ik heb hetzelfde gedaan, heb nu weer single wire, bass was te overdadig bi.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire