HD DUNE BDPrime review en aanvulling HD Center

Gestart door J.A.F._Doorhof, december 30, 2008, 18:38:22

Vorige topic - Volgende topic

edwinvh

Dat is dus de oorzaak van alle problemen.
De cpu fan is niet geinstalleerd.
De chip heeft hem zeker nodig.
Als ik jou was, zou ik even met de zaak bellen waar je hem vandaan hebt.
Ook zeer belangrijk : gebruik hem niet meer anders denk ik dat de cpu kapot gaat.

nwolsink

Citaat van: edwinvh op augustus 10, 2009, 20:29:40
Dat is dus de oorzaak van alle problemen.
De cpu fan is niet geinstalleerd.
De chip heeft hem zeker nodig.
Als ik jou was, zou ik even met de zaak bellen waar je hem vandaan hebt.
Ook zeer belangrijk : gebruik hem niet meer anders denk ik dat de cpu kapot gaat.

Met de WIFI kaart erin gaat er ook no way een CPU fan op passen, maar thanks voor de feedback, ik breng hem terug.
Zijn die PRIME V2.0 er al?
::Nothing to see here::

edwinvh

Citaat van: nwolsink op augustus 10, 2009, 21:42:56
Met de WIFI kaart erin gaat er ook no way een CPU fan op passen, maar thanks voor de feedback, ik breng hem terug.
Zijn die PRIME V2.0 er al?

De cpu koeler wordt verplaatst met een stukje plaatwerk.
Zie de foto van Miesepies op pagina 59 alleen moet je de foto dan een draai geven tegenover jou foto.
Ze hebben gewoon de gehele koeling vergeten bij jou Prime.

nwolsink

Citaat van: edwinvh op augustus 10, 2009, 21:50:30
De cpu koeler wordt verplaatst met een stukje plaatwerk.
Zie de foto van Miesepies op pagina 59 alleen moet je de foto dan een draai geven tegenover jou foto.
Ze hebben gewoon de gehele koeling vergeten bij jou Prime.

meteen een goede reden om een Gbit versie retour te vragen :)

riwi

Ik denk dat je een tweedehandse hebt gekregen. ook omdat je zonder die te bestellen er een wifi kaartje in had zitten. Erg raar dat er gewoon helemaal geen fan of tenminste een passieve koeler op zit.

Kjelt

Citaat van: nwolsink op augustus 10, 2009, 22:53:36
Misschien beter om een eSata versie te vragen heb je tenminste geen netwerk problemen meer  :)

hjdeurlo

Goedenavond,

Een paar weken terug ben ik gaan zoeken naar een HD player en toen was ik erg geinsteresseerd in de Dune HD Center. Eigenlijk vind je nergens op internet een forum waar hier uitgebreid over gesproken word behalve hier. Dus ik heb dit topic helemaal doorgelezen en dankzij jullie de goede keuze gemaakt.  8)

De Dune HD Center staat intussen geinstalleerd in de woonkamer.  :wub:

Ik zag echter nergens in dit topic of er al iemand IP Radio geinstalleerd/ingesteld had. Dus ik ben hier zelf even een mee bezig geweest om allemaal uit te zoeken. Het valt me op dat de er niet heel erg veel zenders zijn die nog met M3u werken. Echter voor mij werken de belangrijkste.

Om mijn werk gelijk maar even met jullie te delen heb ik de config van mij even online gezet.

http://www.extremeteamgelderland.nl/HJPF/temp/Dune%20radiozenders.rar

In dit bestandje zitten de volgende zender met zelfgemaakte logo's: 100%NL, Juize FM, Q-Music, Radio538, Radio538 dance department, Radio 538 non stop 40, SlamFM en XFM.

