Kamidio Klipsch Theatre

Started by MLCinema, April 1, 2008, 17:03:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


MLCinema

Quote from: morca on July 24, 2016, 23:07:40
Mooie ruimte en dikke subwoofers  :headbanging:
Thnx! Moet nog mooier worden[emoji4].

Voorlopig echter geen upgrades meer op de planning staan. Misschien volgend jaar een mooiere projector. Maar alleen als ik voldoende gespaard heb en tegen een mooie deal aanloop.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Ik heb de pallets inmiddels binnen. Iets andere maat: 100x120x15. Met welk soort rockwool kan ik deze het beste vullen? Rockwool 221 of 202?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

RonG


MLCinema

#504
Quote from: Kamidioblitz on August 11, 2016, 14:17:21
Ik heb de pallets inmiddels binnen. Iets andere maat: 100x120x15. Met welk soort rockwool kan ik deze het beste vullen? Rockwool 221 of 202?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Niemand een idee? Ik moet alleen nog bedenken hoe ik twee platen multiplex of iets dergelijks van 244 bij 122 cm thuis krijg. Denk dat het net niet gaat passen in de auto.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Quote from: RonG on August 11, 2016, 15:18:42
Toffe ruimte :headbanging: en subs ;D
Jij kunt het weten. Ik vind jou ruimte ook nog steeds mooi om te zien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Lambert

Quote from: Kamidioblitz on August 17, 2016, 21:55:22
Niemand een idee? Ik moet alleen nog bedenken hoe ik twee platen multiplex of iets dergelijks van 244 bij 122 cm thuis krijg. Denk dat het net niet gaat passen in de auto.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Rockwool 210 (opvolger van rockwool 201) is een prima absorber. Vooral bij absorptie van lage tonen zijn er verschillen. Een lage dichtheid werkt hier beter. Rockwool 210 heeft een dichtheid van 35km/m3.

Op de volgende site staan de verschillen van 48kg/m3 en 96kg/m3 (plain). Die eerste doet het beter bij de lage tonen.
http://www.bobgolds.com/AbsorptionCoefficients.htm

Nog wat verhaal er bij:
http://www.readyacoustics.com/index.php?main_page=faq_info&fcPath=13_4&faqs_id=36

Op de volgende site ontbreken inmiddels de grafieken, maar met behulp van de Excel bestanden op die site heb ik berekend dat 35kg/m3 top is, mits voldoende dikte. Daarbij is een lagere dichtheid goedkoper :)
http://www.geluidforum.nl/viewtopic.php?p=6874

Er geldt dat je bij mineraalwol uit moet gaan van 100mm of meer. Bij kleinere diktes is de absorptie minder egaal over het gehele frequentiespectrum en dat zal de geluidskwaliteit negatief beïnvloeden (lage tonen blijven niet-geabsobeerd bij kleiner wordende diktes).

Niet exact een antwoord op je vraag, maar als je buurman toevallig een paar balen 221 of 202 heeft liggen dan zou ik 221 nemen omdat die de laagste dichtheid van de twee heeft (50kg/m3)


MLCinema

Quote from: Lambert on August 18, 2016, 23:28:50
Rockwool 210 (opvolger van rockwool 201) is een prima absorber. Vooral bij absorptie van lage tonen zijn er verschillen. Een lage dichtheid werkt hier beter. Rockwool 210 heeft een dichtheid van 35km/m3.

Op de volgende site staan de verschillen van 48kg/m3 en 96kg/m3 (plain). Die eerste doet het beter bij de lage tonen.
http://www.bobgolds.com/AbsorptionCoefficients.htm

Nog wat verhaal er bij:
http://www.readyacoustics.com/index.php?main_page=faq_info&fcPath=13_4&faqs_id=36

Op de volgende site ontbreken inmiddels de grafieken, maar met behulp van de Excel bestanden op die site heb ik berekend dat 35kg/m3 top is, mits voldoende dikte. Daarbij is een lagere dichtheid goedkoper :)
http://www.geluidforum.nl/viewtopic.php?p=6874

Er geldt dat je bij mineraalwol uit moet gaan van 100mm of meer. Bij kleinere diktes is de absorptie minder egaal over het gehele frequentiespectrum en dat zal de geluidskwaliteit negatief beïnvloeden (lage tonen blijven niet-geabsobeerd bij kleiner wordende diktes).

