HD DUNE BDPrime review en aanvulling HD Center

Gestart door J.A.F._Doorhof, december 30, 2008, 18:38:22

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Ik weet het niet, heb je geen reactie van Annewiek gehad ?
Mail haar anders even rechtstreeks op [email protected] of morgen op 0527-636666 dan heb je een rechtstreekse link :D

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LexiconLogan

Citaat van: J.A.F._Doorhof op mei 25, 2009, 12:26:31
Ik weet het niet, heb je geen reactie van Annewiek gehad ?
Mail haar anders even rechtstreeks op [email protected] of morgen op 0527-636666 dan heb je een rechtstreekse link :D

Heb ik gedaan, doe ik nog eens, dank je!
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

dream1

Citaat van: Henk55 op mei 25, 2009, 12:19:46
FileZilla al geprobeerd!

Hi,

Daar vraagt hij ook om een password, laat ik die leeg dan zegt hij dat hij geen verbinding kan maken?
Heb een bestaande HD in gedaan die uit de Tvix 6500A komt, weet niet of het daar mee te maken heeft.

Gr Dream1

Henk55

Citaat van: dream1 op mei 25, 2009, 13:01:20
Hi,

Daar vraagt hij ook om een password, laat ik die leeg dan zegt hij dat hij geen verbinding kan maken?
Heb een bestaande HD in gedaan die uit de Tvix 6500A komt, weet niet of het daar mee te maken heeft.

Gr Dream1

Met anonieme aanmelding lukt het bij me,
verder kies ik voor passieve overdracht in FileZilla.

J.A.F._Doorhof

als het goed is heb je een factuur opgestuurd gekregen LL via de email.
bel anders morgen toch even met Annewiek.
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Hoe komt het eigenlijk dat het zo'n puinhoop is met de levering van de HD Dune's?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

Kan ik me niet over uit laten behalve dat het een ZEER gewild product is en veel grotere orders krijgt dan ooit verwacht blijkbaar.
Custom installer

J.A.F._Doorhof

add:
wij zijn naar onze klanten toe altijd zo duidelijk mogelijk trouwens, dus als het goed is zijn die goed ingelicht.
Custom installer

deniax

Citaat van: celerontje op mei 25, 2009, 14:50:22
Hoe komt het eigenlijk dat het zo'n puinhoop is met de levering van de HD Dune's?
Ligt er aan waar je zoekt. Er zijn genoeg Nederlandse webshops die hem (al maanden) direct uit eigen voorraad kunnen leveren...
D-Box - Velodyne - Screen Research - JVC - Audyssey

celerontje

Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Frank krijgt steeds te maken met de ene opschorting na de andere...
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

deniax

Citaat van: celerontje op mei 25, 2009, 20:26:05
Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Frank krijgt steeds te maken met de ene opschorting na de andere...
Geen idee, voor mij als consument maakt dat ook weinig uit, belangrijkste is dat ze al een tijd uit eigen voorraad te krijgen zijn.

J.A.F._Doorhof

Lijkt me stug deniax.
In het begin zijn er een paar retailers geweest waaronder wij die WAT op vrije voorraad hadden.
Maar er is geen 1 retailer geweest die bv 2 weken geleden kon uitleveren, tenzij ze veel annuleringen gehad hebben.
Zelfs grotere bedrijven waren simpelweg door hun voorraad heen.
Nu krijg je hetzelfde in mindere mate, wij hadden een paar units vrije voorraad maar die waren eigenlijk al weg voor ze binnen waren.
En nu hebben we weer een nieuwe order uit staan.

Webshops die ZEGGEN voorraad te hebben en die ook ECHT uitleveren is vaak een wereld van verschil.
Custom installer

deniax

Citaat van: J.A.F._Doorhof op mei 25, 2009, 22:31:29
[quoteMaar er is geen 1 retailer geweest die bv 2 weken geleden kon uitleveren, tenzij ze veel annuleringen gehad hebben.
Zelfs grotere bedrijven waren simpelweg door hun voorraad heen.
Nu krijg je hetzelfde in mindere mate, wij hadden een paar units vrije voorraad maar die waren eigenlijk al weg voor ze binnen waren.
Want? Jij weet al die info omdat jij van alle shops de voorraad bijhoudt en weet wat ze uitleveren?

