Back to Home Theater

Gestart door CoSo, maart 8, 2009, 14:03:05

Vorige topic - Volgende topic

Deleted member

Sluit ik me volledig bij aan. De beste wensen voor allen!
Stereo-fan for life!

CoSo

Upgrades zijn lang geleden, of wijzigingen gewoon niet bij gehouden  :-[

1 Dune Base 3.0 + Pioneer BDP-333 eruit en een Dune Prime 3.0 ervoor terug op de slaapkamer.

Vandaag bij Hifisupply een Solid Tech Turntable besteld.

RubenV.

Mooie draaitafel! Dat zijn af en toe ook echt juweeltjes op zich om te zien.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

morca

Wauw mooi spul.
Dat merk was vd week nog op tv in een prog,paar grote Sonus Fabers erbij,hoe heet die winkel ook al weer in hilversum.
Allemaal kamers/luisterruimte,s.

RubenV.

Citaat van: morca op februari 21, 2013, 22:18:56
Wauw mooi spul.
Dat merk was vd week nog op tv in een prog,paar grote Sonus Fabers erbij,hoe heet die winkel ook al weer in hilversum.
Allemaal kamers/luisterruimte,s.

Rhapsody?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

morca

Ik denk het,het was een 2 mans bedrijf idd.
Was wel leuk,me neef zette hem effe op pauze na terugspoelen,even checken,heey Sonus,ik zeg dat zijn dikke speakers.
Hij vond ze een beetje duur  :D

CoSo

Maar het gaat alleen om het plateau voor op het rack, bij mij voor de UPC Horizon decoder.  :D

CoSo

Hij is binnen.

Martijnst1990

Past er mooi bij zo :)

Vind het rack nu toch wel heel erg mooi! Moest eerst even wennen, maar vind het nu zeer geslaagd 8)

Nog erg tevreden met de Susano set icm je speakers? Of ben je stiekem toch nog op zoek naar andere speakers?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

CoSo

Ben zeker tevreden,  :headbanging:

Zou ook alleen maar overgaan bij verbetering, dat wordt toch lastig zonder al teveel bij te leggen.

Syphon

Damn wat een setup zeg, heel heel vet.

RubenV.

Dat is erg mooi geworden met dit rack  :inlove:  Gebruik je die speaker die aan je Kuro hangt eigenlijk nog wel met zo'n centerspeaker?
Mijn topic
Bluray collectie

CoSo

Citaat van: RubenV. op maart  9, 2013, 14:20:59
Dat is erg mooi geworden met dit rack  :inlove:  Gebruik je die speaker die aan je Kuro hangt eigenlijk nog wel met zo'n centerspeaker?
We kijken eigenlijk altijd TV met de KURO speaker en film/series via de Dune/BD met de receiver

RubenV.

Komt er nog een beetje een redelijk geluid uit zo'n "soundbar"?
Mijn topic
Bluray collectie

CoSo

Citaat van: RubenV. op maart  9, 2013, 14:51:10
Komt er nog een beetje een redelijk geluid uit zo'n "soundbar"?
Ik vind van wel en vele malen beter dan boven op mijn Pioneer 4280XA die al niet verkeerd is.

RubenV.

Ik kijk eigenlijk nooit tv op mijn kuro. Vandaar dat de aanschaf van zo'n speaker voor mij destijds ook niet echt interessant was. Het ziet er wel mooi uit vind ik.
Mijn topic
Bluray collectie

CoSo

.

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Van harte gefeliciteerd!! :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

SV..S

Weer een jaar ouder, maar je hebt me nog niet ingehaald :D
Van harte gefeliciteerd! :headbanging:

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

CoSo

Citaat van: Madhouse op mei 31, 2013, 14:10:28
Van harte gefeliciteerd!! :pompom:

Citaat van: SV..S op mei 31, 2013, 15:11:57
Weer een jaar ouder, maar je hebt me nog niet ingehaald :D
Van harte gefeliciteerd! :headbanging:

Jullie beide ook gefeliciteerd  :pompom: :pompom: :pompom:

HTip

Veel jarigen vandaag :o

Jij ook gefeliciteerd Corné! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Beetje laat, maar toch gefeliciteerd :D

Dedicated HT