Niet exact een antwoord op je vraag, maar als je buurman toevallig een paar balen 221 of 202 heeft liggen dan zou ik 221 nemen omdat die de laagste dichtheid van de twee heeft (50kg/m3)
Hoi Lambert dank voor je uitgebreide post! Ga de linkjes even goed bestuderen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Wat is je ruimte mooi geworden! :clapping: en dan ook nog eens dual-sub O0 en bovendien ook bezig met akoestiek :worship:

Ik heb Rockwool 221 gebruikt in mijn paneelabsorbers, Akotherm in mijn lattenabsorbers en glaswol van de bouwmarkt in mijn podium. Het beste materiaal is Akotherm, hele goede akoestische eigenschappen en geen last van stof of andere ongemakken. De 221 heb ik gebruikt omdat de platen rechtop moesten blijven staan en dat kan met deze industrieplaat.

De flutterecho kan je het best tegengaan met diffusie voor de ruimtelijkheid. Auralex heb je gebruikt las ik. Heb je het gewenste effect reeds bereikt.

En wat je projector betreft, ik ga binnenkort mijn JVC HD950 verkopen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Quote from: HTip on September  5, 2016, 14:23:27
Wat is je ruimte mooi geworden! :clapping: en dan ook nog eens dual-sub O0 en bovendien ook bezig met akoestiek :worship:

Ik heb Rockwool 221 gebruikt in mijn paneelabsorbers, Akotherm in mijn lattenabsorbers en glaswol van de bouwmarkt in mijn podium. Het beste materiaal is Akotherm, hele goede akoestische eigenschappen en geen last van stof of andere ongemakken. De 221 heb ik gebruikt omdat de platen rechtop moesten blijven staan en dat kan met deze industrieplaat.

De flutterecho kan je het best tegengaan met diffusie voor de ruimtelijkheid. Auralex heb je gebruikt las ik. Heb je het gewenste effect reeds bereikt.

En wat je projector betreft, ik ga binnenkort mijn JVC HD950 verkopen ;)
Thnx Philip! Ik heb de akoestiek nog niet aangepast. Ik wil dit binnenkort wel gaan doen. Ik twijfel tussen akotherm d40 aan de voorste zijwanden of Auralex 2" Wedges.

Het podium moet nog gebouwd worden voor de achterste zitrij. Hierin denk ik 221 te gaan toepassen.

Erg mooie projector, maar voorlopig nog geen budget voor beschikbaar. Misschien ergens volgend jaar. Zit aan de Sony HW45 te denken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Ik denk dat Akotherm te veel dempt. Is gemaakt voor absorptie en niet diffusie. Auralex Wedges geldt hetzelfde voor. Je zou beter kunnen kiezen voor MetroFusors. Probleem met absorberen van flutterecho is het risico op een verlies aan ruimtelijkheid van de fronts. Diffusie daarentegen behoudt deze ruimtelijkheid. Volgens mij had Sonic Circle die in zijn HT.

In je podium kan je net zo goed glaswol of steenwol gebruiken. Is een prima oplossing om de nagalm in de open ruimtes te elimineren. Industrieplaten zijn dacht ik veel duurder.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Quote from: HTip on September  5, 2016, 17:46:30
Ik denk dat Akotherm te veel dempt. Is gemaakt voor absorptie en niet diffusie. Auralex Wedges geldt hetzelfde voor. Je zou beter kunnen kiezen voor MetroFusors. Probleem met absorberen van flutterecho is het risico op een verlies aan ruimtelijkheid van de fronts. Diffusie daarentegen behoudt deze ruimtelijkheid. Volgens mij had Sonic Circle die in zijn HT.