Ik vind dat je heel erg in de verdediging schiet met deze reactie. Ongepast en onnodig.
CiteerWebshops die ZEGGEN voorraad te hebben en die ook ECHT uitleveren is vaak een wereld van verschil.
Alweer zo'n rare reactie... Hoe weet je dat die (web)shops geen voorraad hebben en/of niet uitleveren...

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

deniax

Citaat van: LexiconLogan op mei 25, 2009, 23:32:21
deniax, kun jij ze leveren misschien?
Ik wil die van mij niet verkopen :) (maw, ik ben geen leverancier, maar een consument die hoopt met de Dune een goede aanschaf gedaan te hebben)

LexiconLogan

J.A.F._Doorhof

@Deniax,
Je hebt 4 posts dus ik neem aan dat je ons misschien nog niet zo goed kent :D
We zitten inderdaad vaak bovenop dit soort dingen, sterker toen de Dune aangekondigd werd hebben we direct contact gezocht met HDI maar er was toen al een distributeur aangesteld jammer genoeg, we hebben dus vanaf het begin een zeer goed zicht gehad op de leveringen, en op de rotzooi die het was, langzaam aan begint het steeds beter te lopen trouwens.
We zijn niet een dozenschuiver die meteen 100 dingen inkoopt als iets op de markt komt dus vaak hebben we maar beperkte vrije voorraad, helemaal tegenwoordig nu mensen meer de hand op de knip houden.

Echter we zijn inderdaad erg met de Dune bezig geweest en hebben zowel uit Israel als van de NL importeur keer op keer bevestiging gehad dat er GEEN vrije voorraad was, sterker bij de eerste zending waren er zelfs bepaalde modellen helemaal niet leverbaar.
De opmerking van MAANDEN is dan ook STERK overdreven.
Er is een grote partij naar MPClub gegaan maar ook die hebben volgens mij niet 100% uitgeleverd gekregen (maar dat weet ik niet zeker) de rest is verdeeld onder dealers die vanaf uur 0 hadden ingeschreven waaronder ook wij zaten.
Daarna (dat was rond de kerst) was het afgelopen met leveringen, en ja ik ken de markt best wel een beetje ondertussen.

Ik stel niet dat je NERGENS een BD prime kon krijgen of een HD center, ik stel wel dat er geen LEGIO retailers waren die ze RUIM op voorraad hadden, wat ik wel stel is dat bij de meeste webshops VOORRAAD betekend, we kunnen ze leveren en laten de klanten denken dat ze op voorraad zijn.
Wat ik wel weet is dat we voor 1 klant (die perse zo een apparaat wilde hebben binnen een hele grote order) letterlijk bijna elke webshop hebben afgebeld voor een unit en zelfs waar voorraad LEEK te zijn krijgen we netjes te horen dat ze elk moment de units verwachten, en tja..... dat deden wij ook.

Het HT wereldje van leveranciers is niet zo groot en de onderlinge communicatie is vaak goed met korte lijnen dus ik vind je stelling dat er gewoon maanden lang voorraad was bij webwinkels moeilijk te geloven, aangezien HDI simpelweg niet eens geproduceerd heeft door de financiele crisis, dus wat er aan de hand is weet ik niet maar waarschijnlijk heb je mazzel gehad bij een webwinkel/retailer die er toevallig 1 of 2 als vrije voorraad had staan.
Maar ik denk als je er 5-10 besteld had je toch echt nee had gekregen want zoveel waren er simpelweg niet.

Custom installer

deniax

Citeer@Deniax,
Je hebt 4 posts dus ik neem aan dat je ons misschien nog niet zo goed kent
Aantal posts zegt niets over hoe goed je een forum kent. Mijn registratiedatum is trouwens August 8, 2002 ...

Je post is dit keer een stuk genuanceerder wat het ook prettiger maakt qua communicatie.
Bedankt voor je uitleg.

Wat mij op viel, waren de vele posts in te trend van "hopelijk volgend week" , "Over paar weken" , "Er komt een nieuwe leverancier" , "Goede hoop op 1 week" , "Geen nieuwe leverancier, blijkt toch de oude te blijven", etc etc
Het komt op mij over (en ik weet zeker, ook bij anderen), dat jij en dus indirect ook je klanten, aan het lijntje worden gehouden door HDI, danwel de Nederlandse importeur. Je klanten op de hoogte houden is natuurlijk ontzettend belangrijk en een heel groot pluspunt van je, maar het begon na een tijdje wat "sneu" te worden, ook al "ken je de markt best wel een beetje ondertussen".

HDI & co zullen vast en zeker de meest geloofwaardige excuses hebben en beterschap beloven, maar je blijft niet aan de gang...

Dat je het verder moeilijk te geloven vindt dat de Dunes bij bepaalde winkels al maanden te krijgen zijn, is natuurlijk je goed recht. Ik ben ook niet uit op een welles/nietus discussie. Ik reageerde alleen omdat er zoveel interesse in het apparaat is en men denkt dat het nergens in Nederland te krijgen is. Dat is onjuist.

Heb ik geluk gehad met de aanschaf? Dat kan best (ook al zijn er nu in totaal 3 aangeschaft)...
Als andere mensen ook geluk kunnen hebben omdat ze weten dat er winkels zijn die direct uit voorraad kunnen leveren, dan heb ik mijn doel bereikt.

Sharing is caring! :wub:

J.A.F._Doorhof

Vergeet niet dat ook wij in December vorig jaar al een aantal BD primes en HD Centers hebben uitgeleverd.
Daarna is het HEEL lang stil komen te leggen, we hebben inderdaad continue communicatie daarover gehad met HDI, en wij plaatsen inderdaad de nieuwe leverdata op het forum omdat we weten dat klanten zitten te wachten, er zijn genoeg leveranciers die gewoon volledige stilte hielden en als klanten mailde als antwoord gaven "als ze er zijn hoort u het wel" dat is niet de manier waarop wij werken, we geven altijd openheid, je mag dat sneu vinden of in het belachelijke trekken maar het is wel de realiteit waarom veel mensen juist voor ons kiezen als leverancier, ze weten namelijk EXACT waar ze aan toe zijn, ik kan echter niet een fabrikant DWINGEN om iets te leveren als het er niet is.
Het zou anders zijn als andere winkels gewoon aangeleverd kregen en wij niet, maar dat is niet het geval. Wij hebben een bepaald aantal units op vrije voorraad gezet om een levertijd van ongeveer 3-4 weken te overbruggen, toen het VEEL langer ging duren waren ook wij daar door heen en was het wachten op nieuw.
Dat die steeds werden opgeschoven was niet alleen de levering aan ITC maar naar alle dealers trouwens.

Het is wel vreemd dat je pas mijn stelling geloofd als ik het uitvoering uitleg, terwijl mijn stelling toch echt dezelfde is.
Maar goed.

Custom installer

dream1

@Deniax,

Er wordt veel gezegd en beloofd als je besteld, ja ze zijn opvoorraad maar het geld overmaken dan krijg je een bevesteging :inlove: :inlove: :inlove:.
Zoals Frank zegt is er veel vraag naar de meeste doen alleen op backorder.
Ik kan beamen wat Frank zegt, ik heb trouwens niet mijn Dune daar besteld als je dat denkt.
Ondanks ik hem daar niet heb gekocht krijg je nog veel support mijn dank hiervoor.
Mijn advies koop hem waar je goede support krijgt, waar ik hem heb gekocht hadden ze niet veel verstandt er van.
Mijn stream problemen zoals ik hier op de forum heb gemeldt zijn opgelost door ICT.
Het probleem was verkeerde bekabeling.

Gr Dream1

celerontje

Frans Doorhof?
Die ken ik niet!
Bedoel je misschien Frank? ;D ;D ;D

dream1

Citaat van: celerontje op mei 26, 2009, 14:56:11
Frans Doorhof?
Die ken ik niet!
Bedoel je misschien Frank? ;D ;D ;D

Sorry opgelost 8) 8)

deniax

Dream1
CiteerEr wordt veel gezegd en beloofd als je besteld, ja ze zijn opvoorraad maar het geld overmaken dan krijg je een bevesteging
Deze reactie is niet relevant. Ik vertel duidelijk dat ik en 2 anderen gewoon het apparaat binnen hebben gekregen een dag nadat het besteld was.
CiteerMijn advies koop hem waar je goede support krijgt, waar ik hem heb gekocht hadden ze niet veel verstandt er van
Ook deze reactie niet relevant. Waarom hierop reageren terwijl ik geen namen heb genoemd van winkels? Het kan goed zijn dat het hier een winkel betreft die erg goede support geeft.

LexiconLogan

deniax

Citaat van: LexiconLogan op mei 26, 2009, 16:04:08
noem de winkel gewoon, is geen schande ;)

Prima :)

De winkel is divxplayer

Vandaag bestellen = morgen in huis.

=======
Link van de NIET sponsor verwijderd, de naam laten staan.