Kopieer de inhoud van de rar file in de juiste map op je speler (wel eerst even hideen files laten weergeven) en klaar ben je. Dus doe er je voordeel mee  ;)

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

nwolsink

Citaat van: Kjelt op augustus 11, 2009, 00:50:05
Misschien beter om een eSata versie te vragen heb je tenminste geen netwerk problemen meer  :)

Het is mijn netwerk niet want met enkel een cros kabel of 1 switch hapert hij ook, neem er straks nog wel een V2 bij met eSATA en Gbit :)

J.A.F._Doorhof

We gaan de v2 leveren zodra ze beschikbaar zijn, maar op dit moment is de schatting eind augustus.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

funniebunnie

Citaat van: nwolsink op augustus 10, 2009, 22:53:36
Mis ik nou iets? Jij had toch zoveel problemen met streamen over je gigabit netwerk met deze speler? En nu vertel je pas dat je een wifi versie hebt?

Hanky Panky

Citaat van: funniebunnie op augustus 11, 2009, 10:09:16
Mis ik nou iets? Jij had toch zoveel problemen met streamen over je gigabit netwerk met deze speler? En nu vertel je pas dat je een wifi versie hebt?

Ja je mist duidelijk iets...... hij vertelt toch dat hij een KABEL en een switch gebruikt....

Lees eerst eens goed voordat je iets de ruimte in bazelt  :o
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

funniebunnie

svmnb

Aan de foto van de binnenkant te oordelen, verdient het kabelmanagement geen schoonheidsprijs. Het lijkt meer op een hobby-project dan een consumenten ready apparaat. :o
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Kjelt

Citaat van: svmnb op augustus 11, 2009, 12:18:17
Aan de foto van de binnenkant te oordelen, verdient het kabelmanagement geen schoonheidsprijs. Het lijkt meer op een hobby-project dan een consumenten ready apparaat. :o
Ik vind juist de opbouw van het apparaat (mooie geschakelde voeding zover mogelijk geisoleerd van de rest van de boards (jammer dat ie niet afgeschermd is)) en de gebruikte kabels (afgeschermd en geisoleerd) juist getuigen van kwaliteits spullen. Als je de meeste spelers van grote merken opent liggen daar allemaal cheapo flatbandkabeltjes in waar veel rotzooi op ingestraald kan worden.

svmnb

Citaat van: Kjelt op augustus 11, 2009, 12:25:29
Ik vind juist de opbouw van het apparaat (mooie geschakelde voeding zover mogelijk geisoleerd van de rest van de boards (jammer dat ie niet afgeschermd is)) en de gebruikte kabels (afgeschermd en geisoleerd) juist getuigen van kwaliteits spullen. Als je de meeste spelers van grote merken opent liggen daar allemaal cheapo flatbandkabeltjes in waar veel rotzooi op ingestraald kan worden.

Ik doelde niet op de kwaliteit van de kabels, maar de wijze waarop deze 'gelegd' zijn.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Kjelt

Citaat van: svmnb op augustus 11, 2009, 12:34:58
Ik doelde niet op de kwaliteit van de kabels, maar de wijze waarop deze 'gelegd' zijn.
Tja het ziet er misschien rommelig uit maar hoe minder de kabels langs elkaar liggen des te beter vaak, vooral bij kabels die elkaar kunnen beinvloeden.

Als ik er zo naar kijk dan is de enige afwijking het usb printje rechtsboven, die hadden ze beter links kunnen houden met kortere kabels maar ik heb begrepen dat dit halverwege de produktie erbij gebakken is en waarschijnlijk omdat ze nergens anders meer plaats hadden  :D
Re-designen dus en dat zijn ze nu aan het doen  ;)

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

funniebunnie

Nou zeg. Lees het zelf dan ook nog maar een paar keer door:
"Denk erbij hoe de post uitgelegd zou kunnen worden en denk dan aub niet meteen het meest negatieve"

En dat toontje dat sla je maar aan tegen je kinderen ofzo, ik ben daar niet van gediend.

reza

Citaat van: funniebunnie op augustus 11, 2009, 13:27:22

En dat toontje dat sla je maar aan tegen je kinderen ofzo, ik ben daar niet van gediend.

Hhaha :D :baaa:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Kjelt

Citaat van: Ghosty J op augustus 11, 2009, 13:45:47
Heren, het is buiten prachtig mooi weer :D :police:
Echt waar? Hier zeikt het, hoe toepasselijk  :D

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

svmnb

Iedereen die het niet over die Dune heeft. :D

nwolsink