Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

Citaat van: fastlex op april 11, 2011, 08:22:10
Oeps, had over de netkabels heen gelezen, dacht dat je er slechts 1 had.

Dacht al  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

phmeijer

Citaat van: Madhouse op april 11, 2011, 08:19:38
Aders zijn wel lang genoeg hoor aan beide kanten. Alles zit er goed in en zonder problemen (Marantz zitten de ternminals dicht bij elkaar).

Gelukkig, kon het niet goed zien.
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

Maximus_Aurelius

Prachtige foto's, staat ook allemaal erg mooi. Oogt ook heel rustig.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Martijnst1990

Je hebt in zo'n korte tijd inderdaad echt een pracht set opgebouwd zeg! Mooi om alles zo op een rijtje te zien.

Leuk ook dat de LS kabels precies geven wat je had verwacht/gehoopt. En nu maar genieten!  :thumbs-up: :music:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

screw

Citaat van: Madhouse op april 11, 2011, 09:03:06
Dacht al  ;D

merk je een verschil in powercord op de sub? (ik hem nog een stuk kabel over dus kan ik er eentje bij maken voor de BK400)
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

frankp

Erg mooie set zo, kunnen we allemaal nog eens wat van leren.
Ook erg knap dat je zo mooi zelf de kabels kan maken. Dat is aan mij (nog)
niet besteed  :-X

Madhouse

Citaat van: phmeijer op april 11, 2011, 10:33:06
Gelukkig, kon het niet goed zien.

Een foto vertekent altijd he.

Citaat van: Maximus_Aurelius op april 11, 2011, 14:30:35
Prachtige foto's, staat ook allemaal erg mooi. Oogt ook heel rustig.

De inrichting van het huis heb ik aan mijn vriendin te danken, die weet wel hoe het moet. De audio zet ik wel zelf neer.
Oogt inderdaad heerlijk rustig en we zitten ook graag in de woonkamer.

Citaat van: Martijn90 op april 11, 2011, 14:34:48
Je hebt in zo'n korte tijd inderdaad echt een pracht set opgebouwd zeg! Mooi om alles zo op een rijtje te zien.

Leuk ook dat de LS kabels precies geven wat je had verwacht/gehoopt. En nu maar genieten!  :thumbs-up: :music:

Idd, nu lekker genieten en niets meer aanschaffen. Een Inakustik interlink ga ik dus ook niet aanschaffen, daarvoor bevallen mijn DIY's te goed!

Citaat van: screw op april 11, 2011, 16:10:39
merk je een verschil in powercord op de sub? (ik hem nog een stuk kabel over dus kan ik er eentje bij maken voor de BK400)

Eerlijk gezegd niet. Maar ik heb ook nooit het originele powercord op de sub gehad omdat deze er al vanaf het begin op zit.

Citaat van: frankp op april 11, 2011, 17:49:25
Erg mooie set zo, kunnen we allemaal nog eens wat van leren.
Ook erg knap dat je zo mooi zelf de kabels kan maken. Dat is aan mij (nog)
niet besteed  :-X

Ik doe mijn best! En kabels maken vind ik ook erg leuk om te doen, en oefening baart kunst!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

denoontje


Xander32

Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  :thumbs-up:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Zefanja

Ziet er heel netjes uit Roy.
Mooi dat het zo een verschil geeft, maar dat was ook wel te verwachten.
Geniet ervan! Hoop het snel te mogen beluisteren.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Terugkomend op de Inakustik LS-1002, het is een fijne kabel maar begin toch mijn twijfels te krijgen of het niet een mismatch is. Het geluid is heel open maar te open, het is net of de surrounds ook mee spelen en de stem van de artiest komt niet meer uit het midden op stereo. Ook komt het geluid niet uit de speakers maar is het geluid overal. Ik kan de vinger nog niet op de zere plek leggen maar ik weet nog niet of dit het wel is. Iemand advies?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

screw

Citaat van: Madhouse op april 14, 2011, 08:31:15
Terugkomend op de Inakustik LS-1002, het is een fijne kabel maar begin toch mijn twijfels te krijgen of het niet een mismatch is. Het geluid is heel open maar te open, het is net of de surrounds ook mee spelen en de stem van de artiest komt niet meer uit het midden op stereo. Ook komt het geluid niet uit de speakers maar is het geluid overal. Ik kan de vinger nog niet op de zere plek leggen maar ik weet nog niet of dit het wel is. Iemand advies?

Staan de speakers nog op dezelfde plaats? zou het eerst hierin zoeken!
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Madhouse

Citaat van: screw op april 14, 2011, 08:39:52
Staan de speakers nog op dezelfde plaats? zou het eerst hierin zoeken!

