HD DUNE BDPrime review en aanvulling HD Center

Gestart door J.A.F._Doorhof, december 30, 2008, 18:38:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanky Panky

Citaat van: jeepee op september  6, 2011, 21:20:14
Wat kost zo'n nieuwe voeding? Weet ik in ieder geval waar ik naar kan uitzien in de toekomst.

Even uit mijn hoofd rond de 50/55 euro
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

jeepee

Dank voor het  snelle antwoorden. Toch best prijzig voor iets waar de producent in gebreke is, althans zeker wel wat coulance had kunnen tonen.
Is het wel plug and play of moet je er ook nog voor kunnen solderen?

Hanky Panky

Citaat van: jeepee op september  6, 2011, 21:52:44
Dank voor het  snelle antwoorden. Toch best prijzig voor iets waar de producent in gebreke is, althans zeker wel wat coulance had kunnen tonen.
Is het wel plug and play of moet je er ook nog voor kunnen solderen?

Ik had voor die 5 tientjes geen zin in een juridische clash. Daar zaten overigens ook de verzendkosten (naar mij toe) bij in en volgens mij een schep goodwill van ITC die er wel moeite in staken maar er ws geen cent aan verdiend hebben. Om ze dan ook nog eens op de kast te jagen .... ken je grenzen lijkt me een mooie uitspraak in zo'n geval.

Plug and play / solderen? Geen idee, ik heb het niet voor niets uitbesteed  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

jeepee

Citaat van: Hanky Panky op september  6, 2011, 22:38:34
Ik had voor die 5 tientjes geen zin in een juridische clash. Daar zaten overigens ook de verzendkosten (naar mij toe) bij in en volgens mij een schep goodwill van ITC die er wel moeite in staken maar er ws geen cent aan verdiend hebben. Om ze dan ook nog eens op de kast te jagen .... ken je grenzen lijkt me een mooie uitspraak in zo'n geval.

Plug and play / solderen? Geen idee, ik heb het niet voor niets uitbesteed  :D

Nee ik kan me voorstellen dat je geen juridische clash wilt voor 50 euro.
Anderzijds vind ik het echt onfatsoenlijk dat Dune je helemaal niet tegemoet wil komen.
Ik vind dat zo jammer dat het mij niet trekt om weer een Dune te kopen, terwijl het misschien wel het beste product is.
Je ziet met meer apparatuur, bv sat ontvangers, dat voedingen het massaal opgeven na een jaar of 3. Ik vind dat diep triest.

christa

kan iemand mij ook helpen ik heb een nieuwe full hd camcorder gekocht deze neemt alles 1080p op in avi bestand als ik dit wil afspelen geeft hij wel beeld maar geen geluid weet iemand hier een oplossing voor
groetjes christa
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

gast2018

Misschien het proberen waard.

Ik had een keer hetzelfde probleem met een gedownloade avi. Later bleek dat de Dune bij het afspelen ervan het volume op 0 (nul) uitstuurde. Dus even V+ op de ab van de Dune checken.

christa

ga ik proberen vast bedankt
groetjes christa
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

sail0rbe

Het probleem met het slecht afspelen van dvd/bluray discs is blijkbaar tot op heden nog steeds niet opgelost met hun laatste firmware. Ik heb mijn toestel (BD Prime 3.0) nu enkele weken geleden aangeschaft, tot op heden zeer tevreden maar bij bepaalde originele blurays is het me zelfs gebeurt dat de speler compleet blijft hangen en de enigste oplossing erin bestaat de speler open te maken, en de top van de bluray drive te openen om de disc eruit te halen, anders wordt het apparaat gewoon niet opgestart. Vrij irriterend dus!

jeepee

Zijn er inmiddels meer mensen die een nieuwe voeding in hun Dune hebben?