In je podium kan je net zo goed glaswol of steenwol gebruiken. Is een prima oplossing om de nagalm in de open ruimtes te elimineren. Industrieplaten zijn dacht ik veel duurder.

Ik zie dat ik in het akoestiek verhaal nog een en ander te leren heb. Alleen maar goed[emoji4]. Hoe zit het eigenlijk met demping wanneer het podium volledig is afgetimmerd en afgewerkt met laminaat?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

Quote from: Kamidioblitz on September  5, 2016, 17:57:33
Ik zie dat ik in het akoestiek verhaal nog een en ander te leren heb. Alleen maar goed[emoji4]. Hoe zit het eigenlijk met demping wanneer het podium volledig is afgetimmerd en afgewerkt met laminaat?
Ik wist in het begin ook niets van akoestiek ;) Via dit forum bij Thingman terecht gekomen en zijn site (soundscapes.nu) heeft me veel geleerd. Vooral het verschil tussen reflectie, absorptie en diffusie legt hij heel goed uit.

Demping van de holle ruimte kan teniet worden gedaan door het oppervlak. Ik zou geen laminaat gebruiken om 3 redenen. Het is een reflectief oppervlak, het is minder flexibel dan bijv. OSB-plaat en het genereert laminaat veel statische electriciteit, maar dat is een heel ander onderwerp ;) Ik heb mijn podia bekleed met hoogpolig tapijt als extra absorptie. OSB-plaat fungeert als membraan dat beweegt onder druk van lage tonen en die energie wordt dan opgevangen door het dempend materiaal in de open ruimten. Midden- en hoge tonen worden (deels) geabsorbeerd.

Je moet echter ook waken voor overdemping. Dan gaat geluid heel doods klinken. Wat logt er nu op de vloer?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Quote from: HTip on September  5, 2016, 21:17:59
Ik wist in het begin ook niets van akoestiek ;) Via dit forum bij Thingman terecht gekomen en zijn site (soundscapes.nu) heeft me veel geleerd. Vooral het verschil tussen reflectie, absorptie en diffusie legt hij heel goed uit.

Demping van de holle ruimte kan teniet worden gedaan door het oppervlak. Ik zou geen laminaat gebruiken om 3 redenen. Het is een reflectief oppervlak, het is minder flexibel dan bijv. OSB-plaat en het genereert laminaat veel statische electriciteit, maar dat is een heel ander onderwerp ;) Ik heb mijn podia bekleed met hoogpolig tapijt als extra absorptie. OSB-plaat fungeert als membraan dat beweegt onder druk van lage tonen en die energie wordt dan opgevangen door het dempend materiaal in de open ruimten. Midden- en hoge tonen worden (deels) geabsorbeerd.

Je moet echter ook waken voor overdemping. Dan gaat geluid heel doods klinken. Wat logt er nu op de vloer?

Ik heb ook aan die combinatie van osb met tapijt zitten denken. Er ligt tapijt op de vloer, met een goede ondervloer die al redelijk dempt maar niet enorm.

Ik heb nog geen haast met de bouw, wordt oktober. Ben wel blij met je adviezen hierin! Osb met tapijt is ook zeker een optie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Afgelopen weekend met mijn schoonvader bezig geweest. En met resultaat! Het was een hoop gesleep naar zolder maar er staat nu een podium van 1,20 bij 2 meter met een hoogte van ongeveer 19 cm. Het geheel is gebouwd op twee pallets gevuld met Rockwool 210 met boven en onder osb en rondom.

Komt nog wat bij door het toevoegen van tapijt. Hiermee is het mogelijk om precies over de voorste rij heen te kijken.