Jep! Gisteren ook een beetje aan het schuiven geweest maar kan de vinger niet op de zere plek leggen....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

screw

Citaat van: Madhouse op april 14, 2011, 09:07:42
Jep! Gisteren ook een beetje aan het schuiven geweest maar kan de vinger niet op de zere plek leggen....

En als je de oude kabels (mocht je deze nog hebben) terug plaatst is het weer goed? in dat geval kan het idd een mismatch zijn.
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Madhouse

Citaat van: screw op april 14, 2011, 09:30:38
En als je de oude kabels (mocht je deze nog hebben) terug plaatst is het weer goed? in dat geval kan het idd een mismatch zijn.

Oude kabels heb ik nog wel maar is een beetje lastig zo terug te plaatsen. Het klonk altijd wel goed met de oude kabels maar had het gevoel dat Inakustik een serieuze upgrade was. Maar na een paar dagen luisteren is het misschien toch to much.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Je wil dit waarschijnlijk niet horen, maar ik denk dat je woonkamer en dus de akoestiek niet kan omgaan met de grotere detaillering en dynamiek van de 1002. Het klinkt me allemaal als nagalmproblematiek.

De W&M is minder gedetailleerd en daardoor heb je daar wellicht minder last van gehad.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op april 14, 2011, 09:50:58
Je wil dit waarschijnlijk niet horen, maar ik denk dat je woonkamer en dus de akoestiek niet kan omgaan met de grotere detaillering en dynamiek van de 1002. Het klinkt me allemaal als nagalmproblematiek.

De W&M is minder gedetailleerd en daardoor heb je daar wellicht minder last van gehad.

Dat wil ik juist wel horen! Ik denk dat de Inakustiks maar weer de verkoop in gaan en ik de W&M terug plaats.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Citaat van: Madhouse op april 14, 2011, 10:02:44
Dat wil ik juist wel horen! Ik denk dat de Inakustiks maar weer de verkoop in gaan en ik de W&M terug plaats.

Sterker nog, ze staan te koop: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=111380.0
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

erik s.

niet horen waar de luidsprekers staan is juist goed.
het kan wel zijn dat je wat moet stoeien met de opstelling.
ik zou er nog wat mee experimenteren voor je ze verkoopt.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Citaat van: erik s. op april 14, 2011, 10:42:57
niet horen waar de luidsprekers staan is juist goed.
het kan wel zijn dat je wat moet stoeien met de opstelling.
ik zou er nog wat mee experimenteren voor je ze verkoopt.

Heb ik gisteren avond de hele avond gedaan. Ga vanavond nog wel even spelen...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op april 14, 2011, 10:02:44
Dat wil ik juist wel horen! Ik denk dat de Inakustiks maar weer de verkoop in gaan en ik de W&M terug plaats.
Jammer voor je! Het zijn echt prachtkabels, dus de nieuwe eigenaar heeft een koopje...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Nooff

Ik denk dat je ook niet op de grafiekjes van Inakustik af moet gaan, dat is hetzelfde als; wij van wc eend adviseren.... in de praktijk pakt het eigenlijk nooit zo uit. Waarschijnlijk weten je Kefs gewoon niet om te gaan met deze kabel.

Madhouse

Citaat van: HTip op april 14, 2011, 11:47:46
Jammer voor je! Het zijn echt prachtkabels, dus de nieuwe eigenaar heeft een koopje...

Ja idd jammer maar het is niet anders. Lijkt mij ook een koopje waarvoor ze te koop staan.

Citaat van: Nooff op april 14, 2011, 11:56:40
Ik denk dat je ook niet op de grafiekjes van Inakustik af moet gaan, dat is hetzelfde als; wij van wc eend adviseren.... in de praktijk pakt het eigenlijk nooit zo uit. Waarschijnlijk weten je Kefs gewoon niet om te gaan met deze kabel.

Klopt! Maar de LS-602 single wire bevielen wel goed, dus wie weet maak ik die overstap nog wel. Voorlopig maar weer even de W&M er tussen.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

screw

Citaat van: Madhouse op april 14, 2011, 12:02:36
Ja idd jammer maar het is niet anders. Lijkt mij ook een koopje waarvoor ze te koop staan.

Klopt! Maar de LS-602 single wire bevielen wel goed, dus wie weet maak ik die overstap nog wel. Voorlopig maar weer even de W&M er tussen.

gewoon weer tevreden zijn .... en genieten....
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Madhouse

Citaat van: screw op april 14, 2011, 12:32:09
gewoon weer tevreden zijn .... en genieten....

Dat sowieso! Ga de W&M wel ff pimpen (andere mantel er omheen en ViaBlue splitters) zodra de Inakustik verkocht zijn.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub