HD DUNE BDPrime review en aanvulling HD Center

Gestart door J.A.F._Doorhof, december 30, 2008, 18:38:22

Vorige topic - Volgende topic

nwolsink

Citaat van: BBatTiscali op oktober 10, 2009, 12:38:24
Hoi
Het zal mij niet verbazen als het die GB LAN adapter is. Zie mijn posts.
Mijn verbinding is altijd stabiel geweest en snel. Tot 3 dagen geleden. De poort werkt soms 10 minuten goed en soms maar 2 minuten.

Wat je kunt doen... maar ja dan verlies je de garantie... is de stekker los trekken van de GB LAN poort.
Waar zit deze? .... heel eenvoudig... volg de kabel tot aan de kit.

Overigens werkt de normale LAN net zo snel als GB LAN. Ik merk geen verschil.
Wat dat betreft is het 50 euro het putje in.

Mijn GB Lan connector is ook brak, ik heb de kap er zelfs los opzitten zodat ik hem indien nodig aan kan drukken, ik ben nu echter ook weer over op de 100Mbit en merk eigenlijk geen verschil, alleen dat deze het wel altijd doet.

Zit wel aan te denken om de Gbit module er maar uit te halen en een fatsoenlijke heatsink met grotere Fan op de Sigma chip te zetten en dan niet met kit vast te zetten :P
::Nothing to see here::

kohns

B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

nwolsink

Komt er overigens ooit nog een keer nieuwe fw uit?? Duurt wel heel erg lang sinds de laatste Beta

J.A.F._Doorhof

Denk dat het er ooit wel aan komt.
Maar op dit moment zijn er erg veel beurzen etc. waar ze op aanwezig zijn dus ik denk dat dat voorrang heeft. Net als de release van de 3.0.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

deniax

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 15, 2009, 12:00:24
Denk dat het er ooit wel aan komt.
Maar op dit moment zijn er erg veel beurzen etc. waar ze op aanwezig zijn dus ik denk dat dat voorrang heeft. Net als de release van de 3.0.
Ik denk niet dat hun techneuten op elke beurzen rondlopen, aangezien de gemiddelde techneut geen sales/pr expert is. Alhoewel, hun PR & support is ZO ontzettend ruk, dat het eigenlijk heel goed mogelijk is 8)

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren tot de Dune 3 stabiel is. Ik gok op een maand of 7 en ongeveer 3 maanden voordat de Dune 5 announced wordt.
D-Box - Velodyne - Screen Research - JVC - Audyssey

MaxxMark

Citaat van: deniax op oktober 15, 2009, 22:36:18
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren tot de Dune 3 stabiel is. Ik gok op een maand of 7 en ongeveer 3 maanden voordat de Dune 5 announced wordt.

Je bedoelt "Geannuleerd"  :devil:
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

nwolsink

waar blijft de final fw nu?? duurt wel erg lang onderhand

J.A.F._Doorhof

Wat draait er niet bij je ?
Ik heb namelijk nagenoeg nergens last van (durf niet te zeggen nergens omdat ik natuurlijk niet alles zie).

Wen er maar aan, met mediaplayers is er NOOIT een final firmware, tenzij ze stoppen.
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

borkaenjo@work

Bij mij draait Friday the 13th 2009 blu ray niet.
Niet het origineel, noch als ik hem rip.
HD center met laatste FW en met usb stick.
Er schijnen nog meer titels origineel niet te draaien.

J.A.F._Doorhof

Custom installer

Marc

Ik heb de HD Dune Prime met nieuwste FW.
Gisteren wilde ik naar de Ambra Blu Ray experience (*.iso file) kijken (Full HD 1080p).
Het geluid is fantastisch, maar het beeld schokt soms een klein beetje.
Vermoedelijk heb ik iets niet goed ingesteld op de Dune.
Het moet toch 1080p 23.95 Hz zijn?
Aansluitingen via HDMI, projector Mitsubishi HC5000. Normaal nooit problemen met HD.
Dank voor 't meedenken. :headbanging:

J.A.F._Doorhof

Ligt eraan, het kan zijn dat je op 50 of 60hz moet instellen of wel 59.97
Sommige BD zijn ook 24hz ipv 23.976

Gewoon even testen.
Custom installer

Marc

Bedankt Frank  :worship:
Zou dit bij een volgende FW versie ook niet automatisch gemaakt kunnen worden?

J.A.F._Doorhof

Custom installer

celerontje

Alle 24p BD's zijn toch 23,976 fps, geen 24,00 fps, toch?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

J.A.F._Doorhof

Heb er al een paar gezien die op 24hz beter liepen, waren wel rips moet ik eerlijk zijn.
Custom installer

celerontje

Ik bedoel de daadwerkelijke framerate van de videostream. ;)

J.A.F._Doorhof

NORMALITER zou je zeggen dat BD 23.976 is.
Maar ik heb een paar MKV's gehad die toch alleen op 24hz goed liepen.
Custom installer

celerontje

Maar een MKV is geen BD, maar een eigengeknutseld bestandje. ;) ;D

J.A.F._Doorhof

Custom installer

borkaenjo@work

Je kunt voordat je de film bekijkt even de stream bekijken met de info knop op je AB.
Die geeft dan aan wat het is.

Kjelt

Citaat van: borkaenjo@work op oktober 24, 2009, 19:58:06
Je kunt voordat je de film bekijkt even de stream bekijken met de info knop op je AB.
Die geeft dan aan wat het is.
ook op honderdsten van Herzen? Oftewel of het 24.00 of 23.96 Hz is, is me nog niet opgevallen dat het zo nauwkeurig was  ;)

J.A.F._Doorhof

Custom installer

Job

Citaat van: celerontje op oktober 24, 2009, 18:24:28
Alle 24p BD's zijn toch 23,976 fps, geen 24,00 fps, toch?
Niet per se. Aanvankelijk wel, maar sinds enige tijd wordt ook 24.00fps ondersteund.
Weet van tenminste 1 release 100% zeker dat die echt 24.00 en niet 23.976 is, en dus dat het technisch kan.