Ik moet er nog even fatsoenlijke foto's van maken. Van het weekend even getest en het heeft absoluut effect op het laag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Dit is echt genieten. Heerlijke muziek van Stromae vanaf vinyl dat er ook nog eens prachtig uitziet in combinatie met de platenspeler. Ja het oog wil ook wat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

W.Otter

ik zat even naar je bijzettafeltje te kijken, en is een universele afstandsbediening niet wat voor jou ?  :tounge: een NEEO bijvoorbeeld? ik wordt helemaal nerveus van de hoeveelheid AB's :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

MLCinema

#517
Quote from: W.Otter on October 16, 2016, 10:14:14
ik zat even naar je bijzettafeltje te kijken, en is een universele afstandsbediening niet wat voor jou ?  :tounge: een NEEO bijvoorbeeld? ik wordt helemaal nerveus van de hoeveelheid AB's :D

Daar heb je op zich wel een punt. Je raakt er aan gewend. Meestal heb ik er maar twee nodig, dus het valt mee[emoji51]. Het lijkt erger dan het is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Lambert

Dat ziet er erg strak uit! Past ook goed bij de kop van de arm. Of is dat oranje weerspiegeling van de plaat?

Mooi muziekje aan...hoofd in het zonnetje vandaag... het leven kan soms heerlijk zijn!

MLCinema

Quote from: Lambert on October 16, 2016, 14:08:58
Dat ziet er erg strak uit! Past ook goed bij de kop van de arm. Of is dat oranje weerspiegeling van de plaat?

Mooi muziekje aan...hoofd in het zonnetje vandaag... het leven kan soms heerlijk zijn!
Hoi Lambert. Het element is ook oranje. Een Ortofon Bronze.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Vanavond eindelijk het podium kunnen testen. Met twee vrienden Batman VS Superman gekeken. Vette film qua beeld en geluid. Inhoudelijk heel wazig. Doe mij dan maar Marvel.

Volgende stap is het podium bekleden met vloerbedekking. En betere foto's maken van de ht. Ik moet zeggen, het blijft een feestje zo'n ruimte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Geen HT upgrade, toch wel erg lekker. Sinds de komst van de Elex R miste ik een koptelefoon uitgang. Eigenlijk wilde ik al heel lang een dedicated hoofdtelefoon versterker hebben. Nooit het gevoel gehad dat de uitgangen van de verschillende versterkers die ik heb gehad de AKG goed konden aansturen.

Sinds gisteren nu in het bezit van de Rega Ear. Erg fijn apparaat! Moet nog in het meubel worden neergezet als ik een langere kabel gekocht heb. Tot die tijd gebroederlijk naast Elex R op de kast.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Oei. Waar het aanschaffen van extra luidsprekers al niet toe kan leiden. Ik heb afgelopen vrijdag een paar Klipsch speakers overgenomen van RA SUBS. Vandaag een extra paar opgepikt zodat ik alvast 4 atmos hoogte speakers heb en ergens volgend jaar een atmos capabele receiver kan kopen. Die upgrade wordt naar voren gehaald. Ik ga volgend weekend een nieuwe receiver oppikken...



Naast de Klipsch speakers heb ik ook een extra Gramma gekocht, ook overgenomen van RA SUBS. Tot vandaag draaide ik met de twee subs op de vloer, nu hebben ze allebei een Gramma onder zich. Enorm verschil in laag! Erg blij mee. Net Lucy zitten kijken, aardige film, lekkere soundtrack en mooi beeld. Helemaal happy!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

yorkie13

Mooie upgrade  8)

Welke HT versterker met Dolby Atmos gaat het worden ?
De SR7010 van Marantz ?

MLCinema

Quote from: RA SUBS on December 24, 2016, 18:01:03
Mooie upgrade  8)

Welke HT versterker met Dolby Atmos gaat het worden ?
De SR7010 van Marantz ?

Het gaat iets anders worden...  :music:. Volgende week zaterdag ophalen. Daarna maar iets verzinnen om alle speakers te gaan bekabelen en ophangen. Dat wordt een heel andere uitdaging.

Maar dat verschil in laagweergave, dat is echt behoorlijk te noemen. Lijkt wel alsof er meer druk wordt opgebouwd. Subs staan wel op dezelfde plek.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |