Eerste snelle indrukken TVIX6500

Gestart door J.A.F._Doorhof, februari 6, 2008, 16:46:04

Vorige topic - Volgende topic

jheerink

Ik heb er maar ingevuld netherlands (er tegen over staat korea)
nou ja de chauffeur vult zijn eigen formulier in, je adres en het adres waar het heen moet verder niet veel (en wat er in zit, een mediaspeler dus (BROKEN) ivm douane

xynyx

Wat ben ik blij dat ik gewacht heb met de aanschaf.............. :P

jheerink

Ach ja, eigenlijk had ik weinig problemen de laatste tijd en heb er al veel plezier van gehad in de tussen tijd.
Maar een gratis update is nooit weg, en kwaad kan het niet, weekje of zo weg moet dan maar.
Hij moet 2 mei in Korea zijn dus hoop snel na weekend al terug We zullen zien.

TheSpeedSkater

Zijn er al berichten wanneer er eventueel een betere/nieuwere speler op de markt komt?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

jaco

Citaat van: jheerink op april 29, 2008, 16:28:19
Ik heb er maar ingevuld netherlands (er tegen over staat korea)
nou ja de chauffeur vult zijn eigen formulier in, je adres en het adres waar het heen moet verder niet veel (en wat er in zit, een mediaspeler dus (BROKEN) ivm douane
Ik heb daar ook "Netherlands" ingevuld.

En hij is Nederland ook al uit (tracking controle)
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

richardnl

hallo
wat hebben jullie ingevuld bij port of loading? Netherlands?

Groet
Richard

Alfred30

Deze week ga ik ook het formulier invullen en na het weekend stuur ik mijn unit op.
Als ik fedex bel moet ik dan alleen zeggen dat ik een pakje wil versturen of... ??

Groet,

Alfred

riwi

Heel fedex is dicht vandaag  :-\
K.. feestdagen

jheerink

Maakt denk ik weinig uit, morgen bellen ophalen zit hij zaterdag ochtend in vliegtuig en is maandag in de ochtend bij Dvico. Ik neem aan dat ze op zondag daar niet werken. als je vandaag zou sturen is hij er zondag.

kermit

Citaat van: riwi op mei  1, 2008, 13:18:23
Heel fedex is dicht vandaag  :-\
K.. feestdagen
;D ;D ;D.
Ach , jij hebt straks nog 2 bluray spelers als de tvix opgestuurd is. Ik heb niks. :'(

riwi

Heb er net nog een tvix bij besteld  ;D Tot de vervanger terug is heb ik er dan toch een. Daarna kan ik hem aan een vriend door verkopen.

2 BluRay spelers en de Snazio heb ik nog voor mpeg2 materiaal  ;D en een reserve tvix dan  :D

Morgen fedex nog eens proberen.

kermit

Citaat van: riwi op mei  1, 2008, 20:02:15
Heb er net nog een tvix bij besteld  ;D Tot de vervanger terug is heb ik er dan toch een. Daarna kan ik hem aan een vriend door verkopen.

2 BluRay spelers en de Snazio heb ik nog voor mpeg2 materiaal  ;D en een reserve tvix dan  :D

Morgen fedex nog eens proberen.
Mooi om te horen. kom binnenkort langs en dan neem ik de samsung mee. Duurt toch een half uur voordat jij hem aan de praat krijgt. ;D

jheerink

Ik heb hem nog niet terug, wel inmiddels een rekening van FEDEX ontvangen dus daar zullen we na het weekend eens mee aan de slag gaan. (de verzendkosten van de outbound zending naar Korea.)

riwi

Citaat van: jheerink op mei 10, 2008, 15:28:33
Ik heb hem nog niet terug, wel inmiddels een rekening van FEDEX ontvangen dus daar zullen we na het weekend eens mee aan de slag gaan. (de verzendkosten van de outbound zending naar Korea.)

Had je dan niet de Fedex customer account code van dvico opgegeven? Volgens mij zou daarmee de kosten automatisch op rekening van dvico komen.

advr

deze week ook maar eens opsturen ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

jheerink

Ja wel op het form van dvico dat was compleet
alleen heeft de fedax chauffeur voor de deur hier zijn eigen form ingevuld
en misschien is het daar mis gegaan heb al mailtje naar fedex gestuurd we zien
wel hoe dat loopt, ga sowieso niet betalen dus dat is simpel.
Eerst maar eens kijken wanner hij terug komt, de laatse mail die ik had was dat het druk was en 1 mei een feestdag was ofzo maar hij zou met spoed komen dus we zullen zien

jheerink

Ok inmiddels mijn 6500 terug uit korea (een nieuwe dus) heeft incl feestdagen 2 weken geduurdEn het probleem van de rekening is opgelost. Stond op fedex bon dat ik zou betalen maar telfonisch was doorgegeven collect dus dat is inmiddels recht gezet. hoop overigens niet dat Dvico de volle prijs betaald het was one-way al €110,- naar korea

TheSpeedSkater

En werkt ie weer naar behoren?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

jheerink

Ja ,maar moet nog even checken. Is wel een stuk stiller lijkt het, maar nu eerst
nieuwe software update erop. Hij kwam met 1.44 nu de nieuwe erop aan het zetten van
eind april 1.2.46 en dan gaan we checken

sander72

Ik moet nog steeds wachten..
Ik kreeg deze mail..

Dear Customer,

We had small trouble with our shipping company in Hong Kong.

Since customers send their sets to Korea and we are sending new sets from Hong Kong,
we had to hire outsourcing shipping company in Hong Kong.

For the first week, they sent the sets according to the schedule;
however on the second week (which is last week) they only sent 50 sets altogether.
We thought they were doing the job right but as we found out during the weekend, they were not doing anything.

We know this cannot be the excuse but this was what happened.

All the delayed sets will be sent today (12th was holyday in! Hong Kong) as we hire more persons to do the job.

We know the RMA process caused a lot of trouble and discomfort, we are very sorry for all the trouble.

We will do everything possible to speed up the process.

Thank you.

riwi

Citaat van: jheerink op mei 13, 2008, 14:34:20
Is wel een stuk stiller lijkt het, maar nu eerst nieuwe software update erop. Hij kwam met 1.44 nu de nieuwe erop aan het zetten van eind april 1.2.46 en dan gaan we checken

Ik heb de mijn V2 al een weekje. Ik vind hem niet veel stiller. Maar ik draaide de oude ook met een grotere fan erin. Ik merk weinig verschil eigenlijk. Alles werkt wel OK.
Ik kreeg ook de mail die hierboven staat over de vertraging met shipping vanuit HongKong. Ik neem aan dat ie nu dus wel verstuurd is mijn vervangen nieuwe 6500.

kermit

Citaat van: riwi op mei 13, 2008, 20:13:55
Ik heb de mijn V2 al een weekje. Ik vind hem niet veel stiller. Maar ik draaide de oude ook met een grotere fan erin. Ik merk weinig verschil eigenlijk. Alles werkt wel OK.
Ik kreeg ook de mail die hierboven staat over de vertraging met shipping vanuit HongKong. Ik neem aan dat ie nu dus wel verstuurd is mijn vervangen nieuwe 6500.

Maaare,
komt er weer een grotere fan in de nieuwe? ;D

riwi

Citaat van: kermit op mei 13, 2008, 20:50:53
Maaare,
komt er weer een grotere fan in de nieuwe? ;D

Ik kijk het even aan. Ik heb nu de grotere Pabst fan nog liggen en nog een Pabst en een Scythe minikaze die precies passen. het was mijn bedoeling om even te testen met welke fan hij het stilst is straks. Ik denk niet dat ik de grotere er weer inzet omdat ik daarvoor een stukje plastic van de binnenwerk moest weg knippen.
De huidige 6500v2 gaat door naar een vriend dus die breek ik niet open  :)

reza

Koop gewoon een PCH dan heb je dat probleem niet >:D
Kan je ook meer afspelen ook ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

richardnl